• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Mersi de invitatie, Fandosila, dar nu consum alcool. Stilul meu nu-ti releva nimic tie? Poate o sa-ti placa stilul lui @Devorattor, care te va elucida cum un SAAB simplu, fara turbo, a "facut" la liniuta un Audi turb(o)at, pe bune! Imi sugerezi sa ma duc la un psihiatru? Ca bine zici! M-as duce cu drag, crede-ma, dar cine imi garanteaza ca, daca ma dau pe discutii auto cu nenea doctoru', n-o sa-l aud povestindu-mi ca Audi ruuulz :D
    Audi lansează cel mai puternic motor V6 TDI: 313 CP şi 650 Nm
  • Degeaba incerci sa ma intepi sub centura...Crede-ma, am stat cu orele in nava-regina de la Audi, adica A8, si tot nu mi-a suscitat sentimente alese...Este ca un roman de Marcel Proust: fara condimente. Am in familie si BMW, si Merzan, mai vechi, dar mult mai expresive decat...Nu-i contest pe admiratorii de Audi, sa fie sanatosi si sa sofeze pana la adanci batraneti, dar sunt ferm convins ca peste 50% dintre ei sunt puternic "narcotizati" de vraja idolatra indusa de rezonanta numelui si de simbolul aferent, care li se par cele mai reusite identitati de brand din istoria auto, mai ales brodeala "perfecta", cu impact de monolit, pe care o denota asocierea nume-sigla! Pai iubitorii celorlalte doua "germane" nu judeca astfel. Ei pun accentul numai pe eficienta tehnica, tinuta de prezentare si identitate de sosea! Mai ales bavarezii izbutesc sa ne "fure" ochii cu realizari deosebite, multora dintre noi si inima...Asa ca stai linistit, lumea se vede mai clar din afara ochelarilor cu patru lentile coliniare...Da, Audi are "vanzari multe"...multe, mandre si cornute :D Iar SAAB nu este fier vechi-unde si cand ai auzit ca o perenitate metafizica sa fie amenintata de niste banali...oxizi? :P
    Audi lansează cel mai puternic motor V6 TDI: 313 CP şi 650 Nm
  • Sunt sigur ca, daca ti-ar pali cineva o ghioaga in ceafa, ai vedea nu stele verzi, cum ar fi firesc, ci cele patru inele ezoterice sclipind stelute magice de Craciun...Totul se trage de la acel copilandru de acum 100 de ani care a avansat sublima idee a alternativei latine, altfel acum nu ti-ar mai fi rasunat atat de mladios in ureche Aaauuuudiiiii, ci Horch-aituri de toata frumusetea, plus ca, daca n-ar fi existat Marea Criza Globala de acum 80 de ani, care a adunat laolalta Auto Union, nu ti-ai mai fi imbracat acum degetele in inele, ci ai fi tinut in mana un bat drept ca scobitoarea, fiindca Audi are la originea chiar sigla aceasta: "1" in forma de stiulete de porumb. Nu era mai nimerit sa alegi...BMW? Astia au ales de la bun inceput o rotita care s-a rostogolit mai repede si mai bine decat cvadri-cicleta Horch-aita, in care, de altfel, un mare pilot de epoca si-a pierdut inutil viata incercand cu disperare sa bata recordul de pista al unei alte rotite istete, cea cu trei spite...Deci, spre deosebire de tine, eu ma simt tare nefericit sa te stiu fericit pentru atata lucru :(
    Audi lansează cel mai puternic motor V6 TDI: 313 CP şi 650 Nm
  • Mă întreb omeneşte de ce se consideră TB (Târâie Brâu) “preşedintele tuturor românilor” dacă numai 3 din 17 milioane de cetăţeni cu drept de vot l-au ales ?! Al naibii de reprezentativ este prin prisma morală (aia legală este pentru fraieri congenitali!) la nivel naţional. Eu, unul, l-am evitat şi in 2004, şi in 2009, însă regret enorm că l-am gratulat în 2007, la cacealmaua cu “suspendarea”, fiindcă mi se păruse că, făcând abstracţie de funcţia lui, vestiţii “cei 322” (parlamentarii care îl suspendaseră) hăituiau un om în carne şi oase, ceea ce repudiez dintotdeauna. Dar pe urmă a avut grijă Golden Blitz-top-drinker să-şi agaţe la degetul mic prima instituţie teoretic democratică a ţării…Acum văd că se agaţă de altceva, respectiv de gesturi disperate, doar-doar ar mai şterge din impresia deplorabilă pe care a răspândit-o pretutindeni prin prismă UMANĂ! Astfel, l-a condamnat (absolut taaaaardiv) pe Năstase la 2 ani…De ce nu 20, deoarece şi acest umflat piţigăiat de huzur aristocratic s-a comportat faţă de bogăţiile strategice naţionale într-un mod total descalificant, impardonabil chiar! Păi islamiştii care au încercat să dărâme WTC în 1993 au fost potcoviţi cu sute de ani per cap de carceră grea, în schimb al nostru Bombo, care a dărâmat o ţară întreagă împreună cu Moş Sărsăilă Ilici (de religie incertă), s-a trezit recompensat cu un sejur splendid de 2 ani la un hotel de cinci stele (cred că mi-ar plăcea şi mie…doar nu credeţi că va fi tratat ca un puşcăriaş de rând…). În atare condiţii, în care răbdarea cetăţenească ne este paradită din greu zi de zi până la cote patologice, puşlamalele acestea antologice care se pretind politicieni de rang european (!?) nu vor să ne rezerve nici măcar hatârul plăpând de a ne bucura şi noi de maşina dorită, care în nici un caz nu reprezintă vreo limuzină de soi, ca să nu ne impute apoi gagiii că de-abia avem apă cât să împingă sarmaua care ne stă în gât şi nouă ne zboară gândul la vreo sufragerie pe roţi…
    Guvernul a suspendat taxa auto pentru automobilele înscrise deja în România
  • …La caricaturile de la Putere mă refer, care s-au sclerozat într-atât de evident încât nici măcar o tactică electorală abilă nu le mai duce tărtăcuţa să conceapă, ci o apucă direct pe mirişte graţie unor stupidităţi nemărginite, care te lasă de-a dreptul perplex, îţi taie răsuflarea, ce mai! Pe cine mă-sa crede DobiBoc că amăgeşte dacă îşi lasă dinadins fizionomia neîngrijită, mimând tulburarea adâncă faţă de neajunsurile populaţiei (ca să pricepem noi, talpa şi prostimea ţării, că vinovat pentru deriva teribilă a României ar fi de fapt Captain Planet!) sau preocuparea entuziastă pentru munca destoinică efectuată pe acelaşi palier “praxiologic” cu amărăştenii, învârtind 2-3 lopeţi de zăpadă leşinată (musai în faţa camerelor TV, desigur). Cât despre faza de Gâgă cu “uite-o, nu-i!” taxa de mediu, este ca şi cum guvernanţii ne-ar zice: “Fraţilor, bucuraţi-vă că acum nu vă mai tăiem capetele cu securea, ci peste un an cu ghilotina”…OK, dar eu am pretenţia s-o comande la Henckels-Solingen, adică o firmă serioasă, nu vreun ştift, ca să simt şi eu pe gâtul meu renumita calitate germană :) În loc de epilog: ştiţi că în Apocalipsă se vorbeşte despre nişte dihănii oribile care vor apărea din fundul pământului ca să terorizeze lumea. Mie mi se pare că trei dintre ele s-au grăbit să iasă ceva mai devreme, mai precis fiind o singură pocitanie cu trei capete: Băsescu-Boc-Udrea…
    Guvernul a suspendat taxa auto pentru automobilele înscrise deja în România
Pagina
12345...747576...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău