• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Ma bag si eu ca...Pai ce sa fac, daca in sectorul SAAB nu se mai intampla nimic notabil? :D Cel mai interesant punct de vedere mi se pare cel exprimat de @gtrazvan. Ma mir totusi ca nimeni nu apeleaza la sistemele de economisire a carburantului si de protectie a mediului realizate de SAAB, care acum vreo 15 ani patenta EcoPower intr-o vreme in care nu prea se discuta nicaieri de tehnologii eco (-logice si -nomice) - si se spunea asa: "There are no ignition cables or distributor and the result is more reliable operation" - dar, ma rog, asa cum sublinia si @TIKA mai sus despre "partea cu imaginea", asociindu-te cu SAAB n-ai cum sa impresionezi lumea auto si nici profituri "babane" nu vei atrage. Deci ramane cum am stabilit: poate ne-om inzdraveni la minte odata si odata si vom alege apoi sa ne orientam catre MASINI care iti ofera o identitate calitativa, nu catre branduri care se vand abundent si...cam atat :P Si cand zic MASINI, nu ma refer numai la SAAB si nu presupune sa "atac" germanele. Prietenii inteleg ce vorbesc eu aici... @dan-grc, a bate concurenta , dupa umila mea parere (fara sa oblig pe nimeni s-o imbratiseze si fara sa-l blamez daca n-ar face-o), inseamna sa te uiti siderat de plictis la o carcasa fara sare si piper cu pretentii teoretice de autoturism si imediat dupa aceea sa-ti arunci privirea catre o conceptie care sa-ti smulga cele mai uluite exclamatii admirative, chiar si daca ai traversa cea mai posomorata zi a vietii tale! Ti-am raspuns la intrebare...Respectele mele si pentru @tzenu!
    OFICIAL: BMW va furniza motoare diesel pentru Toyota şi primeşte în schimb sisteme hibride
  • Sunt familiarizat atat cu Toyota, cat si cu BMW, si pot sa afirm ca senzatia pe care o traiesti la volanul uneia iti este refuzata la volanul celeilalte si viceversa. Totusi, personal, senzatia identitatii de sine nu mi-o starneste decat volanul lui...? :P
    Nikkei: "Toyota şi BMW ar putea semna un parteneriat"
  • Scorpyon, mai tii minte cand te-am avertizat sa-ti filtrezi bine de tot expunerile ca altfel te vei trezi cu o avalansa de laturi in cap?...Consulta arhiva, ca sa vezi ca asa ti-am recomandat sa procedezi. N-ai vrut sa ma asculti...Nici eu nu agreez Alfa Romeo sau altceva de la Fiat Group, dar n-o sa ma apuc niciodata sa le denigrez avand in vedere ca emblema mea favorita, SAAB, a stat la baza primei masini din viata mea de care m-am amorezat (Lancia Delta) si a colaborat excelent cu FG pentru plamadirea proiectului " type four chassis " - editia din 21.09.1989 Top Gear a comparat pe sosea aptitudinile lui Alfa Romeo 164, Lancia Thema si SAAB 9000 si a ajuns la concluzia ca modelul suedez era cel mai performant din cadrul platformei comune (a lipsit din test Fiat Croma, dar era suficient ca participau celelalte doua italiene), propunand de departe cel mai atractiv interior si bord, urmat de Alfa, asa ca nu era nevoie sa satanizezi aceasta marca ISTORICA; incearca sa fii mai atent pe viitor, ca sa nu te vaneze balaurii :D
    Alfa Romeo va produce maşini în China alături de Guangzhou
  • Dupa cunostintele mele, in anii '50 firma germana NSU devenise principalul furnizor de motociclete in toata lumea (chiar si acum exista fan-cluburi NSU!), apoi, fiind absorbita de VW si bagata pe gat lui Audi, producerea "motoarelor" n-a mai figurat in prim-planul proaspatului VAG, firma respectiva primind un spit in dos in '85, cand a fost rasa odata cu Auto Union. Asa ca VAG nu poate nega legatura spirituala si organica cu lumea celor doua roti, plus ca istoricul Audi se refera cu cinste la importanta lui NSU, iar VAG a curtat Ducati in urma cu ceva timp, de unde rezulta ipoteza falsa a unui asa-zis afront nejustificat la adresa bikerilor...Pe de alta parte, da, conglomeratul german sufera de o aroganta nu mare, ci colosala, insa in cu totul alte privinte: tendinta narcisista, maladiva si nechibzuita de a acapara piata mondiala prin strivirea numerica a concurentei (caz in care, implicit, bye-bye calitate!) si tinerea din scurt a potentialului creativ imens al subsidiarei Audi, aproape TDI-zata complet (impinsa de VAG sa se faca de ras cerand Comisiei Europene brandizarea etichetei TDI, desi in mod cert rivala Daimler este creditata ca initiatoare a turbo-Diesel-ului) - nu afirm astfel ca benzinarele Audi n-ar fi excelente, dar se pare ca "dusmanul de moarte" BMW vine regulat cu oferte de putere, manevrabilitate si "adrenalina" care il cam fixeaza in capul topului premium, oricat m-as stradui sa ma pacalesc singur ca SAAB-ul meu braveaza autoritar in domeniu...
    VW ia peste picior motocicliştii în ultima reclamă proprie din Africa de Sud
  • Intr-adevar, mai mult decat inteligenti nu putem fi in viata, oricat ne-am opinti (cine se poate pretinde geniu daca marele patriarh Avraam se considera pe sine, cu maxima sinceritate, doar "praf si cenusa" ??), iar dupa moarte vom descoperi toti, fara exceptie, o stare de gratie infinit mai privilegiata: intelepciunea. Dar numai dupa moarte...Sigur ca realizez ce inseamna un forum auto, ma bucur ca exista un site profesionist, echilibrat si de bun simt ca Automarket si nadajduiesc sa participam la discutii in aceeasi formula si peste 50 de ani. N-as fi abstractizat cu atata "furie" si "patima" pe marginea acestui tip de Ferrari daca dictatura crunta a neamului prost n-ar continua nestingherita in zdrentuita de Romanica...Pai la cat trudesc inca batranii mei si la cate piedici, lipsuri si neimpliniri au indurat din frageda pruncie si totusi nu-si permit nici macar o trotineta de Logan nou, ci doar o rabla antica de duba, mi se pare inadmisibil, incalificabil, strigator la Cer, dar bine ca toata fauna pestrita de bisnitari, traficanti, evazionisti, mituitori si mituiti, carieristi, oportunisti de toate etniile, religiile si mentalitatile, isi materializeaza orice pofta ignobila cu viteza warp, pe fondul unei amorteli politico-legislative eminamente complice, criminala, iata ce "bun", "corect", "cu sanse egale pentru toti" si "vrednic de urmat" este capitalismul post-comunist! Nu cumva "Ferma Animalelor" poate fi reconfigurata ca scenariu, astfel incat pe Ceausescu il putem asemui cu tiranul Jones, iar pe porcii "revolutionari" cu burghezia fatarnica, rapace si specialista in diversiuni care ne conduce discretionar de amar 20 de ani?...Daaa, "alta varianta de sistem nu exista" si nici nu poate fi mai "evoluata" decat cea prezenta pe plaiurile mioritice, nu-i asa, Adita?
    Ferrari 458 Spider costă 237.832 de euro. 12 români l-au comandat deja
Pagina
12345...949596...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău