• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Nu prea agreez rasa galbena, precum stiti, dar gestul respectivului client este de neocolit pentru superlative...Bravo, man, la mai mare si vezi poate ii strunesti si pe altii sa te imite ;) Ehei, ce se mai zvarcolesc acum mancati de ciuda toti detractorii fara frontiere ai marcii scandinave vazand ca SAAB moare, dar nu se preda! Ce v-am spus eu deunazi ca in curand vor fi platite salariile restante pana la ultimul sfantz? Asta dovedeste fara dubii ca cineva acolo Sus nu doarme! Si ocroteste si religia numita SAAB...
    Un client chinez "misterios" scapă Saab de datorii
  • Daca stau bine sa ma gandesc, as pastra totusi RR, tinand cont ca are in spate o traditie aviatica mai pronuntata decat a lui SAAB…Insa imi placeau enorm modelele lor de pe vremuri, care le influentau si pe cele de la Bentley, acum ma lasa rece, habar n-am de ce! Sau poate pentru ca, vazute din fata, seamana cu niste camioane? Oricum, sunt adeptul unei relatii echilibrate BMW-SAAB, in sensul unei aliante, cum mentionai si tu, nu al unei achizitii din partea bavarezilor, ca daca la un moment dat ar incepe si BMW sa se poarte ca un stapan satrapic precum GM, nesocotind specificitatea de ansamblu a lui SAAB si luand decizii care sa revolte fanii loiali si conservatori, atunci aleluia, nu m-ar mai interesa nici o colaborare cu nemtii. Care actualmente cocheteaza cu GM pentru dezvoltarea in tandem a unor noi motoare; sper sa nu se “contamineze” de la americani cu anumite “naravuri” :)) Si mai sper sa nu se ajunga la un asemenea deznodamant…In strafundul fiintei mele, eu vreau si voi vrea cat voi trai tot ridicarea din cenusa a fratiei de odinioara SAAB-Scania, la care sa adere in plus si Koenigsegg, dar raman totodata realist, deci pomenirea ideii de interactiune cu BMW este circumstantiala din punctul meu de vedere, caci sunt un sentimentaloid sadea, care nu accepta compromisul (seman cu voievozii din vechime la politica externa: ma declar bucuros de strain, ne ajutam reciproc, ne respectam in fond si la vedere, ne stimam reciproc aspectele culturale, ne transferam unul altuia experienta, facem si dregem orice lucru asupra caruia convenim cu buna intelegere, sunt deschis fata de orice inovatie a acestuia pe care o consider utila, dar inchinaciune fata de el din postura de “inferior” nu voi admite NICIODATA!...xenofobie curata, nu?)
    Saab, tot mai aproape de sfârşit: muncitorii vor cere falimentul companiei!
  • Primul mare punct comun dintre cei doi colosi auto a fost turbosuflanta...BMW modelul 2002 2.0 t a fost primul sedan in serie din lume care a introdus-o (in 1973), dar numai pentru vreo 1600 de exemplare, urmata de SAAB 99 2.0t (in 1976) , pentru folosinta de zi cu zi. Apoi putem lua in calcul constitutia aerodinamica caracteristica amandurora si filosofia senzatiei sport. Eu militez pentru o alianta oficiala intre cele doua marci speciale. Daca ar fi baieti destepti cu adevarat, bavarezii ar trebui sa renunte la Rolls Royce si sa potenteze SAAB in locul acesteia pe segmentul lux. De altfel, eu, unul, nu vad nimic atractiv la acel vagon paralelipipedic cu pneuri numit RR...Or avea niste V8-uri teribile, dar pur si simplu mi se pare o coabitatie eterogena intre firma engleza si cea bavareza, adica n-au nimic palpabil de impartit. Plus ca apropierea de SAAB i-ar oferi lui BMW ocazia deosebita de a nu se lasa antrenat in valtoarea patimii comercialiste de tip Audi, despre care avertizam deunazi si cum din pacate pateste Merz acum..."Simbioza" ar putea continua cu deservirea celor de la SAAB cu motoare produse la Munchen (dar, desigur, musai dupa specificul cerut de suedezi), iar BMW ar putea adopta in schimb de la colegii din nord inteligentul sistem de tractiune integrala XWD si cele mai avansate elemente de siguranta concepute de inginerii din Trollhattan. Fabulez si eu, nu dau cu parul, dar in locul celor doua conduceri m-as gandi serios la aceasta posibilitate nu chiar fantasmagorica...
    Saab, tot mai aproape de sfârşit: muncitorii vor cere falimentul companiei!
  • @LauCalin, da, exact asa este (desi nu era nevoie sa rasucesti si tu cutitul in rana, ajunge ca o facem noi ceilalti :P) :toata tevatura actuala a lui SAAB isi are originea in politica trecuta a GM. Eu insa as merge si mai in urma si as incrimina decizia necumpanita, pripita, a conducerii de la Saab-Scania AB de a se debarasa de "car division" pentru niste dolari nenorociti...desi putea investi masiv in dezvoltarea unor noi modele (atunci cererea era in crestere in SUA, indiferent de natura relatiei SAAB-GM) si in publicitate apeland la profiturile suficiente obtinute de SAAB Avioane&Sisteme si de Scania. Dar de ce sa cauti solutii viabile in curtea ta proprie cand iti vine mai lesne sa vinzi "nerentabilul"...Faptul insa este consumat, acum toata responsabilitatea refacerii identitatii de sine apasa pe umerii nou-botezatei Swedish Automobile NV. Dar sa nu ne asteptam la infinit sa tot incerce bietul Muller sa scoata iepuri din joben, trebuie sa cumparam produsele firmei cat putem de multe, doar asa il ajutam! Scurt/2. Restul intra la categoria cancan. Altfel, eu ma simt foarte multumit de gama actuala de modele, @LauCalin, doar la un supercar as mai ravni (un AeroX sau PhoeniX ar merita produs in serie, fara a mai testa in prealabil eventualul impact psiho-economic cu piata de profil). @Bethurbazal, bine ai revenit in foisorul nostru de turbo-maniaci :)) Acum putem afirma ca balul este complet. O duminica insorita pentru toata lumea!
    Saab, tot mai aproape de sfârşit: muncitorii vor cere falimentul companiei!
  • Nesiguranta graviteaza mai voalat tot in jurul banilor si liderii sindicali trebuie sa fie purtatorii ad litteram ai doleantelor proletare. Salariile si le vor primi toti pana la urma si pana la ultima centime, dar eu zic ca nu este benefic acest mod cumva santajist de a grabi lucrurile in directia dorita, atata tot, in rest eu iti doresc sa acumulezi cate SAAB-uri iti incap teoretic in garaj, ztele, numai sa-mi pastrezi si mie unul, care vrei tu, dar supraalimentat, desigur ;) :P
    Saab, tot mai aproape de sfârşit: muncitorii vor cere falimentul companiei!
Pagina
12345...126127128...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău