• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Acelasi sentiment il incerc eu fata de VAG, care a luat MAN-ul ca sa-i faca Diesel-uri la scara industriala si care de la Porsche va invata secretele supraalimentarii, ca sa nu se mai laude cu benzinare comparabile in performante cu...Diesel-uri de Fiat convertite de GM (such a big deal "noul" motor A4: TTiD-ul de SAAB poate proxima la fel!).
    4 spre 5
  • Dar cu pionieratul lui SAAB in "direct ignition" cum ramane? Si, de fapt, daca n-ar fi un motor turbo, n-ar mai propune cifre atat de "impresionante". Prefer 1.6 turbo de BMW. SAAB il va duce la perfectiune.
    4 spre 5
  • Dupa ce cazi in rât de pe trotineta, se avariaza inevitabil si "placa de baza" din creier si astfel ramai blocat-setat pe sabloane, care, repetate obsesiv, conduc la damblagire iremediabila...Nu precizez nume de subiecti patiti ;)
    OFICIAL: BMW va furniza motoare diesel pentru Toyota şi primeşte în schimb sisteme hibride
  • Ai nu mare, ci foarte mare dreptate...In plus, ceea ce ma stupefiaza si mi se pare incredibil este ca "BMW va furniza motoare Diesel pentru Toyota" !? Nu mi-as fi inchipuit sa se poata intampla vreodata asemenea nastrusnicie din partea unei corporatii uriase (in speta, Toyota) care miza din principiu pe propriile ei motoare si platforme si se ferea, tot din principiu, de aliante de calibru (cel mult inghitea cate o halca dintr-un producator mai mititel gen FHI). Am avut in familie chiar un Diesel de Toyota foarte jucaus (Corolla hatchback 1.8L, 75 CP). Te cucerea chiar si daca erai fanatic al benzinarelor. Odata mesteream ceva la baterie si hai sa-i dau o cheie, dar am facut-o prin geamul coborat de la usa soferului, "ca smecherii", crezand ca am situatia sub control, fara sa ma uit ca schimbatorul era pozitionat in viteza intai...Stii cum a zbughit-o de pe loc? Cu tot cu frana de mana trasa, neaccelerata, si nu era la vale. Am luat-o la fuga dupa ea, ca-n filmele cu prosti, noroc ca s-a oprit intr-un gard de lemn, fara sa sufere vreo avarie! Am ramas ca la dentist in privinta cuplului motor...Sau sa fi vazut cum a umilit un Land Rover pe drum de munte, iti faceai cruce. Multi vroiau s-o cumpere, nu tineau cont de vechimea ei, ba inca, ma crezi sau nu, proprietari de Golf ne propuneau schimb...Daca iti puneai mintea cu ea, in pofida celor doar 75 CP, se comporta ca un 900 turbo! Ma bateam fara teama cu orice alt Diesel de cilindree proxima egala, desi ma recunosteam invins doar de Hyundai Accent 1,5L 110 CP, care nu stiu cum l-au conceput coreenii, dar cu certitudine este al naibii de rapid pentru parametrii lui constructivi (in rest, nu-i cine stie ce; in prezent, ma transporta cineva des cu el si am constatat estetica neam si confort canci). Toyota aceea era singurul autoturism in privinta caruia eu, adept infocat pro-benzina pentru toate masinile mici, admiteam ca trebuie sa functioneze cu motor Diesel. Era singura masina in care, data pe mana unui sofer (ne)bun, mi se facea rau pe scaunul din dreapta cu geamul deschis. De asemenea, era singura care avea o functie speciala, cu led de avertizare, pentru depistarea existentei apei de adaos in carburant (daca as fi fost zbir, cu manualul tehnic in mana drept dovada, as fi chemat OPC-ul si poate ca don Patriciu nu mai ajungea asa de bogat :D). Consumul? Un plin de 45L ma tinea cam 1000 km! Din pacate, n-a mai trecut de ITP (fiind non-euro). Aaa, si, deocamdata, n-am intalnit cutie de viteze mai performanta decat cea de la Toyota (in general, deci nu vorbesc numai de modelul meu). Dar acum domnii din conducerea celei mai reusite masini japoneze din istorie vor Diesel de la altii...Fara cuvinte.
    OFICIAL: BMW va furniza motoare diesel pentru Toyota şi primeşte în schimb sisteme hibride
  • Pai da, iar fragmentul meu mai sugera ceva, daca stii sa citesti "printre randuri": intotdeauna un BMW, orice model ar fi si oricat de vechi, imi va sari in ochi pe strada si-mi va mobiliza mai mult atentia decat orice VW sau Audi re-re-restilizat de oricate ori...Dureros mi se pare ca si Mercedes a inceput pe nesimtite sa se lase cuprinsa de febra mercantilista de tip VAG, adica sa scoata la foc automat buleli de masini cu interioare atat (socant) de platitudinale incat ai impresia ca cel mai spartan bord de SAAB este lux desavarsit in comparatie cu cioplelile acelea fara imaginatie de parca le-ar fi scrijelit cu briceagul Bula pe maidan. In aceeasi ordine de (lipsa de) idei, sa ne mai miram de ce Maybach ne va spune pa si pusi? Fiindca, fara doar si poate, RR il rontaie pe paine la micul dejun in materie de relevanta a designului "pe tot frontul", ba inca si Bentley iese la rampa cu niste "tablouri de comanda" de te doare capul (in mod pozitiv). Dar nu ma intind mai mult decat ma tine plapuma, ca iarasi imi sar hingherii la beregata...
    OFICIAL: BMW va furniza motoare diesel pentru Toyota şi primeşte în schimb sisteme hibride
Pagina
12345...939495...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău