• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Andrei Reminiscenţă Nevertebrată , n-ai învăţat nici până acum că mâinii care ţi se întinde nu trebuie să-i răspunzi cu pumnul? Frate, omul care nu ştie sau nu vrea să aprecieze nici măcar un act mărunt de bunăvoinţă este total alienat spiritual, scuză-mi expresia! Te-am asigurat că ai nimerit-o cu predicţiile tale chinezo-centrice şi tu ce plescăi acolo?! În ce caz nu mi-am ţinut cuvântul? Când am zis că nu mai vreau să vorbesc despre SAAB-ul actual, mă refeream la pseudo-SAAB sau ceea ce va deveni prin impulsurile electrice ale acelor NEVSăbuiţi, însă despre istoria fabuloasă a brandului nu mă poate împiedica nimeni să mă exprim, limpede? Ăh, eşti tare bătut în deblă cu maiul globalizării; îţi promit pe viaţa mea că nu mai pupi de acum încolo nici un gest de gratitudine din partea mea! Ştii tu proverbul cu mărgăritarele sau pe acela cu orzul…Vaya con Dios!
    Presa din Suedia: marca Saab a fost cumpărată cu 200 de milioane de euro de o companie suedeză
  • Octav, jos pălăria! A câta oară?? Scuză-mă că nu pot afişa din fire echilibrul tău remarcabil şi stilul tău rafinat, dar io-s mai din topor, mai cioplit pe la ţară; trebuie să înţelegi şi să accepţi dârzenia mea pro-tradiţionalism. Am văzut încă din copilărie cum SAAB creşte frumos sub ochii mei; chiar şi sub pulpana GM mă simţeam prea devotat cauzei ca să depistez cu ochi maturi problemele reale ale mărcii, însă oprirea producţiei anul trecut m-a descumpănit ca niciodată şi nu numai pe mine…Am presimţit că vom aluneca într-un con de umbră prelung, marcat de brambureală, incertitudine şi…interese străine de inima şi mintea Saabiştilor. Oare când va mai apărea pe firmament un Jan Ake Jonsson sau chiar şi un Victor Muller? Acum este la putere Kai Johan Jiang. Care rânjeşte triumfalist pe culoarele fabricii mastodontice şi goale din Trollhattan, într-o fotografie halucinantă. Aşa cum am subliniat mai sus: nu voi băga în seamă acest act de trădare al statului suedez, deci să scrie cine o vrea despre NEVS-uri, Jiangi, baterii şi becuri. PS1: când va apune şi ultimul exemplar de SAAB clasic pe străzile României, mă voi reprofila în pasiune pe…SAAB AB (avioane, sisteme de luptă, ştiinţă spaţială). Cel mai adevărat SAAB, cred eu. PS2: ARN are un vot pozitiv la ultimul lui post…Nu spun de la cine :) Pare schimbat de ceva vreme, plus că a avut dreptate în previziunea lui faţă de SAAB, chiar dacă bate monedă excesivă pe chinezofobie…Dar prefer exagerat şi bine decât puţin şi irelevant.
    Presa din Suedia: marca Saab a fost cumpărată cu 200 de milioane de euro de o companie suedeză
  • Îţi mulţumesc pentru încurajare, @chuck, şi, dacă vrei, poţi veni pe 24 iunie, de la ora 12, în faţa Casei Poporului, unde se reuneşte Clubul SAAB România. Eu îmi voi perpetua “embargoul” de a nu mai comenta despre SAAB-ul actual, cel înhăţat de electro-maniacii oblici, sperând ca afacerea să pice repede, chiar mai repede decât administraţia Spyker, ca să putem s-o luăm de la capăt…Glory to the old SAAB! (1947-2009).
    OFICIAL: Saab va produce maşini electrice sub conducerea unei companii japonezo-chinezeşti
  • Dane, de acord cu tine ("plusul" de rigoare:)), dar “combaterea plăgii sărăciei şi dezvoltarea sustenabilă a lumii a treia” sună cool doar în noul limbaj de lemn al omenirii, cel managerial (de proiect), căci, în realitate, nici dracu' nu intenţionează să ia taurul de coarne…La urma urmei, cum toată lumea “civilizată” este crunt contaminată cu bacilul TBC (Tehnologie-Bani-Confort), de ce l-ar durea sufletul pe careva, măcar noaptea în vis, de puhoaiele de năpăstuiţi din zonele “defavorizate” (de către cine?) ale Globului ? @agelu, OMS nu este o himeră şi nici subiect á la Senzaţionescu în direct, ci chiar erupe pe trompă bazaconii care îţi taie răsuflarea…Codexul are valoare de literă de lege universală, deci nu se admite crâcnitul în front! Întâmplător, industria alimentară este domeniul meu de activitate şi de aceea ştiu ce vorbesc…Să vorbim strict de maşini? Implicaţii? Dacă vei fi norocos să trăieşti multe decenii (îţi doresc din tot sufletul!), o să te plimbi cu conserve fără sare şi piper precum ai văzut în “Total Recall”. Vei zice: “Viitorul nu ne priveşte pe noi. Să trăim clipa!”. Da, dar clipa te-ar putea lăsa fără carburanţii obişnuiţi, convertindu-te în schimb în sclavul unei baterii, alias plătitorul conştiincios în conturile unor băieţi mai deştepţi decât actualii, deoarece tehnologia electrică nu depinde de atâtea resurse materiale, nu implică atâtea riscuri şi nu necesită atâta muncă precum cea petrolieră, iar profiturile se preconizează a fi la fel de spectaculoase. Aşadar, la vremuri noi, ciumegi noi. Game over.
    Organizaţia Mondială a Sănătăţii: "Dieselul e cancerigen"
  • S-a cam terminat…N-a ieşit cum aş fi vrut. În mod oficial, NEVS este noul proprietar al lui SAAB Automobile (inclusiv subsidiarele Tools şi Powertrain), dar fără Parts, cum era de aşteptat, deşi presa speculează că s-ar fi semnat deja un acord de parteneriat Parts-NEVS. Ca prime mişcări de intenţie, NEVS va exclude din producţie 9-5 actual şi 9-4X (care rămân proprietatea intelectuală a lui GM) şi se va axa numai pe dezvoltarea unui model electric pe actuala platformă a lui 9-3, iar în privinţa lui PhoeniX vizează aceleaşi planuri. Hibridele încă nu intră în calcul, conform anunţului noilor stăpâni. Capitalul va proveni din China, iar tehnologia electrică din…Japonia. În atare condiţii, n-am încotro decât să-mi revizuiesc speranţele firave exprimate mai sus ("bine şi aşa decât nimic"), deci…NU SUNT DE ACORD cu acest act inoportun pentru SAAB şi fanii săi, punct! Aş fi preferat ca firma să piară cu demnitate decât să se reducă la o amărâtă de…priză. Aş fi mizat pe o revenire în WRC, dar nu cu “battery charging…please wait”. Adminii s-au dovedit nişte paraşute…Dar spiritul lui SAAB va rămâne veşnic viu. Am luptat mental şi verbal sub GM, o voi face şi sub NEVS (Nişte Elefanţi Versus Saab). Of, ca să fii cu adevărat un Saabist, trebuie mai întâi să semnezi un contract cu viaţa prin care te angajezi şi te obligi să renunţi la linişte până la capăt…Şi ar fi fost atâtea soluţii fiabile pe care Koenigsegg sau BMW le-ar fi putut aplica… O perioadă nu voi mai scrie nimic despre SAAB. Am ales acest gest ca formă de protest şi…moment de reculegere.
    Presa din Suedia: marca Saab a fost cumpărată cu 200 de milioane de euro de o companie suedeză
Pagina
12345...242526...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău