• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • @alex, ar iesi mai mult decat ai putea sa-ti imaginezi...Nu numai apetenta ambivalenta pentru turbo si viziunile similare in esantionul de sedane sport le apropie ideologic pe BMW si SAAB, ceea ce nu poate nimeni nega, fiind chiar un cliseu obisnuit al prezentului, ci si originea aviatica a amandurora, de care nu se poate face abstractie atunci cand intentioneaza sa conceapa un nou model, fie el si concept, atat cei din Munchen, cat si cei din Trolls. Insa chiar azi, pe topicul cu Daimler, am emis varianta deloc fantasmagorica de a intra pe fir si corporatia din Stuttgart, nu ca sa inlocuiasca Maybach cu SAAB, ceea ce normal ca ar fi absurd :), ci ca sa ia in calcul alternativa unui lux cu tenta...sport, pe care suedezii ar fi capabili sa-l elaboreze. De fapt, este darul lor natural! Am vazut mai sus ca @900 a tresarit la o eventuala insinuare in ecuatie a lui...VAG. O fi si Scania in conglomerat, dar nu, mersi, brrrrr, ma apuca frisoanele numai daca ma gandesc :( Iar tevatura cu Volvo si ciopartirea SAAB-ului, asa cum sublinia si amicul meu Devorattor, ar semnifica o cacealma groaznica, imposibil de rumegat de catre orice Saabist lucid! Asadar, solutii viabile de redresare a firmei de la Nord chiar exista, insa, ca sa nu alunecam sub incidenta prohibitiva a etichetei de "visatori virtuali" si sa-i iritam astfel pe "iubitorii" consacrati de SAAB, eu avansez parerea pragmatica si finala ca tot "muritorii de rand" Brightwell, Mahindra sau Youngman reprezinta "mantalele de vreme rea" demne de luat in considerare in momentul de fata... In strafundul sufletului, eu tot dupa C.v.K. lacrimez, desigur, numai ca dragoste cu sila este viol in toata regula daca subiectul in cauza nu reactioneaza...Sau o sa se trezeasca la realitate prea tarziu, cand Bugatti va lua viteza prea mare pentru sfortarile sale exclusiviste...SAAB l-a ajutat la inceput de drum cu instructie aerodinamica (Bentley cu modul de a manufacturia si Ford cu motoarele), deci se cuvenea sa intoarca serviciul cu o preluare integrala, fara sa se lase descurajat ca in 2009 de pe urma strambelor servite de Gagautii Mascarici...
    Volvo: "Utilajele fabricii Saab sunt interesante"
  • Mi se pare extraodinara poza care insoteste articolul...Parca ar fi un cadru incremenit in timp al istoriei militariste a Germaniei. Mustata lui Zetsche are alura cea mai prusaca posibil, amintindu-mi instantaneu de nemuritorul si autoritarul Bismarck... O casca Pickelhaube, din aceea cu tepelus, ii mai trebuia in imagine boss-ului lui Daimler si chiar ai fi avut impresia ca ne-am transbordat inapoi in timp cu 100 de ani... Cand Daimler era un nume la fel de impunator. Bravo, Automarket, nota 10 cu plus pentru inspiratia de a prezenta fotografia! Pana la urma, de ce nu s-ar baga si Daimler AG pe fir pentru preluarea lui SAAB?... Aceasta n-ar putea tine loc de Maybach, nu incape indoiala, dar putin lux mai sofisticat ar fi in stare sa zamisleasca, nicht war?
    Germania: Angajaţii Daimler vor primi primi câte 4.100 de euro fiecare
  • Te aprob intrutotul, Devo, observatia ta denota echilibru si insemnatate, ca de obicei! Am vrut doar sa-l reduc la tacere (la rubrica SAAB), dar ti-ai gasit! Vorba lui Creanga: "Cum nu se da ursul scos din barlog...". Totusi, un efect palpabil si de durata perena tot am smuls cu zbaterea mea, n-a fost chiar in zadar: l-am compromis definitiv pe pigmeu in materie de tentative axiomatice despre SAAB! Dar tot nu se lasa...Mama, mai bine stateai cuminte in noaptea nuntii :D Oricum, ce-mi mai pasa atata timp cat speranta de salvare a brandului nostru iubit inca palpaie, indiferent cat s-ar opinti negativ adminii BergqvistRN si PouteauxRN :P
    Volvo: "Utilajele fabricii Saab sunt interesante"
  • Ce dimineata frumoasa! Vrabiutele imi ciripesc la geam...iar eu ii dau perfecta dreptate lui @Brightwell. Insa lupta va continua cu virulenta...asa cum s-a intamplat dintotdeauna cu "the most intelligent car ever built"...O trasatura de caracter care ne onoreaza, insa "la noblesse oblige"! Muller-Ahmed poate fi o formula cutezatoare. Cel putin mie mutra turcului imi inspira o incredere accentuata...Voua nu? Cea mai mare calitate a mea este fiziognomonia-ma uit sumar la figura unui om si ma dumiresc instantaneu ce fel de fire are...Nu m-am inselat niciodata. @900-S a reliefat corect potentialul lui Muller: sufletist, bataios, dar naiv! Figura lui este expresiva in acest sens. Iar la dl. Ahmed deduc: stapanire de sine, clarviziune de lunga perspectiva si perseverenta de felina! Taman "ingredientele" cele mai potrivite pentru ca SAAB sa devina un "tort"...Ah, daca ar fi suficient atat! Din pacate, imperiosul "blat" sta in mainile si sub jurisdictia a doi pricajiti...Cruda mai este viata asta. O zi splendida tuturor!
    Volvo: "Utilajele fabricii Saab sunt interesante"
  • AndreiRN, ideea de baza este urmatoarea: chiar n-ai ce sa-mi raspunzi fiindca intrebarea mea era pur retorica...M-am jucat putin cu tine de-a pisica cu soarecele, ocazie cu care m-am arhiconvins ca esti vaduvit defel de caracter, esti las cat cuprinde si ai oroare sa-ti asumi responsabilitatea enunturilor personale! Mi s-a acrit pana la refuz sa ma tamponez cu tine...Evident ca nu vreau sa-ti bag pumnul in gura, ca doar libertatea de expresie este garantul democratiei (asa microscopica cum se vede!), dar sa tii minte ceva capital de la mine: oamenii pot fi raniti foarte usor, chiar si daca n-ai vrea! La un asemenea rezultat odios vei ajunge din cauza carentelor tale morale, intelectuale, culturale, comunicative, interumane etc. Spune aici tot ce-ti casuna prin debla, caci eu nu-ti mai acord nici o atentie, iar in materie de SAAB n-o sa te iau niciodata ca etalon, fiindca esti nul si neavenit in...Griffin up! Am demnitatea sa inchei cu: te salut!
    Volvo: "Utilajele fabricii Saab sunt interesante"
Pagina
12345...697071...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău