• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Da' tu shini ieshti, mei cotzcariule, shi tze te stropsheshti ashé?! Nu ma pot combate decat "batranii" Automarket, diletantii back to NFS, rezon?!
    Saab este din nou în priză: producţia a repornit azi la Trollhattan
  • @viggen26, ca sa te parafrazez, ai si nu ai dreptate...SAAB nu trebuie construit decat la Trollhattan si doar exceptional la Arizpe (Mexic/9-4X...pana se muta complet formalitatile, matritele si utilajele de productie in Suedia) , dar te rog sa citesti mai atent ce scrie in articol: Pang Da a pus niste conditii! Crezi oare ca pe mine sau pe multi altii, SAAB-isti sau nu, ne incanta contactul de disperare al suedezilor cu chinezii?! Nici vorba, dar stii tu stravechea zicala cu dracul si puntea...Precizez ca nu vad alta ordine fireasca de salvare autentica a SAAB-ului decat urmatoarea: BMW, Koenigsegg si, de sila, de nevoie, GM...Insa, cat timp Muller & banda lui nu vor pricepe in tartacutele lor dezarmant de limitate ca trebuie sa jonglezi putin pe degete harul negocierii (nu-i obligatoriu sa te nasti cu el...TOTUL SE INVATA!) ca sa poti convinge macar unul dintre cei trei factori majori de potentiala impulsionare a dezvoltarii marcii suedeze enumerati mai sus, joaca de-a sotronul cu galbejitii nu va face decat sa prelungeasca inutil agonia tuturor celor care iubesc si cred in SAAB! Nu-ti trebuie efort titanic de logica pentru a-ti da seama de un adevar atat de simplu! Aaa, si...faptul adorabil ca SAAB moare, dar nu se preda, spulberand inca o data nadejdea dementa a uraciosilor fara frontiere care de-abia asteapta sa vada acest brand si RENUME doborat total, odata pentru totdeauna, si care ma mir ca nu se ineaca cu propriile lor bale otravite, imi starneste un sentiment de satisfactie malitioasa: SAAB is alive, sic! More and more and more!!
    Saab este din nou în priză: producţia a repornit azi la Trollhattan
  • In textul de mai sus folosesc pronumele personal "noi"; unii ar putea crede ca acel context dur, acid, in care apare "noi" ar leza pe toti cititorii, insa va asigur ca ma refeream strict la NOI, adica poporul SAAB de pretutindeni, de masa globala, iar actualmente multi SAAB-isti, din pacate, se inflameaza de placere nechibzuita pe unele forumuri in legatura cu presupusul "miracol economic chinez"...Cumva vom fi condamnati sa murim de foame subit si fara sanse toti cei care nu agream defel nici istoria, nici cultura, nici politica, nici modus vivendi, nici modus pensandi, absolut nimic din ce le este caracteristic chinezilor! Eu, unul, sufar de chinezofobie de cand ma stiu, trebuie cumva sa ma tratez de "boala" asta? Haideti asadar sa acordam putin respect tuturor celor care au demnitatea sa nu imbratiseze butada-cliseu "In secolul XXI, daca nu vrei sa colaborezi cu China, nu ai dreptul sa existi!"...Multumesc!
    Spyker, gata să-şi schimbe numele în Swedish Automobile de dragul Saab
  • Mila chinezilor? Pai nu era evident ca aici o sa se ajunga?! Dar oare de ce n-a fortat Muller o alipire de BMW Group, care sa fi fost piedicile si de ce natura? BMW si SAAB sunt campioane mondiale neincoronate in privinta abilitatii de a concepe sedane sportive, extrem de seducatoare vizual si care se conduc pe masura...In definitiv, oricum am dezbate problema, realizam fara drept de apel ca singura solutie cat de cat normala de a salva SAAB (acum nu mai protesteaza nimeni, pe nici un meridian al Globului, si nu mai striga nimeni "Save SAAB" ca in perioada funesta in care GM ameninta cu desfiintarea brandului? - ce repede se inmoaie justitiarii...) se invarte in jurul unui constructor cu un imens potential financiar, material si logistic: Bayerische Motoren Werke...Nu voi indragi niciodata BMW, dar o admir totusi pentru stilul ei sportiv specific, strident, senzitiv, imagistic. Nu detine niste interioare tipatoare precum Daimler, nici motoare atat de fiabile ca VAG, dar, printr-o eventuala asociere cu SAAB, sigur ar cunoaste un progres economic, tehnologic si de imagine si mai mare, plus ca ar da sansa unei colaborari fructuoase intre inginerii celor doua firme. Sa nu o vedeti ca pe o utopie comica. Pana nu incerci, n-ai de unde sa stii ce ar iesi...Este regretabil ca nu putem sa spargem zagazurile gandirii si astfel ne complacem sa ne cantonam in zona placida, unsuroasa, a unor improvizatii ridicole legate cu funtite chinezesti...China va domina lumea? Ha-ha, va domina doar praful desertului si al stepei cu cei 200 000 000 de soldati avantati spre Vest, dupa cum suna proorocirile Apocalipsei. Deci nu va rezulta nimic bun din combinatiile de circumstanta cu firmulete si firmusoare de langa Marele Zid, caci SAAB are nevoie teribila de sprijin si consiliere de tip specialist, iar specialistii de drept si de fapt asteapta putin mai la sud de Trollhattan, nu credeti? Ar fi suficienta doar o scanteie...
    Spyker, gata să-şi schimbe numele în Swedish Automobile de dragul Saab
  • Bun, intelegem omeneste ca Muller n-are incotro decat sa astepte unda verde din partea...Partidului Comunist Chinez (totuna cu "statul chinez") si sa presupunem prin absurdul cel mai absurd al absurdului ca va aduce banii fundamentali pentru SAAB, dar termenul avansat de 3 luni de expectativa dureroasa, de incertitudine continua si de speranta firava, adaugat la celelalte 2 luni de inghetare fortata a productiei, va avea neindoielnic consecinte destul de grave in plan economic...Singura manevra care mai poate mentine SAAB pe linia de plutire, intr-un interval relativ scurt de timp, necrutator din perspectiva celor care solicita datoriile cuvenite, ar fi lichidarea stocurilor de masini din toate reprezentantele globale, hai sa presupunem increzatori ca ar fi o optiune salvatoare momentan, dar, pe de alta parte, toate celelalte proiecte de viitor apropiat ar incremeni asisderea, inclusiv "noul 9-3"...Este ca un cosmar perpetuu: cum am dat-o, cum am sucit-o, uite ca am ajuns intr-o fundatura din care numai Dumnezeu stie cum se poate iesi...
    Saab şi-a găsit un nou partener în China: Pang Da
Pagina
12345...130131
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău