• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Intamplarea din 2009 cu initierea productiei noului 9-5 (cel cu aceeasi platforma ca a Insigniei) la Russelsheim a dovedit totusi taria de caracter a conducerii SAAB: in fond si de cand traiau sub pulpana megacorporatiei din Detroit, suedezii acceptau volens-nolens orice impartire "frateasca" de platforme si chiar de piese, dupa porunca lui gm Europe, cu omologii de la Opel, dar decizia arbitrara a americanilor de a realiza prima limuzina adevarata din istoria SAAB in barlogul nemtilor i-a iritat la culme pe cei din Trollhattan, care si-au luat libertatea de a veni la Russelsheim, de a ridica schitele, matritele si materialele dedicate initial constructiei lui 9-5 ultima generatie si de a le muta, cum era firesc, la uzina de drept din Suedia...Povestioara aceasta mi-a placut la culme la momentul desfasurarii, gadalindu-mi orgoliul de saabist, dar pretul curajului a fost ca gm (nu-mi mai functioneaza "caps lock" si nici "shift", deci nu pot sa scriu cu majuscule :D) a boicotat apoi intr-ascuns vanzarea catre Koenigsegg, firma despre care in esenta stia prea bine ca este capabila sa asigure salvarea lui SAAB, ca s-o ofere in final la subpret unor amarasteni care era previzibil pentru toata lumea ca nu vor putea face nimic, insa noroc cu marinimia lui Muller, care n-a facut pana la urma jocul scarbos al banditilor de peste Ocean...Lucrurile acestea le stiti si voi, dar am vrut doar sa ne aducem aminte ca lupta lui SAAB cu destinul potrivnic a fost dura dintotdeauna si asa se va purta pana la capat...Doamne ajuta!
    FEATURE: SAAB - Vârfurile şi căderea unui mare brand auto
  • Insa problemele de mentalitate in privinta SAAB, care ii domina pe majoritatea romanilor, just reclamate mai sus de @Octavian, nu cred ca vor disparea nici daca toti cei incriminati ar (re)citi istoria marcata de lumini si umbre a brandului Griffin...Pana la urma, cel mai mare si cel mai ponderabil vinovat in toata tevatura SAAB din 1990 incoace este...compania-mama de avioane si servicii militare, ya, that's wright! Vorba aceea batraneasca de pe la noi: nu este prost cine cere, ci cel care da! Exact acest lucru condamnabil moral si total nerecomandat economic l-a comis SAAB-Scania de odinioara...Deci, normal ar fi ca tot entitatea care a stricat rostul diviziei auto (circumstanta atenuanta ar fi ca nu putea in mod logic sa prevada viitorul?...dar ce puncte comune de ideologie in plamadirea si scopul masinilor a identificat pana in momentul negocierilor in directia lui Galagie Motors?! -nu, nu va fi scuzabila niciodata actiunea conducerii de atunci a corporatiei suedeze, in frunte cu directorul Sten Gustafsson!) sa-si asume sarcina teribila de a readuce pe linia fireasca de vietuire fostul si (obligatoriu) vesnicul ei madular !!! Nu incap discutii in acest sens indiscutabil: in caz ca vor esua orice tratative ulterioare de achizitie de catre o societate privata serioasa, atunci ori se vor misca natural, gratios si prompt domnii de la SAAB AB si, in consecinta automata, o vor readuce la matca istorica, prin orice fel de efort, pe sarmana ramura Automobile AB, indiferent daca ar vedea-o sau nu ca pe o operatiune manageriala lucida sau necesara, ori vor suporta, in mod sigur pana la sfarsitul lumii, sudalmele aprige si blestemele drepte ale tuturor nevinovatilor si necajitilor fani...Sau, ma rog, mai exista solutia mai putin placuta (dar posibila teoretic!) de reinfiintare in temei juridic a sectiei auto peste un anumit numar de ani, in functie de situatia pietii de profil si de resursele financiare din acel ipotetic viitor optimist, dar, daca se va ajunge la acest deznodamant, atunci in mod categoric va trebui sa se petreaca fara actuala formula administrativa de la SAAB AB, clar?!
    FEATURE: SAAB - Vârfurile şi căderea unui mare brand auto
  • Mereu am crezut ca @BMW este un fel de Catavencu, care isi da aere de important si pe care il lasi totusi in pace dupa ce te amuza involuntar, dar, cand apare @AndreiRN alias Farfuridi cu ineptiile lui agresive, te iei realmente cu mainile de cap! Fratello, de ce incerci sa prostesti militia? Ce platforme Subaru visezi?! Piesele de la GM Europe nu sunt "de peste tot", nici atata lucru n-ai aflat? Ideea ta despre non-calitatea creatiilor chinezesti pare extremista, iar ceea ce afirmi despre Volvo este o simpla calomnie, fiindca aceasta marca s-a declarat multumita de administratia Geely. M-am contrat cu multi aici, dar tu esti incredibil...si fudul pe deasupra :(
    Speranţa moare ultima: Chinezii mai fac o ofertă salvatoare pentru Saab
  • Eu, unul, am ramas ca la dentist vazand RR Phantom editia 2011...Luxul englezesc intotdeauna a fost simplu si elocvent, parca desprins din basme...Calitate ridicata la rang de arta. Intotdeauna mi-au placut enorm aceste forme exterioare "paralelipipedice" si aceasta abordare ca de "perete de stanca" din interior, tipice marcii cu cel mai puternic V8 din istoria auto...Indiscutabil si ireprosabil, limuzinele RR n-au rivale pe lume. N-au avut nici pana acum si nici nu vor avea vreodata...Sunt sigur ca, in timp, daca firma va continua pe aceeasi linie ascendenta, va incepe sa "rapeasca" chiar si din amatorii de S Klasse sau de A8 (Seria 7 nu se pune in discutie, doar este din "familie" :)). La nivel global, strategia de piata pusa la cale de BMW Group, inclusiv in sectorul premium, s-a dovedit mai iscusita decat a VAGaunii, fara suparare! Sincere regrete pentru Maybach (prea multa tehnologie strica, adica alunga clientii); cat despre competitia cu verisoara Bentley, aceasta aduce mai mult a sedan decat a limuzina, desi inainte de perioada VAG parca se ingemana cu RR din aceeasi mama a traditiei suculent britanice...
    Rolls Royce a avut în 2011 cele mai mari vânzări din istoria sa de 107 ani
  • Bravo, tinere (@Cosmin19), ai inteles ideea de temelie! Asa este: doar bistarii (si inca cu balotii) mai trebuie...Si daca, totusi, din nefericire, nu se va realiza intelegerea cu chinezii, ar mai fi o comunitate la fel de puternica financiar, la care se poate apela ca potentiala sursa uriasa de investitii si care s-a dezvoltat fulminant pe baza unui lucru indispensabil pentru notiunea de energie industriala (manastire intr-un picior, ghici despre cine vorbesc...)
    Speranţa moare ultima: Chinezii mai fac o ofertă salvatoare pentru Saab
Pagina
12345...798081...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău