• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Ce balmajesti acolo? Si de ce ma rastalmacesti cu atata ravna oarba? De unde reiese ca nu valorez contributia sau imensa contributia a masinilor germane la dezvoltarea infloritoare a industriei auto? Ma refeream strict la exclusivism, care devenise tema centrala la un moment dat a opiniilor dedicate articolului curent, nu la ce-au facut sau la ce n-au facut bun "germanele". Aaa, ca nu le consider izvoare de individualitate si monumente de personalitate (adica fix...exclusivism) este strict atitudinea mea, desi nu sunt singurul ("frustrat", ia zi, ca sa-mi mai lipesti inca un epitet magulitor, n-ajungea doar "penibil") care are impresia aceasta "neconforma" cu spiritul vremurilor...De altfel, observ fara indoiala ca incerci sa te "specializezi" pe "demolarea" sau discreditarea batranului Cuantic; parca s-a potolit @BMW si ce ti-ai zis? Hai sa practic cu fervoare sportul asta, ca doar turnarea laturilor in capul altcuiva n-a costat niciodata pe nimeni nimic...Sau poate ca vanarea "extremistilor" reprezinta un trend mult gustat de marele public, mai ales cei neagreati de toa'rasa globalizare...
    Audi va depăşi Mercedes la vânzări la nivel global în 2011, BMW rămâne liderul
  • pana la urma, impingand interpretarea termenului exclusivism dincolo de limitele lui semantice unanim acceptate, eu cred ca a fi exclusivist pe taram auto inseamna - ca producator: sa te inscrii in cartea de aur a istoriei cu cateva inovatii care si-au dovedit utilitatea practica si care au fost adoptate inclusiv de rivali; ca simplu fan: sa ramai loial brandului si spiritului care-l defineste si il anima in orice conditii, chiar si draconice prin prisma economica! ; ca comerciant: irelevant, ar fi mai degraba o treaba din aceea jidaneasca :D , plus ca-i o cacofonie
    Audi va depăşi Mercedes la vânzări la nivel global în 2011, BMW rămâne liderul
  • Prin modul in care te exprimi te apropii periculos de stilul de gandire al lui SaabCuantic, asa ca ai mare grija pe viitor. Ti-o zice unul care il cunoaste bine :))
    Audi va depăşi Mercedes la vânzări la nivel global în 2011, BMW rămâne liderul
  • Ati mers cumva cu vreun exemplar care va lasat aceasta impresie fabulista? Ati alaturat un SAAB de creatiile GM si ati ridicat capotele, ati comparat bordurile si ati verificat comenzile ca sa va convingeti de "coincidente"?...Oaaameni buuuni (ma adresez voua, celor SAAB-fobi all seasons), oare cand o sa va intre in craniile alea groase ca exista o societate de cercetare-dezvoltare si livrare manufacturiala zisa GM Europe, filiala europeana a megaconcernului american, care aprovizioneaza in egala masura Opel, Vauxhall si SAAB doar in privinta motoarelor brute si a cadrelor de transmisie, iar materializarea platformelor (proiectarea caroseriilor) si montarea subansamblurilor specifice constituie exclusiv preocuparea fiecarei subsidiare in parte...Cultura de maidan -urechista, marginita si fudula- face inca ravagii in Republica Capitalista Romaneaua (scuze de cacofonie! :D). Nu mai suport...Ce rost are sa ma contrez inca cu voi, daca este o cauza pierduta pentru linistea mea spulberata in vant?
    Banca Chinei intră pe fir în discuţiile pentru preluarea Saab
  • @C-G-C, cum poti sa ma mahnesti din senin...De ce sunt eu pe dinafara? M-ai ofensat si nu ti-ai sustinut afirmatia in mod temeinic, deci ramai in ofsaid...Audi contemporan se bazeaza pe doua puncte forte, ambele de origine incontestabila Porsche: turbo si quattro (exact asa: a trebuit sa vina F. Piech de la Porsche ca sa proiecteze acest sistem revolutionar pt. autoturisme, remember?). In al doilea rand, @BMW chiar n-a mai aberat de data asta, ba chiar i-am dat un vot pozitiv pt opinia lui de mai sus, care mi s-a parut pertinenta, astfel ca eu ma uit la logica omului, nu la ce simt eu pt dansul! Daca ar ramane, in mod miraculos, axat pe stil echilibrat, obiectiv si documentat, ar fi nemaipomenit pt. toata lumea, sper sa nu fie doar o intamplare...@marxe, as jindui sa fiu eu personal plin de probleme, numai sa nu mai aiba SAAB niciuna, crede-ma!
    4 spre 5
Pagina
12345...929394...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău