• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • ...că nădăjduiţi şi voi în revenirea la normalitate. Oficial, totul ar trebui decis pe 31 mai. Problema cea mai spinoasă ar fi reprezentată de plecarea spre alte zări a majorităţii angajaţilor companiei, oameni care şi-au îndeplinit datoria profesională cu simţ de răspundere şi cărora nu le poţi reproşa nimic în legătură cu gestul lor iminent, deoarece au familii cărora pasiunea pentru SAAB nu le poate ţine de foame...Este de înţeles atitudinea lor radicală prin prismă psihosocială, dar tot nu-mi pot reprima un sentiment vrăjmaş de amărăciune: totuşi, de ce s-a ajuns aici ?!? O entitate care, în secolul trecut, părea că va cuceri lumea cu avântul ei ştiinţific, cu voluptatea atragerii de noi fani şi cu pedanţa grijii faţă de exigenţele clienţilor, în doar două decenii s-a împotmolit în haos, incertitudine şi arbitrariul altora...Însă , invariabil, aşa păţeşte orice firmă care nu urmăreşte cu nesaţ chiaun îmbogăţirea cu orice preţ, inclusiv al neglijării calităţii, şi ralierea necugetată la directivele "trendului" global...În ziua de azi, trebuie musai să vinzi mult şi orice, chiar şi...cacao (eufemistic vorbind), dacă îţi convine preţul. Şi mai trebuie să minţi fără să clipeşti, atât de convingător încât să te păcăleşti până şi pe tine însuţi cum că marfa ta ar fi parfum de trandafir, altfel nu poţi fi un comerciant veritabil, în speţă unul plin de "succesuri"...
    Saab ar putea fi vândut unui constructor suedez de vehicule electrice
  • @sergiu, eu ştiam că, de prea multă ploaie, putrezesc plantele, dar se pare că şi unele creiere plantate adânc în tina răutăţii şi a dispreţului…
    Saab ar putea fi vândut unui constructor suedez de vehicule electrice
  • Se pare că am rămas singurul Saabist pe metereze…Unde sunt tradiţionalii susţinători ai mărcii? Exceptându-l pe amicul Devorattor, care este un tip extrem de ocupat şi de aceea nu mai are timp de net (şi pe care trebuie să-l înţelegem omeneşte), de ce nu se pronunţă un 900, un ztele, un werewolf3, chiar si un octav72?...Sau şi dânşii au fost răpiţi involuntar de sadicul timp?...Chiar credeţi că nu mai avem nici un cuvânt de spus? Cumva v-aţi autoinsuflat convingerea defetistă, comodă şi ingrată conform căreia soarta SAAB-ului ar fi pecetluită ireversibil?...Nu vreau să înţelegeţi că apelez la critică, dar, de pildă, fanii de pe saabsunited.com (care a devenit de mult etalonul de luptă ideologică pro-SAAB) s-au zbătut ca nişte lei şi au salvat ultimul 9-3 Griffin de pe linia de asamblare, înainte de a fi casat, organizând o chetă globală prin care au strâns banii necesari graţie cărora au cumpărat efectiv acel model, plătind şi finalizarea lui profesională, pe care l-au donat apoi muzeului SAAB…Păcat că n-am putut contribui şi eu câtuşi de puţin, dar situaţia mea din acest punct de vedere este jalnică. Poate că unii Saabişti români mai potenţi au sărit şi ei cu banul şi ar fi cu atât mai lăudabili cu cât şi-ar păstra anonimatul dintr-un impuls veridic de modestie, dar noi, cei de aici, n-avem dreptul să tăcem pe fondul unor eforturi titanice şi jertfe de suflet ale altora, ci trebuie să milităm verbal până în pânzele albe (măcar atât să sinchisim şi noi!) , chiar dacă avem impresia eronată că n-am produce nici un efect palpabil... În loc de concluzie: chiar m-ar tenta să mă înscriu pe o parabolă suprarealistă cu ochii minţii spre viitor, ca profeţii din vechime, numai ca să mă edific câţi iubitori reali şi loiali de SAAB ar mai exista la scară globală să zicem peste 20 de ani, chiar în condiţiile în care firma n-ar mai fiinţa de mult ca personalitate juridică…Pe Cuantic l-aş vedea sigur ca deţinător concret de SAAB Automobile (chiar de factură SH, cum ar deveni atunci), îndrăgostit nostalgic de istoria acestui fenomen veşnic viu şi chiar admirator fervent al lui SAAB Aero&Systems. Dar şi unul care ar da târcoale vecinei Koenigsegg.
    Saab ar putea fi vândut unui constructor suedez de vehicule electrice
  • Haideţi să terminăm odată cu cocălăreala ieftină ca scobitoarea cum că “Audi este cel mai bun!”…Păi,de exemplu, un CTS-V face “în sânge” un RS6 şi la viteză maximă (320 km/h faţă de 275 km/h), şi la “plajă” (3.9 sec faţă de 4.6 sec), dezvoltând o putere mai mică, dar un cuplu mai mare! Plus că este ceva mai ieftin…Ba, nefiind şofer profesionist, mă pot încumeta cu TurboX contra lui RS6, chiar dacă ar sta în balanţă 280 CP şi 580 CP! Asta e – VAG înseamnă…vag. Pe vremea când GM scotea rachete pe roţi, Audi era în moarte clinică, iar VW se juca de-a gândacul şi dubiţa. “Aşa, şi? SAAB ce făcea?”…Miza pe un model pe care ulterior GM avea să şi-l plaseze în fruntea topului propriu :P Repet: nici măcar nu suport Great Mafia, dar meritele pentru anumite reuşite le aparţin strict inginerilor, designerilor şi muncitorilor din cadrul mărcilor care compun concernul, nu nababilor din Renaissance Center. PS: Faptul că, până la urmă, cele două conglomerate (GM şi VAG) vor intra unul într-altul precum galaxiile, din motive...globaliste, este altă filosofie.
    Cadillac ia peste picior Audi A6 într-o reclamă apărută în SUA
  • @Automarket...nţ-nţ-nţ, moravuri grele! Ştiţi voi la ce mă refer!
    Cadillac ia peste picior Audi A6 într-o reclamă apărută în SUA
Pagina
12345...282930...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău