• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Dragul meu globo-snobo-conformist notoriu, am ceva mai preţios decât trupul…Nu m-am speriat niciodată de spectrul pauperităţii, al nevoilor fiziologice şi materiale sau al marginalizării sociale, lucruri sub-banale de care nu-mi pasă atâta timp cât Creatorul tuturor văzutelor şi nevăzutelor Se îngrijeşte de făpturile Sale. Iată o dogmă elementară pe care mintea ta îmbâcsită tehno-globo n-are cum logic s-o perceapă esenţialmente… Deja o văd pulverizată în neant pe Renault. Un singur model mi-a captat atenţia din toată istoria firmei: Megane RS. Frenezia cu premium a apărut pe fondul invidiei faţă de “triadă”, mai mult ca sigur. Dacă însă francezii nu se vor revela la timp în privinţa tâmpeniei în care s-au angrenat deja, atunci se va duce pe plută personalitatea lor distinctă, făuritoare de…istorie. Cine ar fi conceput ca PSA şi Renault să accepte compromisuri de o asemenea factură? Chiar nu înţeleg de ce unii exultă că “se lărgeşte gama de produse”…Degeaba îl împurpuraţi pe @vlad – omul a expus în doar câteva cuvinte un adevăr care i-ar determina pe grandioşii pionieri Daimler şi Benz să se arunce încoace din înălţimile Raiului şi să ne strige revoltaţi “Opriţi-vă, nebunilor, mergeţi prea departe!”… Lumea auto va pieri până la urmă, poate înaintea pieirii lumii în general…De ce? Simplu: din cauza abundenţei demografice, la cote antologice, a unor clienţi gen XSS, năpădiţi de pretenţii XXL şi tributari unor mentalităţi XXX...
    Renault ar putea lansa o marcă premium în 2015
  • Întotdeauna am visat să-mi iau un Renaultes-Benz, dar se pare că mai mult decât un Merzault nu se poate deocamdată. Of, sper ca măcar o Nissacia sau un Dassan să fie disponibile în curând. Într-adevăr, toate ingineriile astea sunt gândite...Smart. Go, globy (alint pentru globalizare), go!
    Renault ar putea lansa o marcă premium în 2015
  • Nu mai urmăresc de mult ultrablazata Formula 1, iar BMW a procedat bine retrăgându-se din competiţie, dar, dacă acest băiat animat de năzuinţe foarte înalte va reuşi să facă pasul cel mare, poate mă va fascina din nou emulaţia monoposturilor…Cel mai mult m-a impresionat fundamentarea sa patriotică sinceră; pe câţi sportivi îi mai auzi în ziua de astăzi invocând gloria ţării sale de obârşie, dar pomenită cu tonalitate convingătoare, nu “la plezneală”, de efect mediatic?... Very few such people inhabit the earth, because all that matters now is the damned money! Prin urmare, nu pot fi decât în asentimentul antevorbitorilor mei: go, Mih! (presupun că Mihnea este prenumele său, deoarece, de regulă, presa îţi redă identitatea invers decât poliţia)
    FEATURE: Mihnea Stefan, puştiul care visează să ajungă în Formula 1
  • S-a modificat schimbarea! “The SAAB saga” tinde să devină grotescă…Se pare că s-a ajuns la un război al nervilor dincolo de orice limită acceptabilă pentru iubitorii Griffin-ului. Până deunăzi, era vorba ca aşa-zisa National Electric Vehicle Sweden (NEVS), parte a unui consorţiu japonezo-chinez, să fie desemnată proprietarul de fapt şi de drept al lui SAAB Automobile AB, dar fără să fi putut oferta şi subsidiara foarte importantă SAAB Automobile Parts AB [ materiale, piese, accesorii şi susţinere globală service / sunt teribil de tupeişti cumetrii de la Parts, care s-au constituit într-un veritabil stat în stat: deşi întreaga reţea SAAB Auto geme încă sub procedura falimentului, dânşii au chef de obiective de genul “SAAB Parts expands its global operations” ?! – sau: “we can help other companies in different industries to become more competitive” ?! – de fapt, mă îndoiesc că fragila NEVS s-ar fi putut înţelege cu nebunii ăştia rebeli :) ], care intrase de mult în custodia National Debt Office (NDO) din cauza mai vechiului împrumut de 400 milioane de euro contractat de Spyker de la EIB şi garantat de statul suedez, care însă n-a putut fi restituit de Muller & co, fiind risipit în mod aventuros pe strategii disperate de supravieţuire care numai priorităţi stringente n-au însemnat. Iată însă că, deşi cu doar o săptămână în urmă fuseseră rejectaţi autoritar de către admini pe motiv de neclarificare a provenienţei fondurilor de achiziţie declarate, gălbejiţii de la Youngman au revenit în trombă pe ultima sută de metri, contrar oricăror predicţii, refuzând cu obstinaţie să se lase păgubaşi, de data asta promiţând să înhaţe SAAB Parts de la NDO, ca bonus de cumpărare (245 milioane de euro), şi întreaga şandrama, inclusiv sectoarele mai "domestice" SAAB Automobile Tools AB (tehnologii de fabricaţie, echipamente de producţie, platforme tehnice şi linii de asamblare) şi SAAB Automobile Powertrain AB (laboratoare de cercetare, documentaţie tehnică şi sisteme de rulare-testare / această ultimă entitate deţine unele licenţe tehnologice de origine GM), cu 445 milioane de euro…Dar de nărav tot nu s-au lepădat, deoarece presa menţionează ceva de genul “they received a large amount of money from the Chinese government”...Hm, în ziua de astăzi, guvernele lumii se pretează la cele mai prolifice şi mai spumoase afaceri, deci la naiba cu iniţiativa privată! Eu am afirmat de ceva vreme că preţul “corect” gravitează în jurul valorii-bornă de 500 de milioane de euro. Mă rog, de la parşivii ăia nesimţiţi de peste Ocean ştim şi noi care este valoarea reală de piaţă (la nivel de active / cca. 20 de miliarde de euro) şi nu mă mir în acest sens, deoarece, deşi proprietarul încă viabil (de facto) este Spyker, deţinătorul de jure se numeşte…ha ha ha, SAAB Group AB. Recent, CEO al companiei-mamă a dezvăluit faptul incontestabil că drepturile legale de folosire a brandului SAAB i-ar permite oricând fostului proprietar istoric să recapete în mod gratuit controlul asupra fabricii din Trollhattan, asupra terenului aferent şi asupra patrimoniului general al mărcii auto (în care oricum a investit de-alungul deceniilor împreună cu Scania), ceea ce domnul Hakan Buschke deja a promis solemn dacă viitorul cumpărător al lui SAAB Automobile AB (repet: nu poate achiziţiona decât brandul în sine şi ceea ce semnifică şi implică acesta, atât! – nici GM n-a putut face mai mult…iar visul său fierbinte de a nărui SAAB Cars s-a…năruit) ar cuteza numai în gând să mute producţia afară din Suedia, iar adminii, strict juridic vorbind, n-ar avea ce să facă în acest caz, deoarece legile trademark-ului sunt necruţătoare la scară planetară…Extraordinar! Deci până acum pe cei de la SAAB Aero&Systems i-a durut în plex de soarta cumplită din ultimii doi ani a bietului ex-mădular (ca să nu mai pomenesc de gafa impardonabilă de a se lăsa seduşi de vrăjelile americanilor în ’89, o rană perpetuu vie…), însă s-au trezit să reacţioneze şi ei în stil “muscle smart” în ceasul al n-şpelea…Adică, mai neaoş spus: “Dobitocilor de la secţia auto, noi şi Scania nu vrem să vă dăm nici o leţcaie nicicând, chiar dacă suntem conştienţi că aveţi nevoie de bani precum cel ce se îneacă de oxigen, dar ne jurăm pe toţi sfinţii că pe cine va încerca să vă ducă departe de noi o să-l ia mama dracu’! Noi vă dăm numele, iar Scania sigla, aşa că mucles şi resemnaţi-vă!”…Cool, nu? Asta da justiţie adevărată! :)
    Saab ar putea fi vândut unui constructor suedez de vehicule electrice
  • Printre aceste maşini premium tăbăcite incluzi şi SAAB-urile SH? Fiindcă, la cât sunt de fiabile, noţiunea de uzură, atât fizică, dar şi morală, nu prea le vizitează…
    BMW Seria 7 facelift, primele imagini şi informaţii
Pagina
12345...272829...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău