• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • O intamplare reala: prin 2007 eram atat de nemultumit de evolutia incerta a lui SAAB incat m-a cuprins o scurta tentatie sa incerc sa iubesc alta marca...m-am dus chiar la showroom-ul Chrysler de pe Calea Grivitei (acum nu mai este acolo) si am pasit curios nestiind mare lucru despre cele 3 divizii ale concernului. Imi inchipuiam ca trebuie sa insemne ceva "cool" din moment ce trona denumirea "DaimlerChrysler", crezand ca are conexiuni ideologice cu Mercedes si Maybach. M-am suit la volanul unui Caliber si am constatat surprins ca parca patrunzi in alta lume decat cea cu care esti obisnuit si totusi imi venea sa critic interiorul prea "spartan" al modelului, vroiam sa identific o forma aerodinamica gen SAAB, ma agitam in zadar pipaind bordul si caroseria si prezentatorul ma intreba de zor ce nu-mi convine. Pe urma am inteles pe deplin: era un model fabricat in...Spania, dedicat strict perspectivei europene; iluzia ca voi descoperi in mod ezoteric faimoasele Charger sau Challenger mi se fransese inca din pragul incintei...Pe urma am dat de site-ul olddodges.com si m-am intrebat de ce Dodge si in primul rand conducerea grupului nu mai fabrica acele camioane "big horn" extrem de expresive, deosebite, inspiratoare de forta bruta, chit ca nu erau cele mai bune din lume. Cam asta a fost trecatoarea mea intersectie si experienta cu "americanele". Toata lumea urmareste duelul local sau translocal dintre cele trei principale entitati auto din SUA, dar parerea mea dintotdeauna a fost ca, per ansamblu, senzatia suprema de a conduce un supercar se traduce printr-un singur mod: Corvette! Nu mi-ar fi rusine cu o varianta ZR1 in custodie, sa umilesc putin ultrablazatul R8, ba as provoca oricare Lambo, dar netunat...Scuze celor care prefera si aleg Ford GT sau Viper! Iata ca am turuit multe azi, insa nu m-am pronuntat despre subiectul in sine: reactia muncitorilor de la SAAB...Eu le-as sugera sa mai stranga din fese, caci sigur nu vor crapa la propriu de foame...Logic, de unde vor salarii daca in uzina nu se produce mai nimic de vreo 3 luni?! Chiar nu apreciaza eforturile pe care le depune conducerea inclusiv in favoarea lor ?! Viseaza la bagheta magica astfel incat aceasta sa transforme iute un munte de cremene intr-un munte de bistari? OK, OK, " avem familii, hrana si datoriile nu tin cont de conditii si termene" , dar mi-amintesc ca in decembrie 1989 eu si familia mea nu mai aveam efectiv ce sa mancam, rafturile magazinelor erau porno si atunci ne-am mutat fortat la tara; noroc cu batranii nostri, care ne-au scapat de tortura lipsurilor materiale...Analog pot proceda si cei din Trollhattan: pana se stabilizeaza situatia economica si se reia lucrul normal, duceti-va , fratilor, pe la rudele voastre daca cumva aveti valente si prin mediul rural, care n-or fi atat de chitroase incat sa nu va permita sederea temporara la ele; in schimbul intretinerii prestati diverse activitati pe langa casa, nu-i nici o rusine, am facut-o noi din postura de copii, aveti rabdare de calugari, ca doar n-o veni sfarsitul lumii taman peste voi, dar a invoca hop-tzop falimentul companiei denota lipsa crasa de atasament la cauza, egoism frustrant si viziuni ideatice dureros de marginite...Magnum argumentum: nicicand, niciunde si nicicum SAAB nu va trece prin stomac! Sa ma contreze vreun alde "pa saab" ca habar n-am care-i treaba aici...Sau sa-mi apoteotizeze teorii snoabe despre bicepsii incordati cu steroizi ai globalizarii si cum sunt programati sa faca doar ceea ce sunt programati sa faca, sic!
    Saab, tot mai aproape de sfârşit: muncitorii vor cere falimentul companiei!
  • @ztele, stiu despre ce vorbesti...Masina aia are un bord cu insertii de lemn care iti iau ochii si vreo 306 CP, daca nu ma insel. Ah, cat am salivat dupa ea, dar numai virtual, norocosule ce esti, cum de te loveste cate un privilegiu de genul?!...
    Saab, tot mai aproape de sfârşit: muncitorii vor cere falimentul companiei!
  • Cred ca stii ca in Germania exista o firma specializata pe import de autoturisme SAAB numita Heuschmid, care intretine intr-o stare ireprosabila toate exemplarele care nu se vand imediat si, daca te uiti in pozele firmei la modelele pastrate cativa ani, ramai uimit: zici ca le-au adus mai ieri-alaltaieri! Aici este implicat un intreg clan, de la bunic la nepot, realmente pasionati de SAAB (altceva nu pare sa-i intereseze), reprezentand deci o afacere de familie exceptional coordonata. Cred ca voi apela la ei cand va fi cazul. TurboX mi se pare cel mai senzual sedan din intreaga istorie auto, fara exagerare! In alta ordine de idei, iti dai seama ce "splendori" vizuale vor scoate Audi si BMW in urmatorii 10-15 ani, care se vor arunca nebuneste in vartejul irational al unei emulatii heirupiste de tip intrecere socialista, astfel incat sa reuseasca fiecare sa comercializeze 2-2,5 milioane de masini per caciula si per an, dupa cum ne anunta Automarket chiar azi...@GT-R se intreaba pe buna dreptate (mai degraba retoric...) daca, in cazul fabricarii acestor puzderii de fiare-plastice, factorul inechivoc numit fiabilitate va figura in topul obiectivelor manageriale ale celor doi granzi...Totusi, lumea (si profesionisti, si amatori, toti la gramada!) va simti pana la urma o suprasaturatie fata de "marfa ca marfa", dovada vie ca deja nu mai vad pe nimeni sa ramana siderat de admiratie intorcand capul pe strada chiar si dupa ultimele generatii de S8 sau Seria 7, care, nota bene, sunt navele-amiral ale celor doua prea adulate zeitati ciber-mecanice...In schimb, azi noapte ma plimbam pe Magheru si in zona Dacia-Casata huruiau in voie trei Corvette-uri, care starneau murmure si fluieraturi trecatorilor si celor de la terase. Radiaza ceva special din ele, inexplicabil, "americanele" astea si nu ma refer la "0-100" sau "vit. max."...
    Saab, tot mai aproape de sfârşit: muncitorii vor cere falimentul companiei!
  • Ca s-o simplificam de tot: intr-o perioada in care toata lumea se vaicarea ca din gaura de sarpe "Valeleu, SAAB este pe moarte!", dar nimeni nu concepea sa miste un deget in acest sens (cu exceptia salutara a celor care au iesit pretutindeni in strada cu SAAB-urile lor ingrijite cu sfintenie ca sa marsaluiasca in coloane asurzitoare), Muller s-a dovedit a fi singurul de pe planeta asta care a avut curajul nebun sa se inhame la o caruta lasata rupta-n sant de lasii de la GM...Deci omul asta neobosit ne obliga moralmente sa intreprindem orice, oricat de nesemnificativ ni s-ar parea, ca sa contribuim nu numai la salvarea SAAB-ului, ci si la propulsarea marcii spre pozitia care ii revine de drept istoric! Eu, de pilda, mi-am propus sa renunt la oricate straturi epidermice de pe mine numai sa-mi iau un TurboX nou-nout, chiar si daca mi-ar trebui 10 ani de asteptare, important va fi ca banii mei sa intre in contul unui dealer autorizat, deci in definitiv sa ajunga la SAAB, si daca multi altii s-ar stradui sa-i cumpere produsele fara hâr, fara mâr, categoric alta va fi situatia! Ce ziceti, ne incumetam? De ce sa fie Muller mai merituos decat noi? Ganditi-va ca ne putem dispensa fara regrete de o gramada de porcarii inutile din viata noastra ca sa adoptam un veritabil, calitativ, innobilator si...durabil modus vivendi. So, fara sentimentalisme si fara poante, haideti sa ne...mobilizam. Discutiile dupa...
    Saab, tot mai aproape de sfârşit: muncitorii vor cere falimentul companiei!
  • Baieti, stiti ceva? Dupa cate realizez acum, eu, unul, l-am contestat cam aiurea pe Victor Muller si tind sa ma caiesc...De peste un an i-am turnat laturi in cap, facandu-l hot, incompetent, aventurier etc., fara sa-mi dau seama de un adevar elementar: o avea dansul hibe, "ca tot omul", vorba cliseului, Spyker-urile lui sunt, intr-adevar, niste copii nereusite dupa Audi, dar MACAR s-a zbatut sincer, cum a inteles si cum a putut el, cum l-a dus bibilica, pentru binele lui SAAB, in plus nefiind vreun baskan care sa se sufoce intr-un vagon de lovele...si-a calcat pe mandrie si s-a milogit pe la diferite porti, mai mult sau mai putin inalte (de unde stim noi ca n-a facut-o in genunchi, in spatele usilor inchise?), nu s-a dat batut daca a fost refuzat, a pus la index ambitiile suspecte ale lui Antonov, desi era constient ca ar fi scos SAAB la liman fie si numai cu banii mafiotului rus, nu a zabovit sa schimbe denumirea entitatii pe care a fondat-o numai ca sa se potriveasca cu a lui SAAB, si-a bagat picioarele in divizia lui sport numai ca sa mai smulga niste fonduri amarate cu care insa a putut sa salveze fabrica din Trollhattan, asadar, in linii mari, este un mic erou...sau chiar un adevarat fan SAAB, cum de altfel ne pretindem a fi unii dintre noi, dar, hm, numai cu fleanca fiindca, simplu si elocvent, faptele noastre nu vorbeste, sic! Ce sa mai adaug: jos palaria, domnule Muller, si mai iarta-ne rautatile, caci ne vrem ravnosi, insa mai avem hăt! destula mamaliga de halit pana sa atingem gratiile minimei intelepciuni...
    Saab, tot mai aproape de sfârşit: muncitorii vor cere falimentul companiei!
Pagina
12345...127128129...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău