• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Ce confortabil este sa stai pe margine si sa privesti extatic cum se umfla tarata in incorigibilii corifei ai urii ancestrale, specially anti-SAAB...Lau si Ztele se lupta sarmanii cu morile de vant; dragii mei, cand o sa va revelati ca "cu prostia insisi zeii se lupta in zadar" deoarece bicefalii VAG-BMW duc lipsa cronica de elasticitate cognitiva sora cu oligofrenia, da' numai in spatiul predestinat carpato-danubiano-pontic, ce fatalitate pe capul nostru :)) Deci, Lau si Ztele, aplicati, va rog, tactica mea, adica lasati cainii sa tune si sa fulgere, caravana stiti voi ce trebuie sa faca...Iata, unul dintre ei declara raspicat (o bila alba pentru dezarmanta-i, dar gaunoasa-i sinceritate!) ca nici macar nu detine permis, dar se indarjeste sa ne dea peste bot precum manuieste muta reteveiul. Iar placa aceea eminamente anacronica cu liderii indetronabili si vanjosi ai vanzarilor mondiale, care elimina din start orice contraargument in favoarea calitatii pure si expertuos (nu unanim, Doamne fereste!) certificate, nu face decat sa ne sporeasca senzatia justa de lehamite...deci, Lau, Ztele, audist, dan grc etc, haideti sa ne focusam pe discutii pertinente cu parteneri pe masura, nu cu onanisti care nu conduc decat in NFS, unde orice Golf sau Leon prinde 500 la ora si pe urma fuguta in baie...
    Continuă problemele la Saab: reînceperea producţiei, amânată cu o lună
  • @kumite, afirmatia ta despre noul trend al V8-urilor de peste Ocean este foarte adevarata! Si nu numai in legatura cu optimizarea consumului putem elogia GM - am intrat recent, de pura curiozitate, pe site-urile marcilor din portofoliul acestei corporatii, pe care nu le mai vizitasem de multa vreme, si am avut o reactie de...stupoare, in sensul admirativ al cuvantului: toate marcile GM au progresat uimitor de repede atat in privinta designului exterior, cat mai ales ca aspect interior...O nota de valoare in plus pentru...Buick, despre care stiam inainte ca ar fi oaia neagra a concernului si dpdv estetic, si dpdv tehnic, chit ca a fost socotita dintotdeauna un "luxury brand", insa toate modelele lui Buick concepute pentru 2011 m-au lasat cu gura cascata urmarind pozele oficiale...ce borduri superbe au acum!! Foarte inspirat lucrate, nici un cusur nu le-am gasit. Iar motorul Ecotec turbo de 2000 cc si 220 CP, preluat de la SAAB, ii confera si personalitate deosebita. La fel m-au impresionat Cadillac si Chevrolet (modelele de la mama lor naturala, din SUA, nu cele din Coreea de Sud, Daewoo-urile alea stangaci camuflate, un fel de VW-uri in format asiatic care acorda GM-ului legitimitate mercantila de tip european) . Ma mir totusi ca anul trecut grangurii GM cadeau pe spate in fata interioarelor Audi si le declarau sinceri etaloane de urmat !? Remember, Automarket? Se pare ca mandatul de presedinte al lui Dan Akerson semnifica propasirea mult asteptata a concernului auto nr. 1 al lumii (fostul chairman, Ed Whitacre, mi s-a parut si slabut ca tinuta de lider, si rauvoitor fata de SAAB) si, daca va continua pe aceeasi linie inovativa si temerara, atunci neindoielnic marile rivale VAG, Toyota si Ford vor avea de furca cu ambitiosii din Detroit...Si nu-i vorba numai de vanzari! ;)
    Viitorul Chevrolet Camaro ZL1 ar putea dezvolta peste 570 CP
  • OK, mi-am insusit critica de rigoare, stai linistit, nu sunt nici chiar atat de habotnic sau extremist, dar, daca toata evolutia tehnologiei auto s-ar opri brusc si s-ar mentine constanta la nivelul de acum pentru restul secolului XXI, eu m-as declara perfect multumit, nu ar mai fi nevoie de nimic pentru mine...De pilda, normal ca vreau sa fiu informat permanent de comp-ul de bord despre starea presiunii din pneuri in timpul mersului sau sa ma avertizeze ca benzina de la un PECO sau altul contine apa :D (am avut o Corolla din '90 inzestrata cu aceasta particularitate si cum alimentam de la Rompetrol sau Lukoil - pardon de contrareclama! - deseori ma trezeam ca se aprinde ledul arondat functiei special concepute pentru depistarea adaosului hidric...am zis insa sa fiu baiat gigea si sa nu aduc OPC-ul pe capul sarlatanilor, caci le puteam dovedi inspectorilor in mod imbatabil, cu manualul tehnic al masinii in fata, ce rol avea avertizarea luminoasa respectiva...nu cred ca au renuntat la practica discreditanta, pacat, asa se face "economie de piata" in Romanica?! ) Nu m-am pronuntat insa taman despre subiecul in cauza: noul Camaro ZL1. Ce sa zic: clasa cu adevarat americana! O supersportiva care te scoate din anonimat si care se poate confrunta fara rezerve cu un CLK pe aceeasi versiune de cilindree. Tin sa precizez ceva: daca, totusi, vreodata, din nefericire, nu va mai exista fizic SAAB (teoretic, orice este posibil, nu?), in mod cert va ramane pana la moarte in inima mea, dar ca masina curenta (sau mai multe, nu se stie) mi-as alege, indubitabil, una de la GM si musai supraalimentata...si de ce n-ar fi un Camaro?
    Viitorul Chevrolet Camaro ZL1 ar putea dezvolta peste 570 CP
  • Sa inteleg ca multa lume stampileaza o masina ca este mai buna cu cat este dotata cu o tehnologie mai avansata? Credeti-ma, o sa ajungem sa conduca computerele in locul nostru si noi o sa stam de lemn-tanase, simtindu-ne in plus la volan...deja nu mai pot fi masini propriu-zise niste monumente de high-tech! Unde va fi senzatia aceea speciala de a controla doar tu toate functiile de comanda si toate pargiile mecanice, prin ce ne vom mai pune in valoare valentele sau veleitatile de piloti daca totul se va putea rezolva printr-un simplu "touch screen" sau printr-o comanda verbala adresata comp-ului ca in Star Trek?...Tare mi-e teama ca o sa se doboare si niste bariere statornice ale logicii si bunului simt in goana zaluda si emulativa dupa performante tehno-virtuale...
    Viitorul Chevrolet Camaro ZL1 ar putea dezvolta peste 570 CP
  • Iti multumesc pentru aprecieri. Stii insa care cred eu ca-i cea mai agasanta problema a lui SAAB? Nicidecum nivelul tehnologiei, nici macar eterna penurie de bani investitionali, ci doar....politica manageriala. N-am nimic cu Muller, Doamne fereste, a facut numai lucruri vrednice la conducerea marcii, s-a straduit teribil s-o mentina pe linia de plutire si sa se adapteze rigorilor tot mai crescande ale pietei globale (mai corect, globaliste), ba il felicit din toata inima fiindca i-a convins pe chinezi (nu prea ii suport eu ca natie, dar mi se par foarte tenaci baietii, merita...incurajati in continuare!) sa finanteze viitoarele proiecte formidabil de binevenite (o subcompacta de oras, 9-1, un SUV de talie superioara lui 9-4X, adica 9-6X, si o limuzina realmente premium, 9-7), iar piatele din SUA si China vor lua amploare in sensul comercializarii SAAB-urilor, ceea ce nu poate decat sa aduca beneficii consistente, inclusiv morale, dar eu as prefera sa facem totusi parte dintr-un colos industrial, gen BMW sau...va explic imediat care si de ce! Cu BMW situatia ar sta mai simplu, dar ar trebui in acest caz sa se insinueze niste conditii stricte de colaborare, nu mai insist asupra lor, le-am mai abordat de cateva ori. A doua optiune ar putea fi...GM! Nu va mirati...Eu, unul, am suduit corporatia asta de mi-a venit acru, n-as prea vrea-o in sinea mea, ne-am putea astepta la un deja-vu daca s-ar incurca iar cu SAAB, dar n-avem cum sa ignoram niste reusite tehnologice si capacitati productive imense in dreptul GM...Pacat insa ca a renuntat prea lejer la Pontiac si Hummer, pe care le regreta chiar si destui romani, sunt sigur! Deci, repet, sunt de acord cu implicarea financiara chineza, era singura solutie omeneasca posibila la ora actuala si Muller s-a orientat cat se poate de firesc (a, nu, in cazul SAAB nu se aplica dictonul "fa-te frate cu dracu' pana treci puntea"...eu as avansa o varianta mai isteata: prinde-te in hora cu cei care dicteaza ritmul de joc al momentului...putin oportunism nu strica niciodata, nu? ;) ) , dar, totodata, din motive de securitate profesionala greu de inteles la prima vedere, avem nevoie de...GM. Evident ca multi imi vor sari in cap si-mi vor reprosa ca nu sunt stabil ideologic, dar ma uit cu luare aminte ca numai vesti bune au blagoslovit megacompania din Detroit in ultimul an si...sa fim seriosi, scoate unele modele de ramai perplex, revolutionare estetic, si nici motoarele nu sunt de lepadat, se imbunatatesc continuu, presimt ca americanii vor atinge un nivel ridicat de fiabilitate in 5-10 ani, ei invatand constiinciosi din greselile trecutului, majoritatea referitoare la capacitatea cilindrica (cu toate aceste greseli uriase, nu degeaba se plasasera pe primul loc in topul vanzarilor mondiale decenii la rand, Opel salvandu-le pielea in Europa) . In privinta SAAB, adevarul obiectiv este ca au nesocotit semnificatia filosofiei suedeze si nu i-au acordat mai mult credit moral, in rest i-a permis lui 9-5 sa functioneze bine-mersi cu motoare 100% SAAB pana in 2009 si lui 9-3 pana in 2002, neinfluentand nici stilul de constructie al celor doua modele etalon, ba chiar le-a imitat pe Opel Omega, respectiv pe Vectra, masini foarte apreciate in Europa si nu numai, per ansamblu nu seamana chiar a batjocura totala comportamentul GM fata de SAAB... Atitudinea indolenta persistenta fata de oportunitatile teoretic imense de valorificare economica a firmei din Trollhattan - doar atat le reprosez eu americanilor de la General Motors co.; asta, intr-adevar, a fost ca o asuprire...Stiu, suna al naibii de bizar, dar deseori simti pur si simplu ca trebuie sa te intorci sub obladuirea fostului asupritor, mare si puternic, c'est la vie, toujours...stiti voi cum :))
    Viitorul Chevrolet Camaro ZL1 ar putea dezvolta peste 570 CP
Pagina
12345...122123124...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău