• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Este normal ca, in Romania, vidul de autoritate sa se propulseze netulburat pana pe piscurile politichiei, dar hiba statului suedez care o fi ?? Mie mi se pare ca asa-zisii administratori ai falimentului lui SAAB au adoptat un comportament inoportun pentru niste reprezentanti politico-tehnocrati cu pretentii principiale, mizand pe o promovare excesiva a intereselor creditorilor firmei in dauna evidenta a portitelor de salvare ivite, pe alocuri chiar promitatoare, sperand sa obtina pe patrimoniul si/sau brandul SAAB mai mult decat valoreaza la nivel de audit financiar corect, de parca i-ar intereseaza numai dobanda grasa in contul celor pe care (prea) ii protejeaza (legalmente, cum sa nu)...Si marmota (alias comisionul "aferent", inclusiv cel de origine transoceanica...) ce zicea? Per ansamblu, perversitatea "unsa cu toate alifiile" specifica acestor canalii "de stat" se impleteste adorabil de compatibil cu indiferenta sforaitoare, crasa, persistenta si terifianta a lui SAAB AB, deci iata ca "rentabilul" cap de pod dintre politic si privat "merge strong" si pe alte meleaguri decat cele mioritice...In definitiv, contest si eu o singura fraza din Scriptura: "Sa ne supunem inaltelor stapaniri"...Intr-adevar, traim niste vremuri foarte "religioase" :D
    Chinezii au făcut o nouă ofertă pentru Saab: 446 milioane de dolari
  • Da, am aparut si eu, dar as prefera mai degraba sa apara finalmente soarele pe strada noastra, astfel incat sa ne focusam si noi atentia pe probleme tehnice si atitudini estetice, cum le este caracteristic fanilor autentici, nu sa ne franga inima zi de zi pârjolul economico-financiar...Apropo, ce fericiti sunt, de pilda, iubitorii de Nissan: ei isi bat capul cu versiunile de performanta ale lui GT-R, caci la nivelul managerial al companiei sunt toate bune si frumoase. De ce Dumnezeu nu se poate crea un astfel de cadru feeric si pentru bietii saabisti? Cred ca suntem blestemati sa ne amaram sufletele cu atat mai mult cu cat nadajduim mai mult! Ca SAAB Automobile va ajunge totusi redutabil in acest secol al nimicului ridicat la rang de valoare si standard, nu ma indoiesc! Dar pretul asteptarii pare cam costisitor...Eu sunt programat genetic sa-l platesc, dar si cand ne vor blagoslovi vremurile exuberantei, aleluia cu calvarul de acum, caci cine isi va mai aminti de el?...
    Chinezii au făcut o nouă ofertă pentru Saab: 446 milioane de dolari
  • Lori,eu zic sa nu ne mai inflamam de speranta desarta ca acum 2 ani in cazul Spyker...Prietenii mei 900s si Devo au insirat aici niste adevaruri dureroase,din care reiese fara echivoc ca Groparii Masinilor nu dorm noaptea de spaima cumplita pentru ei ca micul spin din coasta lor ciocoiasca,vizat pentru exterminare secreta intre 1990 si 2010,anume martiricul SAAB,ar renaste odata si odata din propria-i cenusa si astfel le-ar inabusi in fum Buick-urile pe cea mai ravnita piata a momentului,cea galbena...Si,oricum,odiseea epuizanta de-a falimentul si joaca puerila de-a vanzarea la ofertantii reali sau inchipuiti x1,x2...xn...a inceput sa ma sictireasca,administratorii curului scotandu-ma din sarite cu fandoseala lor institutionalista,care cam pute a complicitate dosnica si josnica cu tartorii din Detroit,in timp ce loialii fani SAAB sufera precum cainii,nesensibilizand pe nimeni...Da,repet,Lori: ori vine BMW sau Koenigsegg cu o oferta credibila,doldora de oportunitati futuriste bine chibzuite,ori ne invartim cu totii in jurul cozii,visand ceea ce este de nevisat in ziua haina de azi...
    Chinezii au făcut o nouă ofertă pentru Saab: 446 milioane de dolari
  • Salutari cordiale, unckle! Faci o oarece confuzie: aici nu si-a incordat nimeni muschii in privinta cunoasterii istoriei Audi, pe care o jongleaza oricine astazi, ci era vorba doar de maniera stranie a lui Scorpyon de a iubi aceasta marca... Poate am exagerat eu, dar am vrut doar sa inteleaga ca a fi fan auto inseamna mai mult decat atat...Inseamna inclusiv gesturi exclusiviste, constituirea unui fan-club, o paleta larga de senzatii zilnice, penduland intre agonie si extaz, pur si simplu traire intensa si implicare ideatica, nu numai "Marca mea preferata a scos bijuteria cutare si cutare...wooow!" sau "fraierii de concurenti nu pot concepe motorul cutare cu atatia cai si atatia newtoni, care prinde maxim atat si la 0-100 scoate atat", caci orice "ciocoflender" reuseste lejer sa prelucreze mental nimicuri platitudinale ca acestea...Uite, sunt sigur ca @lorinczi-thomas, asa pustan diletant cum il cred multi, va "creste" netulburat, incet, dar sigur (chiar i-am sugerat sa...invete sistematic de la noi, cei mai varstnici, cum sa-si croiasca, sa-si dezvolte si sa-si cizeleze stilul propriu), si va ajunge peste cativa ani la un nivel de analiza de-o sa-mi ziceti "Cuantice, lasa-te, taica, de meserie, nu vezi ca esti depasit de evenimente?"...Foarte posibil, fiindca adolescentii de astazi pot beneficia de resurse de formare intelectuala mult mai numeroase si mai cuprinzatoare decat cele care existau pe vremea astora mai "ruginiti" ca alde mine, cum nici n-as fi visat eu vreodata! Singura hiba redutabila a noilor manji sau a celor mai proaspete generatii se imparte de fapt in doua: no fucking morality and no God damn spirituality! Bleeeah, nici n-ar fi nevoie de asa ceva la urma urmei, ca doar nu sunt entitati cotabile la bursa :D In definitiv, implacabila globalizare, care, mai devreme sau mai tarziu, in mod inevitabil, ne va inghiti pe toti ca un balaur, nu-si aroga ca deviza atot-calauzitoare decat doua cuvinte-borna, evidentiate pe drapelul Braziliei: ordem e progresso...Un singur lucru se va pierde in timp sau se va transfigura in mod nefericit, anume cel mai important sentiment al omului, quintesenta supravieturii lui launtrice intr-o lume a culturii de amalgam polivalent, noima fundamentala care (inca) ne da noua aripi aici si pretutindeni: libertatea.
    Audi lansează cel mai puternic motor V6 TDI: 313 CP şi 650 Nm
  • @Scorpyon, n-ai nimerit-o cu A8-ul, nu m-a extaziat, totusi faza cu monitorul retractabil recunosc ca face toti banii la firma Audi, fiind "belea" :P In rest, n-o sa te mai "agresez" pe tema Audi sau VAG, dar sa urmaresti de acum incolo mai atent unele articole in breasla care ii vor determina pana si pe editorii Automarket sa-si "ciunteasca" din obiectivitatea standard ca sa insere niste opinii proprii usor "taioase", cum s-a intamplat limpede in privinta noului Passat CC. Pana la urma, sunt si ei oameni, nu? @FM, exact, sunt prost bata ca nu ma cultiv putin despre ceea ce nu-mi place deloc. La alcoolul etilic nu pot decat sa-i calculez eventual coeficientii de vascozitate si fluiditate, conform formatiei mele profesionale. @C-G-C, de asemenea, stii ca numai prostul tine minte raul si eu fix asa ma port: mi-ai zis odinioara ca sunt complet inapt in materie auto. Mie nici macar nu mi-au trecut prin cap vreodata epitete nedemne despre tine, deci sunt de trei ori prost fiindca imi imaginez ca lumea poate fi un loc mai bun...In fine, va asigur ca @Lau si @audist sunt capabili de cele mai relevante randuri despre VAG, pe ei si pe multi altii neafectandu-i reveria inelelor, dar nu i-am vazut aici si ma indoiesc ca se afla printre cei care m-au impurpurat la greu in acest topic...Repet ce am mai subliniat si altadata: nu ma pricep la nimic in viata aceasta, in afara de oameni. O zi fenomenala va doresc tuturora!
    Audi lansează cel mai puternic motor V6 TDI: 313 CP şi 650 Nm
Pagina
12345...737475...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău