• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • ...si ne lasi la mana tuturor razvratitilor imberbi, care aluneca din obisnuinta pe coaja capcanelor lingvistice, care vad in improscarea cu mocirla virtutea cea mai inaltatoare si care nici macar de o ironie subtila nu sunt in stare a fi capabili?...Pana la urma, tot raul spre bine, caci ne mai tavalim si noi de ras pe seama acestor ipochimeni de toata vremea, naparliti accidental in critici-ritori ofticati de un fenomen tehno-economic care a capatat in timp accente socio-psihologice de ecouri mondiale...Mai mult, epopeea SAAB-ului inca de la fondare pare sa se ingemaneze cu traseul crestinismului in lume: s-a afirmat in postura de "calea cea stramta" pe taram auto, pe care cei mai multi pamanteni (cu permis auto, evident) s-au oripilat sa se angajeze...Iar motto-ul acestei marci-martir impartaseste aceeasi axioma cu cea a dreptei credinte, adica nu "Crede si nu cerceta!", ci "Intelege si apoi crede!"...Ma rog, n-am pretentia ca Andrei sa priceapa unde bat cu volbura mea de sensuri, dar, inainte sa aiureze ca eu as decupa masini din reviste si ca as imita verbal huruitul motoarelor pana la orgasm, sa stie totusi ca eu am cunoscut exclusivismul pe viu inca din copilarie, cu urme adanci pe viata, prin intermediul unei unicitati ca DAF 66, prima masina a familiei mele. Omule, judeca putin inainte sa-i ataci pe altii, ca poate n-ai idee de viata lor, de principiile lor, de tribulatiile lor...
    FEATURE: SAAB - Vârfurile şi căderea unui mare brand auto
  • Dar exista si cetateni oarecare care nu numai ca traiesc pe banii statului, ci ii si irosesc, mai ales daca trec prin scoli si nu retin norme elementare de ortografie si/sau ortoepie, scotandu-si carentele in evidenta prin forme de manifestare publica (precum internetul). Asemenea "intelectuali" s-au tot perindat pe la carma tarii din 1944 incoace...Sper, asadar, ca simpaticul nostru AndreiRN sa nu aleaga finalmente calea raiului politic si sa ramana printre "coledzi" amarasteni ca alde noi, carevasazica, rezon!
    Saab îşi salvează istoria: maşinile sale de colecţie nu vor fi vândute
  • Pierzi pariul...Hai, clampaneste ceva despre subiectul din articol, daca te lasa inima; nu prea iti cade bine la stomac ca SAAB moare, dar nu se preda, hm? Considera-l doar inceputul...
    Saab îşi salvează istoria: maşinile sale de colecţie nu vor fi vândute
  • "Nu mor caii cand vor cainii" este echivalent cu "Cineva acolo Sus ne iubeste"...
    Saab îşi salvează istoria: maşinile sale de colecţie nu vor fi vândute
  • Iata ca ai inserat o analiza mai mult decat pertinenta...Invata-i sa vada astfel lucrurile si pe @AndreiRN, @BMW sau @Mircea, care, in afara de a fi infratiti cu invectiva bruta si cu calomnia abdominala, nu-i duce tartacuta la viziuni mai ample si mai patrunzatoare...Vad ca si tu crezi in "profetia" lui Marchionne, cea despre cele 5-6 grupuri auto de calibru mare care vor mai ramane in viata in acest secol (final?)...Nu neg, acolo vom ajunge fara scapare, dar va mai dura vreo 20 de ani pana sa se contureze o asemenea panorama globala...Asa, ca sa-ti sporesti cultura generala, stii ce as face eu ca ipotetic patron putred de bogat la SAAB, dupe ce s-ar normaliza situatia interna a companiei? In primul rand, retehnologizare masiva a fabricii, fiindca este o prioritate manageriala de netagaduit! Apoi, reabilitarea a doua modele legendare: 900 si 9000, leat pana in 1994! Le-as construi exact pe aceleasi platforme, respectiv in formele de caroserie din trecut, dotandu-le cu aceleasi tipuri de motoare (2.0T, respectiv 2.3T) si diversificandu-le cu versiunile de odinioara, plus ca le-as adapta la tehnologiile moderne. Cine m-ar acuza de conservatorism desuet, ar trebui sa se uite la Porsche! Categoria 9-3 as pensiona-o, oprind totusi TurboX (eliminand din denumire, desigur, formula "9-3", in rest ar ramane valabil acelasi 2.8T V6...foarte bun!) si 9-3X (rebotezand-o "FamilyX"). PhoeniX? As modifica-o (in primul rand fatada de BMW, care nu-mi place!) pentru a deveni baza unei viitoare subcompacte de oras. La 9-4X, de-asemenea, as renunta (silueta de Cadillac este vizibila...), insa nu si la ideea de SUV, care, in cazul SAAB, ar trebui regandita de la zero (plus eventuale variante pick-up si furgon, deoarece vehiculele comerciale iti pot ridica considerabil nivelul vanzarilor totale). Daca s-ar mai putea, as lua in calcul si posibilitatea unei limuzine de tip long (proiectul 9-7, despre care s-a mai vorbit; evident, s-ar realiza sub alt nume). Nu as ignora materializarea lui AeroX, ca sa ma falesc si eu cu un supercar, pe care l-as oferi intr-o gama larga de putere (de la 400 la 1200 CP - din fabrica! referitor la ultima limita de putere, cu un 5.0L V8 twin-turbo s-ar rezolva problema, chiar daca schitele originale as fi obligat sa le cumpar sub licenta intelectuala de la Koenigsegg, dar motorul l-as fabrica cu materialele mele si l-as prelucra astfel incat sa se incadreze in profilul mecanic specific lui SAAB, cum de altfel s-a intamplat cu DKW two-stoke, Ford V4 Taunus si Triumph inline-4...apropo de V8, parca si cei din Trollhattan au cochetat odata cu aceasta ipoteza). 9-5 actual?...Aaa, niet! L-as urca in avion si l-as parasuta pe cladirea RC din Detroit, scriind pe el mesajul "Luati-va carcasa inapoi, caci acum avem 9000 CD, care este mai limuzina decat a voastra!"...Cat despre Diesel, mda, nu prea poti sa-l excluzi in ziua de azi, atata timp cat lumea marseaza puternic pe tentatia reducerii consumului...Momentan, solutia ar fi sa inchei un contract de livrare cu MAN sau cu Scania, preferabil fata de Fiat! Evident, dupa ce as ajunge la o forta redutabila de piata in urma ritmului comercial pe care l-am imprimat (insa in nici un caz nu m-as deda la filosofia consumista gen VAG sau gm! BMW Group ar putea aluneca in aceeasi gafa anti-calitate, asa ca trebuie sa fie foarte atent la miscarile din jurul lui!), m-as ocupa exclusiv de conceptia propriilor motoare, atat Otto, cat si Diesel, ceea ce ar insemna independenta totala! Cam atat. In atare conditii, n-ar mai vocifera nimeni ca SAAB n-ar propune o varietate de produse, care sa atinga toate segmentele, mai putin vehicule grele! Deci, @Praf in ochi, zi-mi unde gresesc cu imaginatia mea!
    FEATURE: SAAB - Vârfurile şi căderea unui mare brand auto
Pagina
12345...767778...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău