• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Foamea de natură (proprie, doar nu cea propriu-zisă) a melteanului universalizat forţează accelerat cuptorul “off road” să mai scoată câte o plăcintă…Cum ”versaţii” se delectează cu SUV-uri, de ce să nu-şi exerseze şi "pufarinii" abilităţile pe crossover-uri? Până la urmă, se va întina şi Volvo cu “estetica urâtului”…
    Volvo va lansa la toamnă XC40, versiunea de teren accidentat a lui V40
  • Mi se pare incredibil cum Volvo urcă încet, dar sigur, spre piscuri…însă preţul care va trebui plătit va fi destul de aspru: pierderea treptată a aureolei de exclusivism…Nu zic să nu vizeze profitul, dar viaţa postmodernistă este croită în aşa fel încât devin noţiuni antagoniste, de exemplu, cariera şi familia, verticalitatea şi înavuţirea, frumuseţea şi bunătatea, profitul şi…calitatea (sau vor mai coexista o vreme, pe urmă…sper să se găsească vreun Noe şi în lumea auto). Unde sunt “pătrăţoasele” lui Volvo de odinioară? Sau poate îmi voi renega scepticismul după preconizatul test cu V40, dar, în esenţă, lucrurile rămân neschimbate…
    Volvo S60 Polestar: prima imagine-teaser a celui mai sportiv S60
  • Din câte ştiu eu, veritabilii infatuaţi sunt doar cei care au parvenit material şi/sau care au dobândit o cotă de popularitate, recte ultramediatizatul Bute, victimă a propriului “sistem de valori” autoinoculat. Sărăcimea poate cel mult să se lase antrenată de vârtejul iluziilor individualiste, iar intelectualii de suprailuzia că ar reprezenta principalul sau unicul “modus pensandi” universal valabil în ochii virtualilor suporteri. Deci n-ai nimerit-o cu “diagnosticul psihosocial”; nu voi răspunde eu în locul lui Breivik la Judgment Day, dar pe tine, Vasilică iarbă toxică, te-aş reeduca puţin, deci nu te-aş lichida propriu-zis, cum te lamentezi tu (de fapt, cine suferă de mania persecuţiei?), iar încercarea la care te-aş supune ar fi straşnică: te-aş pune la muncă fizică susţinută, cot la cot cu mine, iar dacă ai rămâne în urmă, ţi-as oferi singurul argument palpabil pe care îl tot invoci – doar gargara-i de tine! Mai degrabă tu m-ai ciurui cu arma, chiar aşa ţi-ar şi plăcea, dar na! de ce să nu impresionezi niţel publicul atribuindu-mi mie înclinaţii “dovedibile” de criminal feroce?... Hahahahahaha! Recunoşti acest hohot? Nu am proprietate intelectuală pe AM asupra lui, dar îl voi folosi “în context”…Eu iubitor de VW?! Bine, sunt retardat, psihopat, anarhist, radicalist, extremist, globofob, inadaptabil, orice vrei tu, dar VAGonist în nici un caz…Asta da jignire! "Germanele" sunt...bune, utile, frumoase, de regulă fiabile, multe realmente premium ( termeni simplişti, dar uşor constatabili!), dar nu mă pot cuceri vreodată, lipsindu-le prin natura firii lor acel "something crazy" cu care să mă pot identifica pe tărâm ideatic...Aşadar, un Saabist îţi poate tolera orice afirmaţie potrivnică, dar, dacă l-ai făcut amator de “germane”, n-o să ţi-o ierte niciodată! Nu-mi mai irosesc mintea cu războiul acesta morbid; tu învârteşte-te în cercul tău propriu şi evită-mă pur şi simplu! Eu nu sunt omul care să te lase să cazi sau sau să te împingă în hău dacă te-ai ţine doar de o rădăcină pe buza prăpastiei, dar tu aşa crezi…Iar dacă nu te-aş recunoaşte pe stradă, te-aş invita la o bere (deşi nu beau) şi astfel poate ai cunoaşte un alt om decât ţi se pare ţie că descoperi aici la parametri “indignabili”. Bye! @mntsn, aşa ar trebui să mă comport, cum just îmi reaminteşti tu, dar ce să fac dacă mândrul şi impozantul Vasi are oroare cuantică?...L-am trimis înapoi în coteţ, fiindcă a vrut să-şi depăşească neclintita-i condiţie precară. Crezi că “faţă în faţă” s-ar mai fi pretins un psihiatru ultraspecializat, indemontabil, şi un critic-ritor de anvergură al Cetăţii? Altfel, ai observat că, de ceva vreme încoace, ultraşii Renault-Dacia atacă…”germanele”? Da, ei vor să fie receptaţi la unison ca “exclusivişti” doar prin prisma faptului că marşează pe alte mărci decât “desuetele” nemţeşti; în plus, resping şi “suedezele”, fiindcă realizează prea bine că produsele R-D n-au nici pe departe design-ul deosebit al acestora. Exact: tehnica nemţilor şi imaginaţia suedezilor nu le convin acestor “fani” ca Vasilache, care eşuează într-un conformism dictat de mass-media autohtonă…Oricum, aşa cum scrie şi în titlul intervenţiei mele, a fost ultimul meu foc în ceea ce-l priveşte. Dacă vrea neapărat să păcăne în gol mai departe, n-are decât! Gloanţele din ’89 s-au tras şi pentru acest drept natural :) @Calingura, ai dreptate: teoretic, Renault AR PUTEA să conceapă produse premium, dar să nu se pună în postura elevului care, deşi îl duce bila, tot nu se poate abţine să tragă cu ochiul la examen în foaia colegului, ca să fie sigur că va obţine rezultatul scontat…Să se încumete exclusiv pe cont propriu, fiindcă, dacă ţi-ai încrucişa genetic nevasta cu o femeie care îţi fură ochii, n-ai avea pe urmă una mai bună sau mai frumoasă, mai ales dacă o iubeşti aşa cum este! Prin urmare, mă îndoiesc că fanii tradiţionali de Renault acceptă şi avizează operaţiunile hazardate la care se gândesc şefii concernului în perspectivă pur mercantilistă… Cui mai are timp de lectură îi sugerez două eseuri ale aceluiaşi autor, pe care eu îl simpatizez de mult timp, Ovidiu Hurduzeu: “Sclavii fericiţi – Lumea văzută din Silicon Valley” şi “A treia forţă: România profundă” (cu accent pe capitolul “Hipercomplexitatea păguboasă”). Lucrările respective n-au legătură explicită cu lumea auto, dar nişte conexiuni implicite foarte importante tot s-ar putea exersa…Baftă!
    Renault ar putea lansa o marcă premium în 2015
  • Îi rog serios pe “amicii” mei să nu mă mai şicaneze pe motive politico-religioase; eu expir antiglobalizare prin toţi porii, now and forever, ireversibil, iar cine nu se împacă cu această axiomă să împrumute eşarfa zeiţei justiţiei şi să se lege la ochi cu ea (a se citi: să ignore rândurile mele). Ca iubitor tradiţional de maşini, am datoria de conştiinţă să mă manifest temeinic şi energic împotriva fenomenului generalizat de alterare conceptuală şi denaturare calitativă; evident, nu-mi place în fond lupta ideologică, fiindcă port şi eu povara de a fi om, de care nu mă pot dezice, ci aş vrea să ne concentrăm exclusiv pe pasiune şi elocinţă, chiar şi pe tehnocraţie, dar n-am încotro, deoarece dezintegrarea fibrei vitale a lumii auto capătă proporţii halucinante zi de zi…Faptul că alţii preferă să doarmă în front sau să se prefacă obtuzi nu mă priveşte pe mine, fiind o chestiune pur educaţională (incluzând înclinaţiile…native). Dar să-i sărim la beregată lui Cuantic doar pentru că îndrăzneşte să nu se înscrie în “trend” mi se pare un afront inadmisibil! Deci am lămurit-o odată pentru totdeauna, da? Să fie pace…una relativă, de circumstanţă sau de politeţe, dar ar fi mai bună decât nimic ( a se citi ciorovăială). Hai noapte bună!
    Renault ar putea lansa o marcă premium în 2015
  • Ca de obicei, Vasilică se inverşunează să-l anihileze “exegetic” pe Cuantic…Însă condiţia necesară şi obligatorie pentru a sensibiliza auditoriul mai mult sau mai puţin emerit este să stăpâneşti limba română de la pedant la impecabil…Dar, mă rog, nu-i “nicio” problemă; fie ţie după pofta inimii tale! Faptul că (între o propoziţie subiectivă şi una completivă directă nu se pune virgulă, nici măcar la sfârşitul subordonatei! în schimb, se pune neapărat după “de fapt”) tu şi “siamezul” tău XSS vă raliaţi trup şi suflet Noii Ordini Mondiale nu denotă pragmatism sau maturitate, ci orbire raţională acută, propagandă interesată şi inflexibilitate întru pierzanie…”Să nu vă potriviţi cu acest veac, ci să vă schimbaţi prin înnoirea minţii, ca să deosebiţi care este voia lui Dumnezeu şi ce este bun, plăcut şi desăvârşit.” (Romani 12:2). Aceste epitete universale i s-ar atribui lui Renault doar în măsura în care ar rămâne fidel ideologiei de calitate care îl caracterizează prin prisma timpului şi care a fost menţionată mai sus de veşnic echilibratul LauCalin. Uite că am adaptat un verset “anacronic” unui “context actual”, ce zici de asta? Şi nu mai înţepa sub centură “concurenţa” (practic a cui? a struţo-cămilei?), deoarece vom ajunge la un paradox greu de rumegat la prima vedere: VAG să devină în mod involuntar, făcând abstracţie de noile practici ale lui Daimler şi BMW (prin cooptarea tehnologiei hibride de la Toyota), “puritanul” industriei auto germane, chiar dacă şi acest conglomerat asamblează maşini prin alte regiuni ale Globului! Wow, chiar aşa pare; lăsaţi-mă să-mi revin din uluială…@Scorpyon, fericitule!
    Renault ar putea lansa o marcă premium în 2015
Pagina
12345...262728...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău