• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Mă îndoiesc ca nişte târtani “electrici” locali să fie dintr-odată favoriţi pentru a prelua un brand cu rezonanţă colosală în Suedia…şi mai ales să-şi facă de cap prin ditamai uzina, în care te pierzi dacă o iei la pas. Ar putea fi considerată o mutare credibilă doar dacă în spatele lor s-ar afla o altă entitate, cu adevărat puternică, care vrea să-şi păstreze anonimatul până la încheierea formalităţilor de cumpărare şi pe care o animă intenţii mult mai serioase decât să arunce pe piaţă becuri marca SAAB… Faza cu chixul lui Youngman o ştiam de ceva vreme, dar mi se pare absolut normal să fie rejectaţi atâta timp cât gălbejiţii n-au putut dovedi provenienţa privată a eventualelor fonduri de cumpărare a brandului şi de investiţii ulterioare şi că, de fapt, în spatele obscurităţii lor bâjbâia Guvernul chinez, care cine ştie ce veioze mai avea în cap şi ăsta. Deci adminii au procedat cât se poate de logic. Cât despre Mahindra, acest uriaş indian practică nişte kitsch-uri care îţi înlemnesc mintea: distribuie în acea zonă asiatică Logan rebranduit ca Mahindra Verito şi a achiziţionat SsangYong, care cică în segmentul de lux doar a substituit sigla Mercedes cu a lor, tot semeaţă pe verticală! Aşa că ce mi-e Youngman, ce mi-e Mahindra…Până la urmă, de ce nu se înscrie în cursă şi Dalai Lama; poate călugării săi tibetani îşi vor broda veşmintele cu Griffin şi deviza “born from jets”, că doar acum este în vogă să te afişezi cât mai “kinky”.
    Saab ar putea fi vândut unui constructor suedez de vehicule electrice
  • Tocmai americanii fac apologia consumului redus şi tocmai ei, naţiunea cu cel mai puternic PIB din lume, îmbrăţişează atitudini eco? Păi se confirmă încă o dată cât sunt de făţarnici, aşa cum a subliniat voalat @dan_grc mai sus. Numai nişte minţi damblagite pot concepe paradoxuri de genul carburanţi ieftini din sursele altora…Iar printre cei care au ales calitatea şi siguranţa se numără sigur şi amatori de “suedeze”…După noua “etică” americană de evaluare auto, n-ar mai dura mult până când vom vedea Dacii parcate la Casa Albă...Iar dacă grangurii celor trei mari concerne de peste Ocean vor mai trăi groaza unei noi recesiuni prevestitoare de faliment, astfel încât să fie nevoiţi s-o apuce din nou via Washington pentru mila Guvernului, poate vor fi destul de inspiraţi să renunţe la avioane de lux pentru deplasare şi să se axeze pe un mijloc accesibil şi la ordinea zilei, ca să fie întâmpinaţi de către US President cu tradiţionala urare: “Bine aţi miovenit!”
    SUA: Consumul de carburant este factorul decisiv în alegerea unei maşini
  • Să aşteptăm şi replica noului Dodge Viper…Care va avea de accelerat puternic, fiindcă altfel nu-şi va recăpăta coroana pierdută, adică dacă nu va fi cu cel puţin 25 de secunde mai rapid decât data trecută. Greu, dar nu imposibil. GT-R? Păi să se ducă la Nurburgring şi fosta bombă a lui Per Eklund, 9-3 Viggen 2.0 750 CP, 735 Nm, 2.3 sec/0-100 kmh şi fără limitare electronică a vitezei, ca să vedem ce-o ieşi !
    Ferrari P4/5 Competizione este a doua cea mai rapidă maşină pe Nurburgring
  • Lau, tu subliniezi o realitate uşor constatabilă, însă eu mă tem să nu-i tenteze vreodată pe cei de la Geely să se amestece în specificul tehnic şi constructiv al subsidiarei suedezei, atât! Iar ceea ce vor gălbejiţii cu acest SUV este o insultă la adresa consumatorului obişnuit de Volvo, însă, prin prisma priorităţilor comerciale, poate chiar aşa trebuia procedat :D Deh, ştii tu, eternul conflict dintre pasiune şi raţiune. Cât despre gâscanul care mai scoate şi el "capul" din mâl şi gâgâie elucubraţii, nu mă stresez prea tare: (*)
    Geely va folosi platforma lui XC90 pentru un SUV chinezesc de lux
  • Am eu halucinaţii sau a căpiat toată lumea auto, lasându-se pradă orbeşte acestui curent consumist al SUV-urilor "de oraş"? Parcă s-ar fi vorbit toţi la comandă s-o dea în SUVeici. Păi melteanul a devenit o specie universală acum, iar simplele şi frivolele lui pretenţii "trebuie" transpuse în literă de lege, altfel este jale! Aşa că de ce să nu se urce în intersecţie, cu "scula" lui 4x4, peste "rabla" ta amărăşteană, ca să te revelezi finalmente ce "avansat înainte" este dânsul (în dotări şi flatulenţe, doar nu în muncă). Sincer, înainte avusesem numai cuvinte de laudă la adresa lui Geely, dar m-am răzgândit odată cu lansarea la apă a unei asemenea gafe manageriale (ba chiar o consider o aberaţie umană). @agoox, să sperăm că nu se va întâmpla şi în sens invers, că altfel vom constitui fan-clubul SAAB-Volvo, în care vom plânge reciproc unii pe umerii celorlalţi. @Scorpyon, încă nu se manifestă strident tendinţa de care pomeneşti, dar n-ar fi exclus teoretic! Oricum, hai recunoaşte în faţa moşului că n-ai regreta dacă niscaiva coca&piţi ar părăsi Audi pentru Volvo, ca să te simţi şi tu mai "degajat", dacă nu şi niţeluş "exclusivist" :D
    Geely va folosi platforma lui XC90 pentru un SUV chinezesc de lux
Pagina
12345...293031...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău