• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Pomeneai de unele inadvertente manageriale din ograda proprie a SAAB-ului...Intr-adevar, dupa cum si eu am tot repetat ca un patefon stricat, lipsa unor idei clare si viabile de viitor s-a manifestat la aceasta firma si totodata legenda vie incepand cu conducerea defunctei societati Saab-Scania, care, ca o enigma neelucidabila in veci, nu putem intelege de ce a vazut intr-un concern cu dimensiuni de colos si cu picioare de lut, in speta GM, calauzitorul ideologic ideal si investitorul cel mai in masura sa transforme SAAB Car Division de atunci intr-o forta bruta care sa provoace cu tupeu inexpugnabila triada germana...In momentul actual, unul si mai delicat decat in 1989, devine limpede ca domnii din conducerea Spyker (dar nici cei de la SAAB nu sunt nevinovati...) nu vor sa auda de conturarea propriei personalitati comerciale si de functionarea propriei autoritati manageriale, multumindu-se sa creada ca altii si doar altii trebuie sa decida pentru binele marcii si invocand inutil penuria financiara blestemata si persistenta de 22 de ani, care mai-mai sa doboare si sa nimiceasca acest simbol istoric precum uraganul dezlantuit pe un biet si neajutorat pai uitat pe camp. Ce sa ne tot lamentam, nu exista alternativa neutra: ori luam in considerare ca unica solutie logica de salvgardare financiara alipirea oficiala de BMW sau de Koenigsegg (cu conditia obligatorie ca aceasta din urma sa coopteze din nou puternicul grup de businessmani norvegieni care vroiau sa salveze SAAB in 2009), ori ne taraim asa psihotic la nesfarsit, permitand galbejitilor sa joace ping-pong cu nervii nostri de fani fiindca numai de clarviziune economica sau de iscusinta tehnologica in domeniul auto nu putem vorbi in cazul chinezilor - la ei totul se rezuma la "cornul abundentei", in sensul ca numai cantitatea primeaza si conteaza, calitatea ramane un deziderat politic...sau o utopie sublima. Evident ca faci bani cu vagoanele cand iti raspandesti marfurile coplesitoare cantitativ si intr-un ritm ametitor in intreaga lume, dar cert este ca niciodata o tona de alama nu va valora, din toate punctele de vedere, cat un gram de aur, desi vorbim cam de aceeasi culoare...Adulatorii pro-chinezi si virulent pro-globalisti (ah, nu, ei sunt "realistii impartiali"...) pot sa ma combata cat au chef, eu raman ferm pe pozitii!
    Saab este urmărit de ghinion: producţia, oprită din nou la Trollhattan
  • @900,normal ca voi vrea de-a pururi sa testez un 900,dar iti dai seama ca de preferat unul din prima generatie...Oricum,acum tanjesc dupa Turbo X, este eminamente superba masinuta asta,n-am vazut-o insa pe la noi.Nu cred ca n-ar aprecia cineva,chiar si ne-saabist fiind,caroseria extrem de senzuala a acestui cel mai reusit 9-3,interiorul rafinat,ezoteric,"taiat" ca o felie de unt tare,dar si motorul PUR SAAB (subliniez! este un Ecotec perfectionat, nu echipeaza nici un Opel sau altceva de la GM!) de 280 CP (cu putin impuls Hirsch:300 CP),care nu-i poate lasa indiferenti pe amatorii de "plaje": 5,5-5,7 sec...Nu prea ar fi sanse sa-l admiram si pe la noi,dar cert este ca eu il consider cel mai frumos autoturism din istoria auto generala,nu numai a SAAB-ului...exagerez?!
    Saab este urmărit de ghinion: producţia, oprită din nou la Trollhattan
  • Ma bucur cand vad iarasi baietii cu state vechi in vizita pe biata noastra batatura...turbo:) Salutari speciale si onor pentru 900, ztele, LauCalin si tzenu_bmw. Eu va propun sa stam linistiti, toa\rasi, caci SAAB va merge inainte deoarece, dupa cum ne avertizeaza un vechi precept de bun simt, nu mor caii cand vor cainii...Referitor la posibilitatea tot mai crescuta de a se produce colapsul "pe bune", pot sa va asigur ca eu n-am crezut niciodata in moartea fizica, nu ma tem de dansa, chiar si daca ar fi vorba de o marca de masini si nu de un om. SAAB reprezinta un veritabil sentiment, nu se cantoneaza la o simpla definitie stiintifica, nu poti s-o vezi doar ca o carcasa cu dimensiuni finite, motoarele sale nu produc doar kW, ci si...factorul psi. Cine ma poate intelege n-are nevoie de dictionar roman-roman...In rest, sa auzim numai de bine! Acelasi, inoperabil, al vostru SC.
    Saab este urmărit de ghinion: producţia, oprită din nou la Trollhattan
  • Citeam deunazi pe net si nu reuseam sa ma dumiresc: "GM began making the Saab 9-4X on May 16 at its factory in Ramos Arizpe, Mexico. GM declined to comment on its relationship with Saab"...Foarte interesant, nu? De multe ori, prinsi in valtoarea tensiunilor locale ale SAAB, uitam sa ne raportam la fostul ei proprietar, care exercita inca un impact puternic si DICTEAZA inca directiile de actiune in cadrul firmei suedeze. Ceea ce vreau eu sa aflu in mod deosebit este: de ce ar ramane interesat in esenta de o fosta subsidiara problematica un concern de talie globala (facem abtractie de clauzele intelegerii legale cu Spyker de anul trecut) si cum vi se pare ca GM producea linistita un model SAAB intr-un interval de timp in care stia ca insasi fabrica-mama din Suedia era paralizata si nu producea nimic?...Itele astea complicate ale globalizarii sunt de vina, ai? Eu bag mana nu in foc, ci direct in reactorul nuclear, ca General Motors Co. practica cele mai rafinate jocuri strategice din intreaga istorie auto, adorand sa avanseze pe piata speculatiilor rationamente care depasesc capacitatea analitica chiar si a specialistilor! Mai simplu sintetizat, n-ai cum sa stii sau sa intuiesti ce vrea sa faca aceasta corporatie pe termen scurt, cu atat mai putin in perspectiva indelungata, si nu refer numai la SAAB. Oricum, GM mi-a lasat intotdeauna impresia unui autentic "hopa Mitica", care este menit prin firea lui mecanica sa cada intotdeauna in picioare...Si, in timp ce "colega" Chrysler pare sa fie inghitita fara sanse de scapare de un balaur mercantilist european, iar Ford vrea cu orice pret sa ia fata tridentului german in sectorul compacte, subcompacte, LCV si MCV, GM isi vede neperturbata de planurile sale ticluite cu grija, facute sa fie interpretabile in exterior tocmai fiindca o piata de succes se intretine nu numai cu vanzari, profit si cota de imagine, ci si cu giumbuslucuri pe masura, in sensul stimularii imaginatiei clientilor inteligenti...In loc de concluzie: SAAB era prea valoroasa pentru ca GM s-o scape complet din mana (faza din 2009 cu transferul de tehnologie suedeza la chinezi a dovedit istetimea de soi a americanilor) , iar printre aspectele futuristice de calibru ale corporatiei din Detroit figureaza si...SAAB. Lumea se schimba vartos, desigur, dar cand iti fixezi in fruntea topului celor mai reusite 10 masini din istoria ta productiva tocmai un model la care n-ai avut nici o contributie si care a apartinut de drept unui fabricant pe care l-ai incorporat mult mai tarziu, in speta SAAB 92, indiferent daca ti-a cauzat cutremure financiare si indiferent daca te-ai debarasat in mare parte de patrimoniul acelui producator, inseamna neindoielnic ca acesta are o semnificatie deosebita pentru tine, atat din punct de vedere fizic, cat si moral, stigmatizanta in timp. Asadar, ceea ce nu s-a stipulat in contractul de vanzare a SAAB-ului catre Spyker, dar care constituie cheia intelegerii intregii saga la care se preteaza de buna voie GM, suna astfel, simplu si elocvent: "Adio, dar raman cu tine...si nu ma enerva, ca s-ar putea sa ne iubim iar!"
    Saab este din nou în priză: producţia a repornit azi la Trollhattan
  • @vigenn26, pai de ce n-ai spus asa de la inceput ?! Puteam sa-mi dau seama cum gandesti daca imi ofereai aceste indicii. Ma bucur ca esti un partener "fiabil" de dialog :) In schimb, uita-te mai sus la amicul "svensson": lui i se pare ca eu excelez in clisee comparativ cu mintea lui, care cica erupe numai lasere impresionante; in cazul lui nu ma simt atat de elevat incat sa intorc si celalalt obraz, el dovedeste niste oarece carente educationale...Nu se cad pe forum abordari ca ale lui, nici riposte ca ale mele, dar...In fine. Foarte laudabil mi se pare faptul ca pretuiesti "suedezele". Am umblat pentru scurta vreme cu un 9-3 2.0t din 2001, nu uiti niciodata asa ceva, dar nu-mi apartinea, ceea ce mi-am permis fiind un...BMW 316i de 1.6L din '92. Se conduce mai sportiv decat o versiune actuala (nu este deloc confortabil, de obicei acesta fiind exact simptomul din care rezulta calitatea senzitiva a sportivitatii!) si am vazut chiar o explozie numerica in Bucuresti de modele ca al meu. Motivele pentru care m-am "dat" pe BMW ar fi diverse, insa in nici un caz nu m-a contaminat vreo molima "coca si piti" - pur si simplu pretul unui SAAB nou, indiferent daca importat oficial la noi sau disponibil pe "mobile.de", ma descumpaneste...Ca voi avea pana la urma un TurboX nu ma indoiesc, chit ca in schimb as fi silit sa dorm numai prin tomberoane. Cat despre perioada de dupa 1990, un fel de Halloween GM, m-am exprimat in dese randuri. Nu platformele Opel au constituit problema amenintatoare la adresa identitatii de sine a SAAB-ului, ci decizia arbitrara a americanilor, in dispretul conservatorismului fanilor SAAB, de a introduce strict motoarele lor dupa 2002, mai ales pe 9-3 (satisfactia care ne-a "consolat" a fost ca "Ecotec"-urile au fost proiectate initial de inginerii SAAB, iar cei de la Opel au fost de acord sa fie produse in serie si sa echipeze ambele marci de sub pulpana lui GM Europe). In privinta formelor exterioare, SAAB a respirat originalitate si sub GM, si sub Spyker, cu exceptia lui 9-2X, 9-7X si PhoeniX (hm , grila clara de BMW...). Cine oare vede un "Opel recarosat" cand priveste din exterior si din orice unghi natural un SAAB modern? Daca asa are impresia, in mod sigur este ori rauvoitor, ori tarat... In rest, se asterne praful...SAAB a hotarat (de fapt Muller, dar suedezii asculta de el ca de Evanghelie) sa se logodeasca cu hazardul, s-au luat de mana si si-au zis (Pang) DA! Dar noi iubim marca pentru ceea ce este si simbolizeaza, nu pentru ceea ce isi inchipuie unii si altii ca este sau pentru ceea ce ar vrea sa fie!
    Saab este din nou în priză: producţia a repornit azi la Trollhattan
Pagina
12345...129130131
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău