• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • ....plavane incult ca noaptea, nu stii sa faci deosebirea intre o exprimare obiectiva si una metaforica?! Daca eu as afirma ca vreau sa ridic un hotel in interiorul unei masini, tu ai receptiona si interpreta semnificatia frazei mele ca atare??? Tu pomenesti, ma nevrozatule, de patologie?! Precizeaza numele unui singur corespondent de aici cu care ai pus vreodata bazele unui dialog cursiv si concludent sau care ti-a adresat in scris macar o minima apreciere personala...Nu realizezi ca pedalezi in gol, adica nici macar un sobolan constipat nu te ia in serios?! Auzi neghiobie cumplita: 93% din posesorii de SAAB sunt deceptionati de alegerea lor ??!! Nu, este clar ca lumina zilei, ti-ai propus sa ma termini cu nervii, caci voi ajunge chiar nebun daca ma mai razboiesc mult cu nazaraniile tale absolut gratuite..."Impotriva prostiei, zeii insisi lupta in zadar" (Friedrich Schiller)
    FEATURE: SAAB - Vârfurile şi căderea unui mare brand auto
  • Ultimele stiri releva ca in operatiunea oficiala de achizitie s-a infiltrat si "an as yet unnamed European automobile manufacturer"...poate i-a lovit mintea de pe urma pe cei de la BMW Group; ar fi extraordinar ca SAAB sa se alature acestui concern extrem de solid si in continua ascensiune, care incepe sa umbreasca VAG si mai ales Daimler...In caz ca se va produce aceasta preluare, ma indoiesc ca domnii din Munchen ar "strica" identitatea de sine a companiei suedeze, iar daca ar proceda la fel ca in privinta lui RR, careia i-au furnizat doar niste V12-uri modificate si niste licente electronice de bord - in rest nu s-au amestecat in mestesugurile englezilor - atunci s-ar constitui toate premisele pentru mult (prea) asteptata renastere...Ceea ce s-a intamplat nu poate nimeni sa conteste: BMW automobile este pe plus, RR asisderea, Mini nu admite concurenta la clasa ei, iar motocicletele BMW nu sunt deloc proaste cum insinueaza multi obtuzi (unde erau renumitele japoneze cand BMW Motorrad fabrica primul exemplar acum aproape 90 de ani?). Si cand zic ca nu suport BMW, ma refer de fapt la pseudo-BMW sau la facatura din capul multor conationali de-ai mei alintati coca si piti...Oricum, ramane de vazut in bratele cui va poposi SAAB pana la urma, iar daca salvatorul suprem s-ar numi BMW, s-ar putea spune ca s-au intalnit doi frati de cruce intr-ale celor mai sportive sedane din lume...Pentru mine, Koenigsegg ramane principala solutie, dar, dupa cum observ eu, patronul acesteia nu pare sa mai fie animat de vreo idee de asociere; ii lipseste impulsul primar, curajul deosebit de a sfida paleta riscurilor aferente! Nici macar acum nu actioneaza, cand piedica din partea fostului proprietar, de care s-a ciocnit si in 2009, nu mai poate exercita nici o putere...
    FEATURE: SAAB - Vârfurile şi căderea unui mare brand auto
  • Lori, ce faci, tata, ti-ai proptit un 9-3X la avatar?! Ha ha, hai ca-mi place! Parca mai ieri te faleai cu Lodgy, dar pesemne ti-ai dat seama instantaneu ca nu se compara bazinul cu oceanul...Pe bune, te ador pentru gestul acesta de curaj "nebun", dar te previn ca, odata patruns in comunitatea ezoterica Griffin up!, inevitabil iti vei lua mereu flegme de la "inamicii de moarte" ai SAAB-ului, asa cum patesc eu cu regularitate de ceasornic elvetian...In orice caz, oricate gunoaie ar arunca oamenii intr-un rau, izvoarele lui vor ramane intotdeauna curate...
    Volkswagen Up! cu cinci uşi - primele imagini oficiale
  • Ba "Realitate", tii mortis sa ne amarasti viata?! Am hotarat deja ca esti total inapt si inept in materie de SAAB si de framantarile sale interne si tu mesteci in continuare cu facaletul limbii aceleasi sabloane ultra-batatorite si sturlubatice?....Hai ca-i buna: care din noi are actiuni la SAAB, auzi 'mneata?! Noi de-abia avem dupa ce bea apa chioara...Dupa "logica" ta "ciumega" (cica ne dai peste bot si ne blochezi fara replica, mmm?), daca ne dam in vant dupa avioane Tayphoon, de pilda, atunci morti-copti "trebuie" sa ne pricopsim cu cate unul priponit eventual pe bloc. Pricepe si tu odata macar adevarul elementar: fanii autentici de SAAB investesc in aceasta necuprinsa si nepotolita pasiune altceva mai presus si mai mult decat blestematii acestia de bani pentru care lumea intreaga si-a demolat aproape toate principiile sanatoase de viata personala, sociabilitate si spiritualitate si care ne vor tari pana la urma fix spre nucleul cel mai terifiant al gheenei...daca nu ne revenim in simtiri pana nu va fi prea tarziu, fireste. Chiar nu-ti dai seama care ar fi cea mai accesibila optiune daca am incepe sa cumparam SAAB-uri cu nemiluita si cu nerabdare: atunci, dintr-o tendinta inevitabila indusa de legile invariabile ale capitalismului SALBATIC, si producatorul va incepe sa scoata ciurucuri de masini pe banda rulanta, cu deficit implicit de calitate vizibil de pe luna, deoarece, logic, timpul nu i-ar mai permite sa stea sa le bibileasca pana la ultimul detaliu precum obsecviosii ingineri si muncitori din secolul trecut...Si, oricum, raportat la ultimii 10 ani, stilul de lucru de tip heirupist s-a imprimat volens-nolens si la Trollhattan, in primul rand din cauza influentei imparabile a lui gm...De exemplu, noul 9-5 ar trebui teoretic sa-ti ofere atata spatiu interior incat sa poti initia in habitaclu o partida de fotbal cu prietenii, insa si ultimul retardat de gradinita ar conchide ca spatiul vital (hm, ce sintagma nazista) a fost sacrificat in favoarea unui portbagaj imens, nejustificabil in cazul unei limuzine facute in cu totul alt scop decat cel familist, in care eu si inca vreo doi haidamaci ca mine am sta lejer intinsi pe spate! Asadar, ma intreb retoric daca angajatii SAAB din alte vremuri ar fi comis voluntar o asemenea gafa de proportii ridicole...Mai pe scurt, nu vrem niciodata si sub nici o forma ca SAAB sa se vanda precum VAGabonzii sau precum G(lu)M(etii)...Inzdraveneste-te la minte, ce naiba, cred ca esti ditamai talanul, deci nu mai miza pe infantilisme demontabile cu usurinta!
    FEATURE: SAAB - Vârfurile şi căderea unui mare brand auto
  • @LSM, pentru tine "supermasina" se traduce cumva mot-a-mot ca supercar? SAAB a produs si asa ceva, desigur, chiar daca numai pana la stadiul de concepte: 1)EV-1, care avea celule fotovoltaice incorporate in plafonul de sticla, barele de protectie din kevlar si usile din fibra de carbon, materiale extrem de rezistente, ceea ce nu se gasea la nici un alt constructor la acel moment (1985); 2) AeroX, care avea parbriz fara stalpi laterali, in stil aeronautic, oferind soferului o vizibilitate de 180 de grade, avea sertar multi-util culisant pe sub planseul portbagajului, iar la bord nu existau butoane si cadrane ordinare, ci suprafete acrilice pretabile pentru comenzi activabile prin touch-screen, cu afisare de imagini 3D...Da, de fapt ai dreptate pana la urma: al naibii de agasant este harbul asta de Dacie 1100 din Trollhattan, of, nu mai scapam odata de caruta asta cu coviltir si paie provenita din tiganeasca Suedie...
    FEATURE: SAAB - Vârfurile şi căderea unui mare brand auto
Pagina
12345...777879...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău