• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Atata timp cat semnele sunt foarte asemanatoare de la tara la tara si inseamna in fond acelasi lucru, nu vad de ce sa se "unicizeze" un anumit standard grafic...Doar n-om fi atat de oligofreni incat sa nu detectam micile diferente; de exemplu, dupa cum observ in desenele de mai sus, daca esti grec si intri pentru prima data in viata ta in Polonia si cum esti obisnuit sa distingi fara probleme banda subtire si scurta de la indicatorul "accesul interzis" specific tarii tale, ar fi imposibil ca banda groasa si lunga a polonezilor sa-ti dea batai de cap si, per ansamblu, sa nu stii ce semnifica indicatorul lor. Eu cred ca o asemenea initiativa provine tot din inepuizabilul si subversivul arsenal al globalizarii de a uniformiza totul, absolut totul, oameni si obiecte laolalta...Daca insa se vrea cu adevarat sporirea masurilor de securitate rutiera la scara europeana, atunci sa se puna accent pe augmentarea (marirea fizica) a tuturor indicatoarelor si chiar a semafoarelor, astfel incat sa le perceapa negresit orice miop si sa nu poata nimeni sa justifice eventuala incalcare a regulilor de circulatie sub pretextul neobservarii din cauze obiective (diverse obturatii vizuale) a semnelor , iar autoritatile in cauza sa aiba grija in permanenta ca multe semne sa nu mai fie mascate intamplator de copaci, stalpi, reclame etc, nu de alta, dar din cauza asta eu, personal, era de cateva ori sa reconfigurez ADN-ul unor babe si mosi pe parbrizul sau pe grila masinii mele fiindca pur si simplu nu exista nici un semafor in campul meu vizual (daramite sa-mi sara in ochi ca este si functional si cu atat mai putin sa iau cunostinta si de culoarea rosie aprinsa a acestuia) sau vreo trecere de pietoni semnalizata (mai ales cele cu marcajul sters cvasi-total pe carosabil sau neprevazute constructiv cu "zebra" ), care erau "acoperite" de copaci netaiati sau netoaletati sau de suporti cu reclame si proaste calitativ, si plasate aiurea. Deci or fi EuroNCAP-istii niste baieti profesionisti, activi si civici, dar mie imi primul rand vreau sa-mi rezolve ce ma doare sau, daca nu este de competenta lor, atunci iata ce sa sugereze ca sarcina prioritara politiilor nationale si primariilor locale, ca la semne ma pricep si eu, slava, Doamne...
    EuroNCAP cere standardizarea semnelor de circulaţie din Europa
  • Ideea pe care am vrut s-o reliefez in textul anterior este ca trebuie odata si odata sa incepem a invata sa privim si sa ne ridicam mai presus decat pozitia umila in general pe care Occidentul a vrut dintotdeauna sa ne-o rezerve, noua, valahilor din tata-n fiu, adica sa nu cutezam cumva a aspira dincolo de barierele trufase pe care ei, "incontestabilii", "infailibilii" , "superioriii", "omniscientii" si "omnipotentii", ni le-au impus cu forcepsul, si ideologic, si intelectual, si tehnologic, si economic, si cum o mai fi... Ceausescu era animat de dorinta acerba de a darama acest zid artificial, nedemn, inuman in fond, care persista totusi astazi, poate mai naruitor ca altadata...Inainte de a decola cate o delegatie sportiva romana spre competitiile majore din Vest, secretarul general al PCR ii instruia asa pe ai nostri: "Aratati-le capitalistilor alora ingamfati tot ce stim si putem noi sa facem!"...Sau, in preajma JO din 1984, se confesa apropiatilor din partid, dupa ce Securitatea il anuntase din timp de intentiile Moscovei: "Sovieticii vor sa boicoteze Olimpiada americana? Treaba lor, las' ca noi mergem la Los Angeles, si asa suntem mai buni ca ei la gimnastica, canotaj, haltere, tir, la multe sporturi, sigur vom face o figura tare (nota mea: si chiar am facut!). Nu vor sa participe nici cei din RDG? Bine ca scapam de dopatii aia, prea au socat lumea culegand atatea medaliii suspecte. I-am spus lui Honecker sa lase prostiile astea si sa-si indemne sportivii spre cinste si sudoare, nu spre medicamente. Prietenii nostri comunisti din RDG nu inteleg ca noi, tarile socialiste, trebuie sa ne dovedim valoarea superioara fata de capitalism numai prin mijloace oneste. Iar rusii trebuie sa invete sa ne respecte, nu putem uita ce i-au facut Nadiei in '80"...Cam asa judeca un fost presedinte de stat; cu toate pacatele lui, niciunul cu aceeasi functie de dupa 1989 nu s-a remarcat prin dragoste de patrie, prin nici o pilda de romanism autentic! De unde stiu de acele dialoguri ale lui nea Ceasca? Pai asta inseamna sa fii amic cu cel mai bun confident al fostului "Printisor" Nicu, chit ca intre mine si el se insinueaza 35 de ani diferenta de varsta. Cine este acesta? Unul care a platit dupa "Revolutie" cu 7 ani de inchisoare "crima" de a fi trait in preajma fostei familii "dictatoare" si de a fi avut Mercedes personal, inmatriculat in RSR, intr-o vreme in care pana si "prim-secretarii" de la "judetene" n-aveau voie sa se afiseze public decat cel mult cu Dacii negre... Insa cate stie omul asta despre trecutul nostru comunist te cutremuri...Asa, tot ca o paranteza care n-are legatura cu forumul nostru auto, toata lumea are idee sau macar banuieste ca tartorii Loviturii de Stat din 1989 au constituit linia kominternista Brucan-Iliescu-Militaru, dar cati cunosc bine ca organizatorul detaliilor tehnice "importante" si eminenta cenusie a complotului anticeausist se regaseste sub identitatea unei alte persoane, careia i-a placut ulterior sa ocupe o demnitate politica "mai mica" decat cea de presedinte, parlamentar sau guvernant, in ideea isteata sa deruteze prostii ca el nu reprezinta cine stie ce scula in tara asta, dar scarnavia este o lichea de soi cum nu va mai afla poporul roman timp de secole de acum incolo, un maestru neincoronat al masinatiunilor de stat, in fata caruia nu maraie nimeni, nici macar nea Nelu, si care are mai multa avere decat multi granguri din "Top 300" la un loc! Dpdv financiar, Patriciu, Tiriac sau Niculae sunt paduchi in comparatie cu el. Intr-un fel, din cauza lui suferim de belele cotidiene, dragilor, deoarece nu l-a interesat deloc progresul tarii sau macar linistea ei! Vreti cateva indicii ca sa-i descoperiti numele? A facut parte din facatura de tribunal care l-a lichidat miseleste pe nea Ceasca! S-a cocotat o vreme prin fruntea serviciilor secrete...De obarsie, este evreu maghiar, ca si prietenul meu de care pomeneam (deci va dati seama cat de perfect, ca sa zic asa, il creioneaza tipologic prietenul meu) . Se bucura de amicitii stranse cu alti nemernici, tot iudei unguri: Laszlo Tokes (deci numai pion intamplator n-a fost popa Tokes la "Revolutie"...) si "americanizatii" George Soros si Tom Lantos, la fel de bolnavi de ura antiromaneasca. Oare batea campii Impuscatu' la ultima lui interventie la TVR, in 20 decembrie, cand ne-a explicat raspicat ca se incerca subjugarea tarii de catre "agenturili" straine de la...Budapesta? Revenind la descrierea "creierului" dominatiei iudaiste asupra noastra, acesta nu prea umbla prin prostime, desi rareori il mai zaresti, si atunci prefera sa poarte palarie si palton (are pretentii de domn respectabil). Normal, i s-a atribuit si o porecla: "The spectacled snake"...(foarte sugestiva, nu?). Deci aveti intotdeauna grija sa nu va muste, veninul lui omoara instantaneu, preferati sa-l ocoliti, nu-l deranjati cu nimic...Totusi, nu va scapa nicicum de Judecata de Apoi, cu certitudinea asta ma consolez eu! Hai, gata cu fotosinteza, la culcare :)))
    Un client chinez "misterios" scapă Saab de datorii
  • @ScorpyonVAG, nu stiu cat de misterios o fi ztele, dar simt ca este un tip ambitios, asa ca sa nu-l luam la bascalie, ca maine-poimaine o sa-l vedem devenind CEO sau chiar chairman, ce, bagi mana in foc ca nu? Pe bune, de ce ar fi Victor Muller mai breaz, s-o fi nascut cu o pereche de coarne in plus? Nu uita ca, la Microsoft, a doua limba vorbita este romana...Dpdv comparativ, mult mai putin importanta ca profitabilitate si ca imagine este SAAB Automobile AB, prin urmare logica... ;)
    Un client chinez "misterios" scapă Saab de datorii
  • @tzenu_bmw, vezi ca poti sa fii rezonabil cand vrei tu?! Trebuie sa fii atent cand te gandesti sa pronunti verdicte nechibzuite ca "SAAB nu are ce cauta pe planeta asta", nu ca te-as apostrofa eu, ci ca sa nu te trezesti cu "manute manjite cu boia" , persiflari si chiar sudalme din partea unora nu prea toleranti...cum am patit-o si eu, mai ales cand "indraznisem" sa critic "noul" Audi A6. De atunci nu mai ma bag in "patratica" VAG-istilor, ma rezum la rubricile SAAB si uneori Koenigsegg. Apropo, @Automarket, mai inserati si analize care atrag dezbateri utile (articolul despre rolul si utilizarea corecta a tetierelor a fost excelent, mi-a placut teribil), deci voi trebuie moralmente sa va arogati si valente de educatori auto, nu va axati numai pe informare bruta, mi se pare absolut necesar sa acordati si sa starniti permanent interes maxim pe marginea securitatii in trafic, pe fundalul unei natiuni implicate foarte des in evenimente rutiere parca tot mai oribile...
    Un client chinez "misterios" scapă Saab de datorii
  • N-am cum sa ma "las" de "microbul" asta, nici macar dupa terminarea vesniciei...Hai sa-ti povestec iute cum m-am "infectat" : prin 1986, taica-miu, pe atunci mecanic auto, a facut rost de o brosura cu masini straine si, cand m-am uitat prin ea, am descoperit...SAAB 900, o minune uluuitoare pentru ochii nostri impaienjeniti zilnic cu vederea Daciei "socialiste". De altfel, batranul meu a condus o perioada un DAF 66, alta "traznaie", care avea transmisie variomatica, adica nu functiona cu...cutie de viteze, prezentand doar doua pozitii la schimbator: inainte si inapoi. N-am mai vazut de atunci asemenea particularitate la un autoturism: blocul motor era construit integral din aluminiu. Dupa 15 ani de la achizitia acelui DAF, caroseria am predat-o la fier vechi, insa motorul era inca atat de bun incat l-am vandut unor tigani, care l-au instalat pe o masina de taiat lemne si, culmea, mergea ca uns! Interesant era faptul ca, in marsalier, DAF-ul "prindea" cam tot atata cat "cu fata" : 150 km/h. Pacat insa ca "toa'rasii" militieni nu ne-au permis inmatricularea pentru RSR. Ulterior sistarii productiei modelului olandez, patentul variomatic a ajuns la Volvo 66. SAAB, Volvo, DAF, Talbot, Simca - ce marci grozave pentru acele vremuri..."Iara noi, noi, epigonii, simtiri reci, harfe zdrobite..."
    Un client chinez "misterios" scapă Saab de datorii
Pagina
12345...125126127...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău