• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Las' sa coste sa usture, ca doar reprezinta mitul elocintei in automobilism...De ce n-am fi avut parte si de un 900 re-re-re etc-stilizat? Asadar, bucurati-va cat mai puteti de Porsche, regina neincoronata all time a supersportului, ca pe urma nu stiu cui ii va placea Porschwagen sau Porschudi...
    Noul Porsche 911 a fost lansat în România. Prețuri de la 97.560 de euro
  • Catre autorii palmutelor purpurii: va convine sau nu, cert este ca, in contextul international al viitorului apropiat, expus pe larg mai sus, politicienii de rang inalt nu vor autoriza implementarea in plan socio-economic extins a combustiilor nepoluante si nu vor lua in considerare necesitatile stringente ale protectiei mediului sau retorica, frenezia si zbaterea depuse de diverse asociatii ecologice sau de simpli cetateni de buna-credinta, plus ca poate fi vorba la mijloc si de niscaiva interese dubioase si de snobism de imagine din partea unor organizatii "nonguvernamentale" autodeclarate luptatoare pro-natura...Ce, credeti ca eu n-as vrea sa conduc masini care nu afecteaza mediul inconjurator? Insa trebuie sa fiu constient ca acestea n-ar fi pe placul conducatorilor din umbra ai planetei si cu atat mai putin pe placul zmecherasilor de duzina de pe toate meridianele, asa ca ma las eminamente pagubas si ma multumesc circumstantial cu carburantii astia antici, scumpi si imbacsitori (si deseori de calitate neconforma, adica falsificati dpdv al compozitiei chimice :D). La buna revedere!
    BMW şi GM vor dezvolta împreună pile de combustibil
  • Nu exagerez subliniind că, atâta timp cât va dăinui şi va dicta pretutindeni balaurul profitului uriaş (trilioane de euro…), definit de capetele constituite din super-industriile comasate ezoteric în numele înşelăciunii oficiale la scara planetară (în ordine lucrativă: 1)armament – Carlyle Group al lui meşter jidan Rubenstein să trăiască! nu vă întrebaţi de ce reprezintă cel mai puternic organism corporatist multivalent din lume la momentul actual, neafectat de nici un fel de “criză”? ; 2)petrolieră – aşişderea familia Rockefeller!; 3)lucrări-achiziţii publice – era să zic clanul Băsescu, dar troglodiţii ăştia autohtoni nu contează prea mult în ecuaţia globalizării), priponind guvernele la degetul lui mic, atunci în mod categoric tehnologiile “alternative” (căci despre ele vorbim aici) nu vor reuşi să primească OK-ul legislativ în sensul afirmării sociale a unui potenţial dinamic de acţiune, iar cozile de topor din mass-media aservite total acestor coloşi financiari oculţi se vor preta, fără limite morale, la linşaj mediatic “expert” dpdv persuasiv faţă de orice adept “bio” (catalogat prompt ca “anarhist”, desigur!) care ar îndrăzni să tulbure liniştea huzuroasă a tovarăşilor globo-nomenclaturişti (tunaţi şi adunaţi în Francmasoneria, Bilderberg, B’nai B’rith şi alte făcături sioniste odioase proiectate direct din infern!), care, de regulă, sunt “blindaţi” de o identitate publică voit obscură, discretă, dar devastator de determinantă pentru soarta naţiunilor crunt păstorite prin intermediul slugilor lor devotate din politichie, care, la rândul lor, spre deosebire de stăpânii lor plutocraţi, oligarhi şi autoritari din tenebre (loje masonice)---apropo, cu toţii sunt adoratori sinceri şi secreţi ai “Marelui Arhitect al Universului” (guess who: Moş Sărsăilă năpârlitu’ “democratic”, alias ex-şarpele din Eden…)---“trebuie” în mod “strategic” să capete o identitate publică cunoscută tuturor amărăştenilor, deoarece una dintre legile de aur ale Mafiei transnaţionale relevă că, pentru a deţine, exercita şi PERPETUA o putere reală şi discreţionară de conducere a naţiunilor, rechinii cei mari (geniile afacerilor) acţionează în/din spatele unor rechini mijlocii (protagoniştii din structurile politice ale “statului”), percepuţi în mod naiv, eronat şi automat de către prostime ca fiind rechinii cei mari, iluzie fatală pe care au permanent grijă s-o întreţină rechinii cei mici (maeştrii diversiunii de pe “sticlă”, alias analiştii obsesiv atot-dereticatori şi grandios atot-diagnosticanţi, cică “grijulii” şi “solidari” cu masele populare, acestea din urmă fiind în mod prestabilit, intenţionat şi sistematic: sărăcite; jefuite; amăgite; manipulate; prestidigitate; intoxicate; panicate; uniformizate; instinctualizate; decorticalizate; desensibilizate; bulversate religios şi captivate de idolatria insidioasă a ritualului mecano-literal, a obiectelor somptuoase de cult şi a moaştelor “fast-kinky” în dauna trăirii autentice în duh, introvertire, mistică, cugetare, simplitate, mărturisire, cumpătare, atotcircumspecţie, jertfelnicie şi fapte de credinţă; deconectate de la principiile civismului obligatoriu; practic hipnotizate de feeria incandescentă personal şi incantatorie prin prismă mediatică a globalizării, în plus fiind împinse de o mână întunecată camuflată, de dimensiuni spirituale înfiorătoare, spre capcanele net pierzanice ale high-tech-maniei, teve-anesteziei şi ciber-depersonalizării – din această pastă populaţională debusolată, eclectică, plastifiată şi pre-gheenică fac parte în mod salutar, fără să realizeze, şi ciumegii de mahala care au oroare nativă de “electrice” şi “pile cu hidrogen” din motive arhicunoscute…şi mai face parte, dar pur conjunctural, de amorul artei, şi un “anarhist”, “schizofrenic” şi “neintegrat în structurile euroatlantice” zis SaabCuantic…). Şi uite aşa câinii latră straşnic (în cazul nostru, militanţii “bio”, care nu-i exclus teoretic să fie şi ei nişte “mânjiţi” contracost infiltraţi insesizabil printre adevăraţii iubitori şi protectori ai naturii), iar caravana (cu toate căruţele din convoiul standard al imposturii, adică mare, mijlocie şi mică) trece imperturbabilă mai departe (bifând triumfător în Românica al şaptelea val electoral postdecembrist etc. etc. etc.), neputând însă intui că drumul “succesului” o va coti la un moment dat spre hăul numit Judgment Day…
    BMW şi GM vor dezvolta împreună pile de combustibil
  • Ma apuca cefaleea cand aud,in aste vremuri de iaurt,pe cate un constructor (pe unul mai mic,fara resurse si perspective,il inteleg,dar pe unul mare,care zace pe munti de capital,nu!) cum se agita sa-i fete mintea solutii-minune ca "sa reduca costurile de productie/cercetare/dezvoltare etc" (suprema utopie: la zero,daca s-ar putea!),in schimb tot la acelasi nivel ametitor al profitului viseaza!?Pai chiar asa,vrei sa ai fara sa dai,adica sa te inavutesti fara sacrificii!?De fapt,mai toata lumea,in orice domeniu,urmeaza cu nesat acest "ideal"(sarmanii idealisti!)-sa se capatuiasca unii in dauna altora,deci cum sa nu-i dai dreptate Poetului National?-"Numai banul il vaneaza si castigul fara munca" (sau smuls cu pseudo-munca convertita abil in pseudo-joburi si ultra-pseudo-teluri politice).Halal economie de piata...poate de paiata!Cat priveste febra zadarnica de tip eco-muscle,sa nu ne amagim singuri: daca utilizarea hidrogenului,ca si cea a c.e. ,nu va asigura in mod palpabil ciumegilor fara frontiere capriciile obisnuite,respectiv "baga viteza,nene,nu gluma" si "te da pe spate la 0-100",atunci tehnologia H-ului va fi implementata in zadar sau va fasai in gol,caci ciumegii se inmultesc cu o rata de multiplicare mai mare decat explozia demografica mondiala...You'll see!
    BMW şi GM vor dezvolta împreună pile de combustibil
  • Ca de obicei, Octav 72 aduce un plus de confort pragmatic, daca ma pot exprima astfel :) Normal, cine intuieste ca toata tevatura mioritica cu "pneurile de iarna" (le-am aplicat de multe ori si imi stabilizau masina pe zapada, dar pe polei tot imi "fugeau" inclusiv cu lanturile suplimentare si daca nimeresti un tronson de drum care nu se prezinta decat astfel...) se ancoreaza puternic in tenebre politico-afaceriste, nu greseste! Se vede treaba ca "baietii dastapti" made in Romaneaua nu-l cunosc pe batranul Cuantic, iar cand o vor face, nu le va mai ramane timp nici pentru a se arata surprinsi.
    Sfaturi de la inginerii germani: aveţi grijă la adâncimea şanţurilor pneurilor de iarnă!
Pagina
12345...919293...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău