• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • N-are trebui sa ne alarmam asupra termenului de reluare a productiei; responsabilii lui SAAB pur si simplu sunt constienti ca au de-a face cu clienti educati, care inteleg perfect cauza obiectiva a stagnarii comenzilor si nu-si abandoneaza nadejdea ca lucrurile se vor normaliza cat de curand...Altceva vreau eu sa remarc: imi place enorm poza care insoteste articolul curent, fiindca desprind de pe figurile angajatilor fabricii din Trollhattan un soi de liniste launtrica, de optimism creator si de pasiune pentru munca lor cum nu prea se reliefeaza de exemplu prin Romanica...Intr-adevar, sa lucrezi la SAAB reprezinta in mod fabulos o impletire predestinata a utilului cu placutul. Daca eu as lucra acolo, sigur ar fi singurul serviciu la care m-as duce in fiecare dimineata cu inima razand in soare, chiar si daca ar trebui sa ma scol la ora 4 sau 5, insa, aici, pe acest presupus "picior de plai, gura de rai", parca te duci dimineata la spanzuratoare, nimic nu ma incita, nu lupt pentru nici un ideal de factura inalta, trebuind sa-mi suport propria-mi soarta vesteda in schimbul unei bucati de paine amara...Cata dreptate a avut acela care a conchis ca "munca, daca este o datorie, te ucide!"
    Fabrica Saab din Trollhattan rămâne închisă până pe 9 august
  • N-as fi vrut sa intervin in disensiunile de veche factura si virulenta extrema VAG-BMW, dar marlania lui @BMW sare binisor peste orice stacheta a indurarii...Ultimele lui nazaranii imi starnesc un vag sentiment de tragicomedie, pe langa uimirea ca-si inchipuie ca poate surclasa, chiar si intelectualmente, un tip cunoscator, echilibrat si cuviincios precum @LauCalin. Acest trepadus mai banal decat un triunghi scalen scapara niste gaze detonante rau; cica "Saab se inchide uzina" (ce fatalitate, avem doua subiecte in propozitie, dar nu-ti dai seama care suporta actiunea data, SAAB sau uzina), iar verbul "a cobori" este transformat fortat pentru o originala conjugare I (prietene, inseamna ca ti s-a respins si tie contestatia la bac...). Uite, no problemo, vorba lui Terminator, si eu ma dau in stambe cu un BMW, ma deplasez zilnic cu el, neavand alta masina (mai dureaza pana pun laba pe SAAB-ul ravnit...), n-am ce sa-i reprosez, nici tehnic, nici estetic, dar simt permanent cum din cauza unor capcauni scalambati, spumegatori, marginiti si incorigibili ca tine tind sa-mi repugne triada germana, sa nu mai vreau sa aud de dansa, chiar si daca este autoarea unor performante pe alocuri istorice, de care n-ai cum sa faci abstractie daca esti obiectiv. De pilda, modelele Mercedes W125 Rekordwagen, Porsche 911 turbo, Audi 200 turbo quattro si BMW Seria 3 (all) mie personal imi vor insufla o consideratie deosebita pentru totdeauna. Lasa-ma deci sa ma bucur de acest feeling nemuritor, nu mai delira in mod gratuit ca BMW taie si spanzura in America, unde SAAB si Volvo nu sunt percepute public la un nivel "plebeu", cum ti se pare tie, dimpotriva, intrunesc numai superlative, de fapt atrag chiar...iubire. Sa ne incumetam oare la o investigatie sumara pe net pentru a depista cate fan-cluburi ale celor doua "suedeze" s-au plamadit peste Ocean?...Ne-ar trebui o zi intreaga numai sa le trecem in revista. Pe de alta parte, din fericire, BMW nu se bate cu nici un Mercedes, atata timp cat segmentul sport de serie este slab reprezentat pentru firma din Stuttgart, dar, ca forta bruta a motoarelor, AMG-ul se situeaza la o cota potential mai ridicata decat orice BMW tunat in draci...Cam aceasta-i realitatea din teren si nu trebuie sa fii expert ca s-o observi. Punct fara contrapunct.
    Curtea Europeană: "TDI" nu poate fi un brand exclusiv Audi
  • @Adi, nu vreau sa ma tot erijez in avocatul din oficiu al lui SAAB, m-am saturat sa ripostez intruna adversarilor marcii, mai mult sau mai putin inversunati, insa fara sa fie blindati de argumente forte, de aceea vreau sa stiu urmatoarele: pe baza caror constatari empirice ai ajuns la concluzia ca, atunci cand te urci intr-un SAAB, parca ai fi intr-un Opel? Sau ai mers vreodata macar un 1km cu un SAAB astfel incat sa-ti inspire cumva impresia certa ca pilotezi un Opel, ca se comporta astfel pe sosea? Intr-adevar, din rationamente economice nepermis de superficiale, GM a renuntat usor la SAAB, dar, totusi, nu chiar "de tot", stiind prea bine ca oamenii din Trollhattan sunt valorosi, ca tehnologia lor este mai avansata decat isi inchipuie multi "cunoscatori". Toata lumea se mira de ce gigantul din Detroit tine mortis sa produca singurul SUV al lui SAAB, in conditiile in care firma-mama se confrunta cu probleme interne grave si in care piata americana este suprasaturata de acest profil de masina, 9-4X avand in realitate sanse infime sa se impuna in contra celor americane, chiar si din sanul GM, japoneze si, relativ mai nou, europene. Stiu ca ti se pare ca soarta SAAB seamana cu cea a carbunelui numit turba, care, pentru a arde efectiv si a degaja putina caldura, necesita un stoc destul de mare si oricum nu merita investitia...Dar de ce invoci preturile piperate din standuri? Omule, ti se ofera calitate pura, avand in vedere ca ideologia-standard, primordiala, a lui SAAB este sa nu-si nesocoteasca niciodata clientii, indiferent daca sunt devotati idilic sau simpli cumparatori sobri, adica de regula pune accent maxim pe factorul-cheie numit multumirea exigentelor! Oare sa nu stii ca unul dintre motivele pentru care SAAB era sa dea faliment de-a binelea inainte de 1990 se referea la faptul ca realiza masini atat de bune si de fiabile incat ramanea cu piesele de schimb nevandute, stive intregi, muncitorii impiedicandu-se de ele prin depozite...Ori asa ceva echivala, desigur, cu o infamie, adica cum sa construiesti un autoturism in care, in situatii normale de functionare, sa n-ai de ce sa mesteresti la el prin service, era inadmisibil, unde se trezeau suedezii, cumva pe Terra?! In fine, nu-ti face griji in legatura cu evolutia ulterioara a lucrurilor in perimetrul din Trollhattan; fii ferm convins ca nu se face nimic "degeaba" acolo, doar ca SAAB plateste fara sa vrea pacatele altora, in speta ale noastre, ale oamenilor contemporani, care nu prea au inteles in fond cum vine chestia cu trestia, adica ce inseamna spiritualmente sa ai si sa te folosesti de un bun sau de un serviciu care sa se distinga din firea lui conceptuala prin rafinament aparte, comandament nobil, stil mladios, functionalitate ireprosabila, personalitate conturata, de sine statatoare (exact asa, desi aproape nimeni nu crede ca exista motoare finite tipice SAAB, cu toate ca blocul cilindric provine brut de la GM Europe...), puternica, expresiva...De fapt, haideti s-o lasam balta, caci intelepciunea populara straveche ne releva ca n-avem nevoie de margaritare ca sa traim...
    Saab vede luminiţa de la capătul tunelului
  • N-aaaaai sa vezi asa minuni "cuminti" in RECT (Republica Efectiva a Ciumegilor si Tartanilor). Sorry, eu propun sa se acorde permisul auto dupa o instructie cat mai drastica si musai dupa 22 de ani, iar in cazul cuconilor muscle-mani de pe la noi dupa ce eventual trecura si printr-un pic de serviciu militar obligatoriu (reintrodus legalmente de aceleasi pupeze politice care l-au scos). Nu, fratilor, vremea dialogului atot-lamuritor s-a ispravit, deci ori il luam pe "sfantul Nicolae" de coada si impunem regulile in stil autoritar (barbar, daca trebuie sa fortam nota...), ori ne lasam condusi copios (de fapt, manevrati ca niste titirezi fara pesonalitate) de odraslele noastre sclivisite ( astazi, mass-media reprezinta sursa de baza a deviatiilor comportamentale precoce, in cazul de fata de ce sa nu imite pustanii "talentele" pe sosea ale unui Vin Diesel sau Jason Statham, chiar daca "acrobatiile" cu pricina fac parte doar din scenarii de film?...) , vidate mintal si tributare unei neobrazari "avangardiste" pe care cred ca am mai desprins-o ca tablou descriptiv prin Apocalipsa...Or fi si exceptii salutare, multe si cornute, nu neg, dar poate mi-a intrat o bazdaganie in ochi si de-aia nu le detectez la orizont...Si inca un amanunt semnificativ: eu insumi am considerat ca se cuvine sa obtin drept personal de circulatie publica la 27 de ani...Nu ma socotiti prea dur sau satrapic, dar nu se mai poate altfel, caci, incepand cu stadiul scolar si terminand cu "show"-ul rutier, adevarul adevarat este ca noi, adultii trecuti de prima si de a a doua tinerete, am cam scapat caii pe miriste si teama mi-e ca ne va veni cam fatidic de greu sa-i mai inturnam in herghelia de odinioara...
    Zece sfaturi utile pentru părinţii şoferilor adolescenţi
  • Intr-adevar, nu cred ca se mai poate atinge target-ul de vanzari preconizat la inceputul anului, dar, in cele sase luni ramase din acest an teribil de solicitant pentru toata lumea de la SAAB (mai ales psihic...), se poate pune la punct strategia financiara si operationala pentru viitorul apropiat, in care capul de afis va fi tinut de 9-3-ul anuntat in tinuta de gala...Important va fi (si cred ca sunt in asentimentul tuturor, iubitori de SAAB sau nu) sa apara comenzi cat mai multe si sa fie mentinut acest "trend ascendent" al moralului conducatorilor si angajatilor firmei. SAAB is...alive.
    Saab vede luminiţa de la capătul tunelului
Pagina
12345...124125126...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău