• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Tine-te tare pe metereze, pustiule, poate maine-poimaine batranul Cuantic isi va preda stafeta, ca cica se va baga in politichie...S-a dilit batranu' :)))
    OFICIAL: General Motors a redevenit constructorul numărul 1 mondial
  • Asa este, nimic mai adevarat! Unii ne-ar putea reprosa ca exageram cu criticile la adresa gm (ce onoare pentru dansii ca am ajuns sa le rostim zilnic trista eticheta...de fapt, ce oroare!), ca ne pretam la prea multe incursiuni in trecut (parca paseism se cheama "boala" aceasta) sau ne-ar putea avertiza ca am devenit ridicoli dezbatand obsesiv si cu atata patos racilele prezentului si posibilele conjuncturi si oportunitati ale viitorului in loc sa ne axam pe cifre, informatii si aspecte tehnice, asa cum procedeaza de regula si in mod pilduitor amatorii de "germane", dar oricine ar vrea sa ne apostrofeze astfel, daca tine musai sa fie corect, atunci sa fie pana la capat, in sensul ca ar trebui sa condamne si santajul sfruntat si abject la care s-a dedat recent gm fata de fata de firma suedeza in privinta colaborarii acesteia cu ofertantii chinezi inainte de declararea falimentului...In definitiv, porcii din Renaissance Center (o denumire total inadecvata raportat la "continut" :D) o sa-si bage unghia in gat de ciuda, fijndca faza cu "falimentul", asa cum a specificat si ztele si nu numai, s-ar putea sa se constituie intr-adevar intr-o tactica isteata, o "conspiratie" cu...inspiratie intre SAAB si Youngman de a concura totusi gm pe cea mai ravnita piata auto locala din lume si de a scoate pe vecie din viata lui SAAB cancerul gm-ist cu tot cu celulele lui "tumorale" (platforme si motoare). Suntem foarte increzatori ca, pe platforma lui PhoeniX, prima de dupa 1994 "curatata" de orice influenta americana, chiar daca fatada a fost "furata" nitelus de la BMW M6 CSL (dar jos palaria pentru imaginatia libera si prolifica a lui Castriota!), se vor plamadi niste mici capodopere, in pofida faptului ca n-am avea incotro momentan decat sa apelam la motoare (executate de) BMW...Si ramane cum am stabilit: sa nu mai aud niciodata de General Motors co! Sa nu se inteleaga gresit: n-am absolut nimic de reprosat in particular marcilor din portofoliul acestuia, oamenii aceia nefacandu-si altceva decat datoria profesionala pentru care sunt angajati si platiti (rezultand in recent incheiatul an un salt calitativ pentru dansii, atat dpdv mecanic si tehnologic, cat si ca plus estetic, justa apreciere, am recunoscut-o cu fair-play nu o data!), iar denumirile acestor marci le voi pronunta oricand fara nici o problema - Opel, Chevrolet, Cadillac, Buick, GMC etc. - insa, cel putin in optica mea, "General Motors" este un perpetuu si insuportabil stigmat moral, rezumandu-se la cladirea aceea nenorocita din Detroit, cu toti porumbeii dilii din ea...Câh!! Inainte sa se bata cu pumnii in pieptu-le de arama ca sunt iarasi motul lumii in graficul vanzarilor, sa nu uite lichelele respective ca aceasta isprava de rasunet se datoreaza in primul rand salahorilor din teritoriu care ii slujesc necontenit (poate ca unii dintre ei nu-si primesc rasplata cuvenita, ca doar lumea se zbate in falcile "crizei", nu?), dar nicicand n-o sa-i auzi multumindu-le public, in mod sincer, nuuuuu, cum adica sa-si terfeleasca (scâr)boşii mandria lor yankee?! Asa ca: SAVE AND...GO ON SAAB!
    FEATURE: SAAB - Vârfurile şi căderea unui mare brand auto
  • @lorinczi, aici nu este vorba de cine are dreptate si cine nu, ci de mult disputata libertate de expresie, pe care sa nu creada nimeni ca eu n-as respecta-o in cazul celor care nu-mi impartasesc viziunile, dar cand sunt imprastiate minciuni infame si insinuari subiective despre SAAB, in spatele carora depistezi imediat ca colcaie o ura aprinsa fata de o masina pe care respectivii rauvoitori n-o inteleg ca menire, semnificatie si cult, recte AndreiRN, nu pot sa ma infranez a nu le opune o replica darza! Mai pe scurt, daca scarbeste pe cineva aceasta marca, este dreptul lui natural sa simta astfel si sa scrie in acest sens, dar nu-i permit sa incerce a-si impune atitudinea de fronda ca opinie-etalon de urmat de catre toti ceilalti useri!! Adica exprima-te cum ai chef, frate Andrei, ca poate pentru acest dar social scump ti-au suierat gloantele pe la ureche in '89, nu putem sti noi, dar nu te opinti sa ne bagi pe gat otrava ta sufleteasca si cu asta basta! Uita-te cu atentie la toata arhiva Automarket, ca sa te convingi de cate ori si cate elogii sincere si obiective am adresat eu lui Merz, Audi si BMW, chiar daca, personal, nu le suport...Chiar asa, ai ajuns sa crezi ca SAAB ar fi vreo caruta pe langa care Dacia ar parea Rolls Royce?! Vino-ti in fire sau dispari-alta alternativa n-ai aici, te asigur!
    FEATURE: SAAB - Vârfurile şi căderea unui mare brand auto
  • Măi fratello Andrei, suferi cumva de insomnii nevrozate? Ştii cum se traduce dpdv chimic expresia pe care am trecut-o în titlu? Eu cred că, dacă te-ar mânca din greşeală o vacă, ar căpăta subit sindromul vacii supernebune, adică s-ar urca într-un Veyron şi s-ar pierde în lume. Îţi jur în mod solemn că în toată viaţa mea n-am întâlnit specimen mai îndărătnic şi mai veninos ca tine...Păi dacă aş fi fost eu tatăl tău, sigur aş fi halit zilnic găleţi de miere pe principiul "Nu pot să cred că a ieşit atâta sărătură din mine!" sau te-aş fi îndemnat către sporturi extreme precum bungee jumping la bloc, cu salt prin fereastra închisă şi fără coardă din moment ce una deja sare...Cu atâtea inovaţii funcţionale şi incontestabile pentru toată lumea, tu tot o ţii ca muta la lopată că SAAB este slabă tehnic?! Dacă tot eşti ahtiat după viteză şi "plajă" (căci negreşit în această direcţie net cocalaristă faci aluzie), atunci suie-te, omu' lu' Dumnezeu, pe motocicleta aceea cu motor de elicopter şi lasă-ne pe noi să ne batem capul cu "slăbiciunea" noastră, că o să înţelegi tu SAAB în esenţă când o să desluşesc eu algebra lui Boole! Şi nu se scrie "caput", ci "kaputt", hai salut!
    FEATURE: SAAB - Vârfurile şi căderea unui mare brand auto
  • Devo, chiar am ras cu pofta cand am citit expresia pe care ai inserat-o azi: "Gangster Motors, pardon, General Monkeys" :)) Mi-esti tare drag, nu neaparat datorita faptului ca iubesti indubitabil SAAB, ci si fiindca textele tale sunt de regula insotite de o simplitate autentica impletita voios cu o nota de savoare boema...Si nu oricine poate fi spontan ca tine. Observ ca si puberul @lorinczi incepe treptat sa devina mai...expresiv. Inainte l-am mustruluit destul de nepoliticos, deoarece mi se parea ca-l apasa o umbra de infatuare nesanatoasa la varsta lui, dar, daca va sta mai mult prin preajma unor curcani chitrosi ca noi :), sigur isi va prelucra si isi va finisa imboldul vorbirii...sa avem rabdare cu el, caci a apucat-o pe un drum promitator...Oricum, nu conteaza substantial cine suntem, ce cugetam si ce urmarim fiecare in parte; cert este ca, daca tine mortis Cuantic sa atraga cat mai multi useri spre aceasta poveste fara sfarsit, SAAB, dorinta lui este suverana ;) Pe de alta parte, @Scorpyon se crede stapanul...inelelor, fiind vrajit pana in strafunduri de o rezonanta latina care i se pare cea mai melodioasa eticheta din lume...pana va avea cineva rabdare sa-i arate pe viu si pe indelete ce este si cu ce se mananca un SAAB si deja viermele indoielii fata de marca "adorata" i s-ar strecura necrutator in viscere :D
    FEATURE: SAAB - Vârfurile şi căderea unui mare brand auto
Pagina
12345...787980...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău