OFICIAL: BMW va furniza motoare diesel pentru Toyota şi primeşte în schimb sisteme hibride
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
BMW şi Toyota au publicat detaliile parteneriatului pe care l-au semnat în decursul acestei săptămâni. După cum anunţau şi primele informaţii, este vorba de o înţelegere prin care BMW va furniza motoare diesel, iar Toyota va oferi în schimb acces la tehnologia hibridă din dotare. Divizia europeană a mărcii Toyota se va mândri cu motoare diesel de la BMW, de 1.6 şi de 2.0 litri, care vor fi oferite pe modelele produse începând cu anul 2014. Între timp, tehnicienii de la BMW vor lucra îndeaproape cu specialiştii de la Toyota pentru a dezvolta tehnologia hibridă a BMW Group. Având în vedere faptul că BMW are cei mai puternici hibrizi din lume, iar Toyota are cei mai economici hibriz din lume, parteneriatul dintre cei doi constructori formează bazele unui sistem hibrid extrem de performant.
"Toyota este furnizorul numărul unu la nivel global de tehnologie hibridă şi ecologică în segmentul de volm, iar BMW Group este cel mai inovator şi sustenabil constructor de automobile premium. Ne unim forţele ca să extindem inovaţia segmentele în care activăm. Prin furnizarea de motoare diesel pentru Toyota Motor Europe, facem un pas important în expansiunea programată a activităţilor noastre de vânzări de motoare şi sisteme de propulsie.", a declarat Norbert Reithofer, Şeful Consiliului de Administraţie al BMW AG.
"Este o mare bucurie să intrăm în acest parteneriat de termen mediu spre lung cu BMW, o companie cu propria sa cultură şi istorie, clădită în mulţi ani de producţie de automobile în Europa, o companie care face maşini care îţi oferă satisfacţie când eşti la volan. În spiritul contribuirii la dezvoltarea industriei auto şi a societăţii, ambele companii îşi vor aduce cunoştinţele pentru a dezvolta tehnologii ecologice şi pentru a construi maşini şi mai bune.", a declarat Akio Toyota, preşedintele Toyota.
BMW şi Toyota nu au anunţat încă dezvoltarea unui model comun. Cel mai probabil, parteneriatul dintre cei doi constructori va fi axat doar pe tehnologia propriu-zisă, nu şi pe un eventual model cu componente comune.
Nu există informaţii despre o eventuală extindere a parteneriatului şi pentru motoarele diesel de 3.0 litri, departament la care BMW are deja rezultate de invidiat.Via | WorldCarFans
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Seat și Cupra au început producția de baterii la noua uzină din Martorell (Barcelona). Aici vor fi asamblate bateriile care, ulterior, vor echipa modelele Cupra Raval și Volkswagen ID.Polo. (13.12)
-
Constructorul german de automobile marchează 50 de ani de la startul producției Seriei 3. În tot acest timp au fost asamblate peste 18 milioane de exemplare. (12.12)
-
Un oficial al celor de la Porsche recunoaște că ritmul de inovare din partea mărcilor auto din China este unul foarte rapid chiar și pentru mărcile consacrate. Porsche încearcă să recâștige teren pe piața chineză cu noi modele electrice de performanță. (11.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA















Sa ia aminte si Volkswagen cum se fac afacerii......................
Crezi ca un client care vrea un model bmw entry level se va razgandi si va alege toyota cu aceeasi motorizare? ideea ca marca nipona va avea motoare de bmw, nu invers
Oricum nu urmeaza decat sa se puna toti pe treaba pentru ca din toata actiunea asta eu unul sunt sigur ca vor iesi niste lucruri bune.
Ce inseamna s-o bata? Sa aiba vanzari mai bune?
@dan-grc, a bate concurenta , dupa umila mea parere (fara sa oblig pe nimeni s-o imbratiseze si fara sa-l blamez daca n-ar face-o), inseamna sa te uiti siderat de plictis la o carcasa fara sare si piper cu pretentii teoretice de autoturism si imediat dupa aceea sa-ti arunci privirea catre o conceptie care sa-ti smulga cele mai uluite exclamatii admirative, chiar si daca ai traversa cea mai posomorata zi a vietii tale! Ti-am raspuns la intrebare...Respectele mele si pentru @tzenu!
respecte tati.....
CA innebunesc!!!!!!
AutoMarket TRAIESTE din acele reclame, ele nu se vor termina niciodata. Daca cineva apreciaza continutul de pe acest site ar putea sa dea o mana de ajutor si sa mai faca cate un click pe aceste reclame.. pentru ca asta aduce bani .. iar continut de calitate, drive-teste, deplasari pe la saloane.. se cam fac pe bani, nu pe ochi frumosi.
.. daca nu vrei reclame... wikipedia .. dar nu garanteaza nimeni ca o sa gasesti ultimele stiri :)
@BMW+Toyota ... suna ciudat ca un producator de volum, posesor de brand premium, sa se asocieze cu un alt producator premium (lider si principal adversar pe piata). Probabil beneficiile sunt substantiale de ambele parti. Nu uitati ca "tehnologia", desi disponibila si deja arhicunoscuta este protejata de drepturi intelectuale ... probabil intre BMW si Toyota nu se va face schimb de nici un "gram de metal" ci fiecare va castiga dreptul de a folosi proprietatea intelectuala a celuilalt (pe domeniile mentionate in articol) ... poate se va intampla ca toyota sa cumpere la inceput motoare fabricate de BMW, dar pe parcurs asta nu se va mai face pentru ca pretul este mai mare cand cumperi un motor decat cand il produci singur.
Lăsa băiete Saab-ul ca nu se compara Saab-ul cu BMW ., BMW își bate joc de Saab la toate capitolele, vânzări , calitate , performanța si succes.
Cât de stupid poti sa fii sa dormi cu ochii deschisi si sa visezi Saab ?
Cum poti sa fii atât de naiv cu Saab-ul tau care nici la picioarele lui BMW nu este.