Saab este urmărit de ghinion: producţia, oprită din nou la Trollhattan
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
La numai două săptămâni de la reluarea producţiei, uzina Saab pare urmărită de ghinion. Producţia a fost din nou sistată, de această dată din cauza unor probleme de furnizare a materialelor necesare. Un purtător de cuvânt al suedezilor a declarat că este greu de anticipat o dată la care producţia poate fi reluată complet, deşi în această dimineaţă linia de asamblare a funcţionat la un nivel minim.
Saab anunţase în urmă cu două săptămâni, cu mare fast, reluarea producţie, după injecţia de capital venită din partea noului partener chinez Pang Da. Asiaticii au dat o mână de ajutor suedezilor la momentul oportun, scandinavii reuşind astfel să îşi achite datoriile faţă de furnizori. Pang Da încă aşteaptă aprobarea autorităţilor chineze pentru preluarea unui pachet de acţiuni în cadrul Saab. Această mutare ar urma să asigure viitorul companiei suedeze.
Victor Muller, preşedintele executiv Saab şi Spyker, a declarat că "oprirea producţiei, consemnată ieri, poate fi pusă pe seama lipsei unor materii prime.
Mai mulţi furnizori nu au produs componente de-a lungul celor două luni critice prin care a trecut Saab. Lipsa componentelor afectează deci producţia. Ne aşteptam la astfel de situaţii", a susţinut Muller.via | autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Constructorul britanic de automobile lansează 4 pachete stilistice noi pentru modelul Bentayga S în Europa. Totodată, SUV-ul de lux a primit și o serie de îmbunătățiri de ordin tehnologic. (28.03)
-
DS Automobiles vrea o gamă simplificată: vor exista doar două niveluri de echipare, Pallas și EtoileConstructorul francez de automobile adoptă o nouă structură de gamă, bazată pe două niveluri de echipare, denumite Pallas și Etoile. (28.03)
-
Ford a publicat mai multe imagini sugestive cu un nou pachet vizual pentru Mustang. Noul pachet va aduce embleme desenate în stil retro pentru a marca cei 60 de ani de la debutul primei generații a celebrului model de performanță. (28.03)
- Hyundai prezintă noul Tucson facelift: interior complet revizuit
- Ce mașini cumpără europenii: 1 din 8 mașini vândute, în februarie, a fost electrică
- Îmbunătățiri pentru Hyundai i30: farurile LED sunt acum standard
- OFICIAL: Noua generație Porsche Panamera a ajuns în România
- Renault confirmă data lansării noului Captur facelift
Si inca vor preturi de Mercedes, pe un SAAB :)
poate vor sa ne transmita ceva... sa fie cuvantul FALIMENT ?
@ScorpyonVAG: Tu dupa ce-ai sarit din Q5 in Golf 5, apoi in Logan, cred ca esti ultima persoana care poate emite pareri vis-a-vis de Saab. Sper ca te-ai prins ca nu ti-a crezut nimeni mica istorisire cu masinile, nu?
Nu ai cum sa fii fericit ca o societate care ofera de munca la mii, poate zeci de mii de oameni o duce prost. Defapt stai, esti roman.
Cum de s-a "permis" ca Romania sa ajunga sa fie suprapopulata de ignoranti? :(
LauCalin, nu mai are rost sa-i injuri, mai bine ai redirectiona injuraturile contra guvernului suedez si Bancii Europene pentru Investitii pentru modul in care inteleg ei sa-si indeplineasca serviciul... :)
Continu avea 2 masini. Golful 5 , avea motorizare de 1.400cmc3, iar in ultimul timp a avut Q5, si Golf 4 1.6, dar a vandut Golful, si a ramas cu Q5, iar acuma, a vandut si Q5-ul, caci a investit banii intr-o afacere profitabila, iar acuma are Logan 1.2 ! Daca iti este ciuda, asta e. Nu trebuie sa te manifesti in exterior, pastreaza pentru tine, Saaburile, la care nu gasesti piese, si au pret de Mercedes si BMW :P
Referitor la SAAB, daca am inteles bine, au pornit productia fara sa fi terminat negocierile cu TOTI furnizorii, asa ca au ramas cateva probleme cu anumiti furnizori din strainatate. Tare as vrea sa stiu daca acei furnizori vor lucra si pentru urmasul lui 9-3. Ar fi frumos daca SAAB ar reusi sa duca la bun sfarsit planul de a lucra aproape exclusiv cu furnizori din Suedia, imi aminteste cu drag de vechile etichete de pe 99 sau 900 care aveau textul "Made in Sweden by Trolls" :)
Liniste la SAAB nu va fi pana nu vom vedea la dealeri urmasul lui 9-3 pe de o parte, iar pe de cealalta parte finantarile pe termen lung. Era clar de la inceput ca vor fi in agonie pana atunci, pentru ca au avut prea multe probleme e rezolvat in prea putin timp. Personal nu ma gandesc la un eventual sfarsit al acestei firme, singurele clipe in care increderea mi-a fost pusa un pic la incercare au fost atunci, cand GM i-a refuzat initial pe Spyker iar SAAB era in lichidare. Totusi mi-e dor de liniste de la Trollhättan... :)
Din pacate/fericire, Saab e prins intr-o postura paradoxala. Trebuie sa caute fonduri in china ca sa ramana suedez. Daca e sa ne luam dupa experienta Volvo, atunci numai lucruri bune ne asteapta. Sa speram.
Oricum, e clar ca cineva la Trolhattan nu-si face treaba, altfel n-ar fi existat situatii de genul.