• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Omule, ma deceptionezi crunt...sau cumva te-ai moilipsit de ciumegareala de tip "coca/piti" di pi la noi?! In conversatiile recente cu tine, o clipa m-am iluzionat ca "uite un fan BMW care face nota discordanta fata de oceanul de platfusisti filogermani microcefali de pe plaiurile cu scaieti damboviteni"...Si eu conduc BMW [ repet: fiindca SAAB mi se pare prea scumpa in Romanica...dpdv valoric,"face toti banii", dar problemele noastre cotidiene agasante ne impiedica sa accedem in preajma unei asemenea bijuterii pe roti...nici nea Ceasca nu ne-ar fi magulit cu vreun 900 pe la nas, dar cine ar fi pariat ca SAAB nu si-ar fi facut simtita prezenta in RSR cu vreo fabrica precum Renault si Citroen...cu conditia obligatorie sa nu fi intervenit "Revolutia":)) ] , dar in nici un caz nu mi se casuna pe un modus vivendi (ca asta inseamna SAAB, dincolo de definitii prolixe) care pune accentul dintotdeauna pe fervoarea de a "artistiza" un fier fara viata, de a-l determina sa-ti inspire mai mult decat primatul miop al utilitatii (este axiomatic faptul ca orice masina te duce la destinatie, dar nu din oricare cobori cu un suras sagalnic in coltul gurii!)...Reactia ta denota indiscutabil dominatia brutala si persistenta a mahalagismului autohton, care nu vrea sa tina cont decat de fixatiile, gagurile si tumbele lui simptomatice si iremediabile. Cum sa interpretam oare scalambaiala ta infantila: "De ce nu se cumpara SAAB???"...Dar de ce nu se mantuiesc oamenii de azi? De ce nu se pot abtine politicienii sa fie mitomani, sa fabuleze, sa mangleasca, sa fraiereasca? De ce ni se apologizeaza hrana "eco" pe fundalul exploziei industriei aditivilor alimentari, care ajunge sa impuna chiar politici globale autoritare?...Deci vezi ca am putea lesne sa ne inecam intr-o avalansa descumpanitoare de "de ce"-uri care mai de care mai greu de deslusit... In loc de epilog: SAAB nu se cumpara nu fiindca tu, tzenule, avansezi ratiuni anti-SAAB, ci fiindca potentialii clienti ai marcii, mai rari acum decat floarea de colt, initial animati de inteligenta reala si de intentii stilate, se dovedesc totusi destul de influentabili incat sa creada ca tu ai devenit peste noapte "lider de opinie", care, nu-i asa?, ca orice analist infailibil, atotcuprinzator si providential, jonglezi pe varful "deshtului" cu globul pamantesc precum giumbuslucarii din NBA la antrenamentele cu mingea...In definitiv, ca sa te parafrazez sugestiv, cine "nu are ce cauta pe planeta asta"...? PS: inca o data @ztele a survolat la mari inaltimi prea josnica nimicnicie romaneasca, folosindu-se de argumente implacabile...be strong, man! Pacat ca nu sunt vreo "scula pe bascula"...sigur ai fi avut un 9-3 Turbo X nou-nout rasplata de la mine ;) Oricum, m-ar tenta sa te includ pe lista sacra de prieteni. Stiind ca exista oameni ca tine, parca viata nu mi se mai pare atat de amaruie...
    Saab, tot mai aproape de sfârşit: muncitorii vor cere falimentul companiei!
  • @tzenu_bmw, se pare ca-i pierdem si pe SAAB, si pe Volvo, cica le priesc brizele de langa Marele Zid :)) Eu atata vreau de la chinezi: sa faca oricate combinatii financiare stralucite ii duce mintea, numai sa nu cuteze sa-si vare oblicele podoabe oculare prin mecanica celor doua "suedeze" si mai ales sa nu sugereze ei "idei inovatoare" si ma refer aici la Geely si Pang Da, noii proprietari ai celor doua marci pomenite. Dar noi trebuie sa ne concentram pe Porsche in acest topic. Cajun reprezinta o neobrazare, o palma slinoasa pe obrazul fanilor traditionali (fie ei si puristi extremisti); eu cred ca faimosul Doctor Inginer Honoris Causa Ferdinand Porsche se rasuceste de zece ori in mormant vazand la ce compromisuri se preteaza cu seninatate urmasii sai profesionali, orbiti de perspectiva unor profituri imediate si babane...Ma intreb care o fi pozitia reala a lui Ferdinand K. Piech? Acesta o fi parintele spiritual al sistemului quattro de la Audi, dar de ce pare a fi de acord cu nastrusnicia de a transforma un Q5 intr-un hibrid care nu exprima nimic interesant; eventual asistam la TDI-zarea cocalareasca a emblemei Porsche...sau l-o fi contaminat si pe dansul febra globo-mercantilista? Atat, nu mai comentez, sa se pronunte si altii. Kaputt.
    Viitorul Porsche Cajun va avea şi o variantă cu trei uşi
  • Sper ca amicul tzenu_bmw sa nu se simta "lezat" din cauza ca am eu un cui contra adulatorilor marcilor nemtesti...in primul rand pentru ca n-am cum sa incriminez BMW atata timp cat bavarezii mizeaza inca puternic pe o personalitate distincta si atata timp cat vor scoate cele mai sportive sedane din lume! Basca faptul ca eu insumi detin ca masina curenta tocmai BMW, unul mai vechi, dar care merge brici! SAAB nu-mi permit deocamdata, preturile chiar si la sectorul SH fiind ca si salariile acolitilor lui Boc: nesimtite! Deci ne-am inteles, tzenu_bmw, expresia "filogermani" de mai sus nu vizeaza BMW, pe care nu-l consider ca facand parte din patria Germania, ci din patria Originalitate. In schimb, imi pare foarte rau de Mercedes deoarece a inceput sa copieze ingrijorator de usor filosofia VAGaunii de a construi si inzestra masinile, mai ales ca tot mai multa lume se plange de materialele de pe noile modele...Si cand te gandesti ca marca-etalon a istoriei auto excela prin fiabilitate de atatea decenii...Fara drept de apel: viata este crunta!
    Viitorul Porsche Cajun va avea şi o variantă cu trei uşi
  • Cand a aparut primul articol pe Automarket despre conceptul Cajun, in urma cu ceva saptamani, am reactionat si eu exact in stilul vostru, @GT-R, @BOBY, @JAN s.a, dar, desigur, mi-am luat peste bot destule "manute manjite cu boia" ...semn ca mentalitatea balcanoida nu se lasa alungata cu una, cu doua! Noi insa ramanem pe baricadele demnitatii cu orice pret! Alles gut :P
    Viitorul Porsche Cajun va avea şi o variantă cu trei uşi
  • @GT-R, sunt impresionat de modul tau de analiza...care reflecta o realitate tipic globalista pe care cei mai multi nu vor sau au alergie s-o rosteasca sau macar s-o gandeasca! Traim din plin in epoca bezmetica a surogatelor de orice fel si fara frontiere, a kitsch-urilor contratimp (OK, OK, time is money, but where is the quality, honey?!) si, cel mai grav, a unor sabloane conceptuale generale care n-as fi crezut vreodata ca vor deveni verosimile pe planeta albastra...Conteaza si faptul ca esti admirator al lui Nissan GT-R, in contrapartida cu mareea coplesitoare de "filogermani", un motiv suficient ca sa ma edific pe deplin: esti un cunoscator fin si un fan auto veritabil. De obicei, sunt zgarcit cu complimentele, dar mi-a placut argumentatia ta de mai sus, asadar, fara doar si poate, iti spun: respectele mele sincere! SC
    Viitorul Porsche Cajun va avea şi o variantă cu trei uşi
Pagina
12345...128129130...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău