Spyker, gata să-şi schimbe numele în Swedish Automobile de dragul Saab
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
După ce compania chinezească de investiţii Pang Da Automobile va primi girul autorităţilor din China pentru a cumpăra 24% din Spyker - mutare care va asigura supravieţuirea mărcii Saab, cumpărată de constructorul olandez anul trecut - Spyker va fi redenumit Swedish Automobile NV.
Înţelegerea dintre Spyker şi Saab pe de o parte şi Pang Da pe de altă parte a dus deja la injectarea unei sume de 30 de milioane de euro în Saab, aceasta garantând reluarea activităţii la fabrica de la Trollhattan. Al doilea pas al înţelegerii va fi reprezentat de cumpărarea, în schimbul al 65 de milioane de euro, a 24% dintre acţiunile Spyker. Ulterior, Pang Da şi Spyker (redenumit Swedish Automobile) vor forma un joint venture care va construi maşini Saab la o uzină care urmează să fie ridicată în China.
În cazul în care contractul dintre părţi nu va fi finalizat din diverse motive - incluzând aici un eventual refuz al autorităţilor chinezeşti de a acorda girul pentru această înţelegere - cele 30 de milioane de euro vor fi returnate de Spyker.
via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Constructorul german de automobile marchează 50 de ani de la startul producției Seriei 3. În tot acest timp au fost asamblate peste 18 milioane de exemplare. (12.12)
-
Un oficial al celor de la Porsche recunoaște că ritmul de inovare din partea mărcilor auto din China este unul foarte rapid chiar și pentru mărcile consacrate. Porsche încearcă să recâștige teren pe piața chineză cu noi modele electrice de performanță. (11.12)
-
În 2026, Statele Unite vor împlini oficial 250 de ani. Pentru a marca această aniversare, Chevrolet a pregătit câteva modele speciale. (11.12)
-
Noul Smart #6, prima berlină din istoria mărcii

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Noul Mercedes-Benz GLB. Urmașul electric al lui EQB are o autonomie de 630 kilometri













Haideti asadar sa acordam putin respect tuturor celor care au demnitatea sa nu imbratiseze butada-cliseu "In secolul XXI, daca nu vrei sa colaborezi cu China, nu ai dreptul sa existi!"...Multumesc!
a, si ca veni vorba, bmw cam livreaza foarte OFICIAL ansambluri motor + cutii automate pe la chinezi pe undeva, de nici cancelarul lor , cat e ea de cancelar, nu a prea avut cuvintele cu ea cand incepuse sa arunce cu noroi in chinezi. NOROC ca a oprit-o la timp chiar producatorul, sa nu derapeze in penibil... vezi atac merkel versus byd , 2009 parca... repet, oprita la timp chiar de cei de la bmw... e vorba de ajutor FINANCIAR si nu de pus plastic chinezesc in loc de plastic european ... oricum experienta asiaticilor cu forta de lucru europeana e de povestit, vezi fabrica SAMSUNG din romania, unde parca nici plasticul pus la carcasa nu seamana cu cel ce ar trebui ... am vazut personal la UNIVERSITATEA Ovidius, Constanta, de ce suntem in stare... ma intreb oare asiaticii ce parere au despre europeni ? toate cele bune si inainte de a da cu piatra, vezi daca ai dreptul sa judeci ... TU !