• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Cred ca as deveni ridicol daca m-as apuca sa intreb intregul popor roman de ce nu se inghesuie la comment-uri decat atunci cand in prim-planul discutiilor se vajaie numele "aristocratelor" germane...ce, fratilor, nu va omorati cu Chevy, nu inseamna mare lucru pentru voi?! Oare nu merita elogiata o marca ce a facut istorie chiar si prin cateva premiere sau avanpremiere mondiale, cum ar fi " two wheel stunt driving" sau, mai important, introducerea turbosuflantei pe o masina oficiala, in speta pe limuzina Chevrolet Corvair. In schimb, ori de cate ori se initiaza cate o paralela tehnica sau de imagine Audi-BMW, sub auspiciile mahalalo-cocalariste binecunoscute de la noi de genul "care-i mai mare si mai tare?", explodeaza toate orgoliile infantile si se scriu cate in luna si in stele, insa numai despre originalitate, stil si rafinament nu se vorbeste, cu exceptiile consacrate si salutare (ztele, lau-calin, 900, gt-r, bethurbazal, c-g-c etc.) . Uite de-aia ma bate mereu gandul sa nu mai continui aici sub nici o forma, unde nu prea preocupa pe nimeni un Aston Martin, Lotus, Corvette, Viper, Ford GT, Koenigsegg sau Aero X...Noroc cu acesti prieteni virtuali enumerati mai sus, ca daca nu existau ei paraseam Automarket fara regrete...
    Viitorul Chevrolet Camaro ZL1 ar putea dezvolta peste 570 CP
  • Eu si Lau nu le "avem cu motoarele"?!... Omu' lui Dumnezeu, habar n-ai ca pe mine ma ducea taica-miu inca de la 5 ani la service-ul unde lucra, iar casa noastra inca este plina de carti de mecanica auto de fel de fel, de informatie, de analiza, de diagnostic etc. Dar eu nu vreau sa ma confrunt cu tine pe teme tehnice, l-as ruga pe prietenul ztele sa te nimiceasca in acest sens, desi ma indoiesc ca s-ar cobori pana la nivelul tau deficitar de procesare, intelegere si interactiune umana! Fratello, unde, cand si cum am criticat eu BMW, arata-mi expresiile mele de pe topic astfel incat sa reiasa negru pe alb ca eu dau de pamant cu BMW aiurea, fara motiv. Mintosule, urmareste arhiva cu atentie si convinge-te fara dubii ca eu chiar militez pentru o alianta oficiala BMW-SAAB, si nu o data, ci de n-spe mii de ori, ba am subliniat ca port un respect deosebit modelului 2002 din '73-'74, care a fost deschizatorul global de drum in domeniul turbosuflantei montate pe un sedan de serie, dar tu nici nu catadixesti sa te interesezi de nucleul problemei, turuiesti numai dupa ureche si astfel ajungi sa ne pui in gura cuvinte pe care de fapt nici nu le-am gandit, daramite sa le mai si rostim, pai aista-i democratie??? SAAB este un rahat?! Mda, daca s-ar fi inghesuit inca din '90 ai nostri minunati ambasadori ai valorilor romanesti denumiti stiintific "coca" si "piti" sa-l transforme in mod vulgar intr-o sursa primara de manele, kituri de cartier si senzatii "strong" "de la 0 la 100", sigur-sigur nu ti s-ar mai fi parut acum un "bull shit"...Asta e, vezi ce inseamna sa citesti regulat "Academia Catavencu", saptamanal de "moravuri grele", intuiesc automat ce hram porti si te asigur in mod public ca imi voi intensifica eforturile de achizitie a unui SAAB si voi grabi deci debarasarea definitiva de BMW in special din cauza ta si a manierei tale iresponsabile de a pulveriza cheful de viata si asa scazut dramatic al unui om obisnuit ca mine!
    Curtea Europeană: "TDI" nu poate fi un brand exclusiv Audi
  • Pacat sa nu va povestesc o mica intamplare: in seara asta am iesit din Capitala si dupa Urziceni vad ca-mi apare in spate un Cayenne nou-nout, supraalimentat bien-sur, iar la manete o pupaza indignata proletar din spatele ochelarilor negri "de firma" ca ii atine calea un "ratat" cu rabla antica de BMW si n-o lasa sa depaseasca in tromba in goana ei epocala dupa mirajul virtutilor alese si imparatia raiului. M-am conformat spasit, ce era sa fac, mai ales ca portocaliul strident al bolidului m-a convins instantaneu...ah, mi se pare adorabila aceasta culoare predominanta in peisajul public al scumpei si infloritei noastre patrii cacapitaliste. Ultragiata hiper-stilata, "sexy si rea", vazandu-se libera ca pasarea cerului pe ditamai drumul european, a vrut sa-si arate muschii cerebrali si, in consecinta dramatic-jenant de...previzibila, i-a "dat blana"...dar si eu nesimtit si obsedat sexual fara leac, hop-tzop dupa ea, ii suflam in ceafa, iar cand amandoi am trecut de bariera 170 km/h, prea-cuvioasa a lansat brusc in eter un fel de ezitare discreditanta pentru imaginea global aureolata a dansei, desigur aceea de "de trei ori femeie", eu deducand logic ca ar ingheta de spaima daca s-ar incumeta sa tinda spre cota 200 km/h, care ori era o premiera neexplorata pentru ea, ori mademoisella avea oroare ca nu cumva sa avarieze bijuteria de Porschelu' a lu' tetelu' magnatzelu' sau a lu' amantu' smenozantu' , aaaaa, pardon, scuze, ce tot aberez, este numai si numai a ei proprie, dom'le, ce dracu', adica cumparata cu sudoare sincera si economii sangeroase la Ciorap-Bank. Dar blonda desteapta (Doamne, ce pleonasm oribil am comis...) a gasit immediatement solutia miraculos de credibila de a se "scoate" din penibilul de situatie, adica a incetinit deliberat si a pus mobilul la ureche, ca sa priceapa impertinentul "dezgustator" de alde mine ca nu mai are timp de emulatii de WRC, acum trebuie musai sa lamureasca o afacere urgenta si, normal, cum sa mai ruleze totodata cu viteze supersonice, nu se poate una ca asta, deci principiul prioritatii profesionale m-a batut mar si astfel victoria mea finala mi s-a parut de fapt amara...of,of,of. Decat sa castig la masa verde cu 3-0, mai bine sa iau bataie la limita, la mare lupta, sa pierd in glorie celesta, insa n-a fost sa fie asemenea onoare, ntz, ntz, ntz. Stau totusi si ma intreb nedumerit ce s-ar fi intamplat daca as fi avut la dispozitie tot un SUV nou-nout, eventual un 9-4X...Cu conditia obligatorie sa fi avut ca adversar un barbat adevarat...de femeie, o barbata adevarata ca romanca aia rally-baby de la tembelizor, nu orice fleandura dupa gardul Bucurestilor, ma simt profund jignit, dom'le :)))
    Curtea Europeană: "TDI" nu poate fi un brand exclusiv Audi
  • Ma cam pufneste rasul. Unul deloc filosofic. De ce as rade? Pai trebuia sa ne ocupam mai mult de tema de baza, adica TDI, si cand colo am degenerat intr-o paruiala pe cinste pe spinarea unuia care o tine ca muta la coliva ca terminologia referitoare la segmentul premium incepe si se termina cu BMW si numa' cu! Nu stiu de ce, dar dupa '89 incoace mereu am avut impresia ca adulatorii produselor Daimler si VAG ar fi nitelus mai cumpatati in manifestarea publica a pasiunii lor decat beemvistii...Ma rog, nu caut explicatii ezoterice, dar cred ca steaua trident si cele patru inele exercita o anumita fascinatie psihica si, in plus, linistesc spiritele razvratite, pe cand sigla BMW ne sugereaza fara echivoc acea nuanta de bleu rece, tenebros, belicos :))) Mie insa imi spune altceva sigla de la BMW-ul meu personal: ca sunt un mareeeee dobitoc, din cauza faptului ca am ezitat sa-mi iau un SAAB 900 turbo, fiind descurajat de vechimea masinii, si, lasandu-ma corupt de unii cum ca BMW = fiabilitate, am ales in schimb un 316i, care nu ma dezamageste, ce-i drept, fiind destul de "infipt" la sosea pentru cei doar 102 CP arondati, dar ma simt penibil ori de cate ori ma trezesc la semafor incadrat intamplator de nelipsitii cocalari cu nelipsitele lor BMW-uri..."Smecherii" se uita plictisiti la mine, vrand sa se elucideze epistemologic :)) "Cum a ajuns fraieru' asta coclit sa conduca masina noastra emblematica?!"...Da' chiar asa: cum?
    Curtea Europeană: "TDI" nu poate fi un brand exclusiv Audi
  • Dragul nostru fan mega-ultra-hiper-BMW-ist, daca sustii cu atata inflacarare proletara producatorul din Munchen si te consideri cel mai indreptatit avocat al acestuia, cum de nu te cunosc oamenii de acolo, cum de nu te cauta febril pentru a te momi cu vreo functie babana de analist de inalta tinuta morala si verva retorica? Din pacate pentru dansii, timpul criminal de ocupat nu le permite sa rascoleasca "lumea mondiala" in goana lor grijulie dupa inestimabilul fante de cafenea care sa le ridice la cote si mai ametitoare vanzarile oricum zguduitor de abundente. Ne lasi??? Eu copil?...Desigur, copiii striga copiii :P Trabant? Daca te-as intreba ce tara l-a fabricat si prin ce particularitate tehnica se remarca, dar sa-mi raspunzi pe loc, fara sa te uiti pe Wiki...mai bine renunt! Fii atent acilisea: te provoc la o "liniuta", la care sa participe si ceilalti pe care ii bestelesti fara noima, LauCalin si C-G-C, iar tu vei fi liber sa-ti alegi orice model BMW ai chef, in timp ce noi ne postam in masinile care ne plac fiecaruia si astfel sa-i "dam blana", iar pe margine un eventual juriu sa noteze nu numai puterea de a apasa pe acceleratie si capacitatea de a rula a masinilor, ci si abilitatea de a conduce...Tare mi-e teama ca, la final, nu ti-am mai auzi mustiucul cam ne-lacatuit acum...Dixit.
    Curtea Europeană: "TDI" nu poate fi un brand exclusiv Audi
Pagina
12345...123124125...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău