• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Scuze,am omis declaraţia Şefului Programului de Hrană al Naţiunilor Unite: . Am făcut corectura de rigoare.
    Organizaţia Mondială a Sănătăţii: "Dieselul e cancerigen"
  • Experţii lu’ peşte prăjit şi pe urmă aruncat în canal. OMS îndrăzneşte să mai deschidă fleanca, după ce a rostit cele mai cumplite două inepţii din istoria lumii: 1) Cică trofinele majore din hrană (proteine, glucide şi lipide) ar fi, în optica “experţilor” OMS, ce credeţi?...Toxine?!? - 2) Cică vegetarianismul şi sentimentul de iubire ar fi…boli psihice ?!?! Mai departe, ce isprăvi mai citim despre OMS şi Cerberul său de nădejde, Codex Alimentarius? Sub motto-ul “Cine controlează hrana, controlează lumea”, am găsit următorul text: “În spatele acestei comisii (Codex Alimentarius), care pretinde că se ocupă cu sănătatea noastră, stau OMS, Naţiunile Unite, marile carteluri farmaceutice şi băncile internaţionale. În prognozele pentru următorii ani, OMS , care deţine în subordine Comisia Codex Alimentarius, prevede că singure numai directivele referitoare la vitamine şi minerale (nota mea: cu care toate farmaciile sunt burduşite şi pe care lumea toantă şi comodă le cumpără la greu, socotindu-le chiar…vitamine şi minerale; luaţi-le direct din grădină şi livadă, dragilor!) vor avea ca rezultat minim trei miliarde de morţi (nota mea: mi-amintesc de vorba celebră şi cinică a lui Stalin – “Milioane de morţi înseamnă statistică”). Un miliard de oameni vor muri pur şi simplu de foame. Aceşti nefericiţi vor muri fiindcă n-au avut succes economic, după cum va suna punctul de vedere, considerat competent, al marilor corporaţii. Dar următoarele două miliarde vor muri de boli cauzate de subnutriţie. Logica este simplă: nutrienţii de bază – proteinele, glucidele şi lipidele – au fost declaraţi toxici, deci trebuie înlocuiţi cu chimicale. De regulă, oamenii care consumă hrană bazată pe substanţe sintetice se simt sătui, însă lipsa nutrienţilor, pe care ei sunt dresaţi să n-o sesizeze, provoacă subnutriţie şi multe alte boli asociate subnutriţiei. Paradoxal, deşi populaţia devine în mare parte obeză, ea este de fapt subnutrită. Cine va supravieţui? Probabil numai acei oameni care sunt suficienţi de bogaţi şi de puternici la nivel politic pentru a-şi permite propriile dispozitive şi rezerve de hrană sănătoasă şi nutritivă. Naţiunile Unite au emis zeci de documente publice în care fac apel la acţiunea de reducere a populaţiei planetei cu 80 %. Nemaifiind războaie de anvergură şi maladii devastatoare precum ciuma şi holera, populaţia tot creşte. În ultimii 30 de ani, practic s-a dublat. Şeful Programului de Hrană al Naţiunilor Unite a spus: . Nu în ultimul rând, organismele vegetale modificate genetic şi introduse în circuitul alimentar vor fi comercializate obligatoriu fără nici un fel de avertisment pe etichetă la adresa consumatorilor. Noul Codex Alimentarius va intra în vigoare la scară globală după 31 decembrie 2009, iar ţările care vor refuza implementarea lui legală vor suporta sancţiuni”. Cred că ajunge atât. În mod sigur, partizanii globalizării mă vor cataloga drept exagerat, anarhist, fundamentalist, dacă nu şi terorist :) . Desigur, petarda cu potenţialul carcinogenetic al Diesel-ului are darul de a deplasa accentul şi atenţia de pe problemele mai sus menţionate, dar noi trebuie să ne dovedim isteţi, adică nici să “punem botul”, nici să renunţăm la…Diesel. Ca o conexiune contextuală, inserez aici spusele unui anumit duhovnic: “Vai şi amar de oameni dacă dregătorii statului şi mai marii bisericii sunt slugile lui Antihrist”…Substratul frazei este limpede: statul lucrează (acum în mod făţiş, nu într-ascuns ca odinioară) în favoarea nelegiuitului care va conduce lumea spre pierzanie, iar biserica tace mâlc în mod voit şi contracost, la porunca statului, negându-şi obligaţia divină de căpătâi, aceea de avertizare permanentă şi trezire acerbă a conştiinţei publice. În concluzie, OMS se ocupă cu standardizarea…sau cu s(a)tandardizarea?
    Organizaţia Mondială a Sănătăţii: "Dieselul e cancerigen"
  • Dane, GM şi VAG s-ar putea preta la aceleaşi mişmaşuri ca în cazul Renault-Daimler, de ce să nu fie posibil? Reducerea costurilor de producţie în favoarea creşterii profiturilor le va lua minţile tuturor constructorilor…Se începe cu paşi mai timizi, ca să nu se bulverseze mass-media, de genul mai trece un designer dintr-o tabără în alta, mai colaborăm la ameliorarea sau testarea unor motoare ca intenţie a unui proiect comun, mai ne interesează tehnologia verde a unora sau vai ce Diesel-uri performante aveţi, hai nu ne daţi şi nouă să vedem dacă “prind” şi la noi? Obsesia mea cu Koenigsegg nu trebuie s-o luaţi în seamă…Poate că o eventuală relaţie cu SAAB n-ar fi mers în realitate, dar pornesc de la premiza că, totuşi, suedezii aliaţi între ei ar putea despica munţii. Interesant mi se pare că, cel puţin în Bucureşti, văd zilnic din ce în ce mai multe SAAB-uri. S-a întâmplat să număr pe stradă şi cinci într-o oră. Predomină 9-3 generaţia ‘98-‘07 şi 9-5 ‘98-‘09, după o statistică personală. Pe mulţi dintre posesorii autohtoni de SAAB nu-i vezi pe la clubul lui Edy Hagiu, la care am aderat şi eu, dar mă bucură preferinţa şi credinţa acelor oameni. Sunt maşini deosebite, ce mai, dovadă că, de regulă, dacă ma aflu prin apropierea lor, acestea îmi “sar în ochi” fără să ratez niciuna, deşi nu casc ochii pe carosabil special în acest scop! Sunt atât de flămând de un SAAB personal încât, atunci când îl voi avea la discreţie, îl voi birjări până voi da cu scaunul de asfalt şi voi rămâne doar cu volanul în mână, ca-n desenele animate. Şi îmi voi aminti cu amuzament de vremurile când trebuia să mă milogesc de unul şi de altul ca să mă lase să conduc “măcar o tură” maşina la care eu doar tânjeam, în timp ce pentru dânşii era o normalitate banală. Refularea mea va fi însă dulce. Viva El SAAB :)
    Presa din Suedia: marca Saab a fost cumpărată cu 200 de milioane de euro de o companie suedeză
  • ARN mi-a devenit simpatic în fanatismul lui chinezofob…Din păcate, uneori are şi dreptate! (ca să rimeze) . Chinezii formează o specie bizară: deşi este clar că nu vor fi niciodată creştini, Scriptura prevede că ei se vor opune lui…Antihrist. Dar noi vorbim de maşini aici. Cred că nu realizăm cu adevărat ce ni se întâmplă, nouă, rasei albe euroatlantice: Extremul Orient va arvuni aproape tot ce înseamnă valoare financiar-economică pe Glob! Să nu ne lăsăm înşelaţi de aparenţe: nu există o rivalitate ideologică sau pe palier economic între “stânga” chineză şi “dreapta” japoneză! Mai degrabă se va constitui o conjuraţie comunisto-capitalistă în celălalt capăt de lume, în care viclenia orezarilor se va împleti de minune cu tenacitatea samurailor şi astfel le vor cădea victime destule mărci europene…În plus, de ce să nu fim sinceri cu noi înşine: japonezii nu-şi asamblează maşinile cu mâna de lucru a fraţilor budişti de lângă Marele Zid?...Doar viitoarea megaalianţă VAG-GM se va pune la adăpost de ameninţarea hiperfluu a mentalităţii şi materialelor galbene. Îmi pare rău s-o spun, dar momentan n-o văd pe SAAB Automobile pe mâini…scumpe (ca să nu fie ieftine). Noroc însă cu poziţia fermă a lui SAAB Aero&Systems, care va interzice viitorului proprietar al secţiei auto să mute producţia în afara Suediei, altfel nu-i va permite să uzeze de numele SAAB, iar Scania i-ar răpi dreptul de a folosi sigla Griffin. Devine palpitant, nu-i aşa? Păi SAAB a însemnat întotdeauna antidotul perfect antiplictiseală sau antiplafonare. Ceva parşiv din mine îmi sopteşte rânjind că GM nu s-a rupt total de toată nebunia asta…apocaliptică. La urma urmei, miza este una uriaşă: calitatea şi estetica lui SAAB! Din raţiuni economice, plus din cauza unui orgoliu maladiv, Golanii Monstruoşi au vrut dintotdeauna să spulbere aceşti doi piloni încărcaţi de istorie, dar, într-ascuns, şi-au dorit şi au preţuit trăsăturile firmei suedeze. Este un chin cumplit să iubeşti şi să urăşti în acelaşi timp…Faptul că superconcernul american a început să fabrice sedane în sensul autentic al cuvântului tocmai de când s-a lepădat de SAAB şi să mizeze la scară tot mai largă pe supraalimentare şi pe perfecţionarea Ecotec-ului iniţiat de suedezi nu vi se pare curios? Ca în scenariul din “Ferma Animalelor”: aristocratul incult Napoleon contestă în mod public moara de vânt a proletarului iscusit Snowball, dar, după ce îl înlătură de la putere, tocmai de proiectul lui se apucă cu prioritate! Chiar nu intuiesc ce va urma în privinţa veşnicei epopei SAAB. Platforma PhoeniX nu este predestinată în nici un caz conceperii unor modele electrice. Iar fanii loiali ai mărcii din toată lumea îi vor huli pe bună dreptate pe noii stăpâni dacă aceştia se vor profila pe centrale de apartament în loc de MAŞINI. În ceea ce mă priveşte, visul meu nu suportă niciodată fluctuaţii sau schimbări: să se realizeze în acest secol “religios” un grup puternic şi integrat, grupul SAAB, în care să se regăsească SAAB Aero&Systems, SAAB Automobile, Scania Trucks&Buses şi…Koenigsegg Automotive. Cum de nu se gândeşte nimeni, măcar de amorul artei, la această posibilitate deloc fantezistă sau sortită eşecului? PS: N-am vrut totuşi să te dezamăgesc, Scorpyoane, şi ţi-am oferit astfel o polologhie măricică de citit :D Iar dacă zici că nu mă citeşti, omule, cum vrei să şi pricepi vorbele mele?!
    Presa din Suedia: marca Saab a fost cumpărată cu 200 de milioane de euro de o companie suedeză
  • @Scorpyon, Cuantic nu vrea să fie superlogoreic (de data asta :)). Împărtăşesc întrutotul poziţia lui Devorattor: nu mă simt prea încrezător în perspectivele...electrice. Însă bine şi aşa decât nimic...De ciuma galbenă nu putem scăpa nici vârâţi în scorbură, dar faptul că figurează şi o companie niponă pe listă mă mai relaxează. Apropo, decât Sun Light becuri şi baterii sau cum i-o zice, aş fi preferat o implicare a...Toyotei, concretizată printr-o ofertă rezonabilă. 200 milioane de euro?! Ăsta-i peşcheş pentru un chelner de la barul FMI sau BM. Măcar Youngman agitase pe sub nasul adminilor aproape 700...Păi numai SAAB Parts face vreo 250! Au adoptat şi suedezii ultraconsacrata reţetă mioritică: preţ de achiziţie mult şi dinadins subevaluat faţă de valoarea reală de piaţă, başca şpagatul de rigoare...Bravo lui Poutqvist, bravo la muşchiuleţu' lui (ei). Şi, oricum, SAAB Parts nu va intra în calculul vânzării către NEVS, fiind deţinută integral de statul suedez prin NDO ca despăgubire în contul fostului împrumut de la EIB nerestituit de Spyker. Pentru mine, tristeţea ratării afacerii Koenigsegg din 2009 rămâne iremediabilă... În loc de epilog: îţi mulţumim, gm, ne-ai făcut viaţa mai frumoasă...Al Qaeda şi-a ales greşit ţinta în 2001.
    Presa din Suedia: marca Saab a fost cumpărată cu 200 de milioane de euro de o companie suedeză
Pagina
12345...252627...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău