• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Tony_LPP

  • Membru din 11.03.2015
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 166 in total
  • Vizand subiectul : Alfa Giulia... superba! Motor V6, Twin Turbo din aluminiu, dezvoltat de catre Ferarri, 3.9 secunde de la 0 la 100 km/ora?!?. Masina asta nu va concura cu BMW M3 sau C63AMG ori Jaguar, ci acestea vor concura cu Alfa ! Giulia este acel gen de masina ce risca sa devina un clasic al lumii auto! Bravo. In afara subiectului: Toti ponegresc Grupul italian, dar uita ca ''telenovela'' Volkswagen vizeaza o problema mai grava in industria auto, decat operativitatea FCA. Cel putin italienii si japonezii ca tot se vorbeau de ei mai sus, nu vinde oamenilor iluzia unor masini ''premium cele mai cele'' . Nu cred ca marcile japoneze sau italiene de orice fel, sunt atat de ridicate in slavi precum este VAG de catre fanaticii marcii germane care sunt atat de inversunati in a crede ca masinile VAG sunt cele mai avansate tehnologic, ca au cea mai buna calitate de fabricatie, ca pretul de revanzare este mai ridicat, uitand ca si pretul de lista este mai ridicat, iar aceste masini nu se strica niciodata. Nu, caci sunt perfecte. De asemenea, desi Volkswagen poate fi incadrat in randul brand-urilor auto din prima linie, nu este premium, insa multi habar nu au de asta si incadreaza Volkswagen langa Audi, Mercedes- Benz sau chiar BMW. Asa cum am precizat si la o stire Dieselgate. Se pare ca acest sindrom al celora care sunt inundati de basmele germanilor nu va disparea prea tarziu.
    Alfa Romeo Giulia continuă să se lase așteptată: s-au aflat motorizările diesel și benzină, însă debutul e departe
  • @Mda - Ca deobicei nu spui nimic la subiect, fiind inundat numai de basmele Volkswagen Group. Doar palavragesti si oferi iinformatii false cu privire la cazul Volkswagen, in cel mai rau caz te legi fara drept de opinii personale incercand sa crezi divergente pe site.Nu sunt aici sa ma cert cu nimeni. Nu vad care ar fi problema, pentru care nu pot avea o opinie despre Dieselgate la o stire Dieselgate ?!? Si am sa vorbesc ori de cate ori voi avea ocazia despre acest subiect ( la subiect ) pentru simplul fapt ca multi posesori/ pasionati de VW sunt atat de inversunati in a crede ca masinile VAG sunt cele mai avansate tehnologic, ca au cea mai buna calitate de fabricatie, ca pretul de revanzare este mai ridicat, uitand ca si pretul de lista este mai ridicat, iar aceste masini nu se strica niciodata. Nu, caci sunt perfecte. De asemenea, desi Volkswagen poate fi incadrat in randul brand-urilor auto din prima linie, nu este premium, insa multi habar nu au de asta si incadreaza Volkswagen langa Audi, Mercedes- Benz sau chiar BMW. VAG a avut atat de multe probleme atat pe partea de diesel, dar si benzina, incat am putea sa scriem mult si bine. Pe de alta parte au avut si multe inovatii in domeniul auto pentru care merita felicitati. Aici chiar nu am nimic de contestat. Chiar este nevoie de acest grup in lumea auto, dar fara magariile de care sunt capabili sa le produca doar de dragul faimei. In trecut au demonstrat ca pot creea masini deosebit de bune calitativ, dar de foarte mult timp in coace nu mai au nici macar un simt de raspundere in ceea ce priveste intransigenta vis a vis de calitate si fiabilitate. Chiar citeam acum ceva timp cum o actiune VAG scazuse pana la 95euro. Cei ce detin actiuni ale concernului le vand, nu mai au incredere in aceasta firma. VAG nu mai prezinta incredere. Dar pana la urma asta este un lucru bun. Daca esti fan iti vei putea cumpara un Volkswagen la pret mai mic, datorita devalorizarii uriase si a valorii marcii deplorabile. Cu consideratie !
    Există şi părţi bune în Dieselgate: Volkswagen ar putea fi nevoită să construiască maşini electrice în SUA
  • Deci dupa ani de zile de cercetari si investitii masive inca nu stiu sa produca un motor diesel de calitate :) Si daca se extinde la nivel mondial, oare vor avea de unde sa plateasca ditamai despagubirile ? Deja eu cred ca gluma se ingroase. Ce se va intampla cu masinile aflate pe piata de auto rulate, importate dar neinmatriculate in Romania dar si cu cei care detin un model VW 1.2, 1.6 si 2.0 TDI si care vor sa-l vanda? Si daca tot aparuse in discutie si anul 2007, putem presupune ca motorizarile la care VAG a renuntat, printre care si 1.9 sau 2.5 TDI, erau si ele motoare cu emisii trucate? E adevarat ca nu ma dau in vant dupa Grupul VAG, insa ceea ce aflam zi de zi despre ei ma face sa cred ca actiunile VW sunt o bataie de joc la adresa clientilor, concurenților, dar si a propriilor angajati. Chiar un analist economic german spunea ca este mai probabil sa castigi la loto decat sa prevezi cuantumul amenzilor si daunelor pe care le va plati Volkswagen global. Volkswagen vor trebui sa clarifice de la A la Z toate dedesubturile dieselgate. De abia dupa aceea, estimez ca in 5 -10 ani, vor avea posibilitatea sa revina in elita. In prezent sunt numarul 2 ca vanzari, insa cu siguranta o vor lua la vale. Sa fii numarul 2 si sa fraudezi nu inseamna sa fii elita...Volkswagen va trebui sa redevina marca iubita din anii '80 - '90, dar pentru asta este nevoie ca actualul CEO sa taie in carne vie. Si sunt convins ca exact asta se va intampla. Este nevoie de VAG in lumea auto. Iar in istoria lor , chiar au demonstrat ca pot realiza lucruri importante, nu doar sa manareasca teste de poluare. Actuala gama de motoare este o dezamagire totala : probleme de fiabiltate imense, si cer este ca acestia nu sunt de acrord nici in ruptul capului sa ofere prioritati maxime fiabilitatii motoarelor. Doar banul este prioritatea VAG.
    Există şi părţi bune în Dieselgate: Volkswagen ar putea fi nevoită să construiască maşini electrice în SUA
  • @@sursa am O fi un rahat in viziunea ta acest Talisman, nu stiu sigur asta, insa un singur lucru il pot afirma cu tarie, certitudine, dar mai ales convingere: Esti destept! :) Acum spune-ne tot din sursa Automarket despre Dieselgate si felul in care VW Grup face afaceri. Multumesc !
    Noul Renault Talisman poate fi comandat în România. Prețurile pleacă de la 21.800 de euro
  • @@CGC - Buna 'ironia' cu Passatul echivalentul a celui ''mai bun interior din clasa la materiale si ergonomie si integrator de sisteme multimedia de ultima generatie'' . O simpla intrebare daca imi permiti : Daca Passat vine cu cea mai mare ergonomie din segment cum se face ca exista Superb si sloganul (specific marcii) "simply clever" care joaca acest rol mult mai eficace decat Passat ?!? Ce sa mai, eu zic ca Van Damme a fost, este si va fi mai tare decat Bute, tu ce parere ai ? :) . @CGC- Cu consideratie ! Vor exista reduceri, si nu in ultimul rand contravaloarea tichetului remat, care va tine pretul mult mai jos decat actualul pret de lista. Din cei 21.800 TVA scadem 1.400 + eventuala reducere de lansare care la clasa medie la Renault varia intre 1500 -2.000 euro. Ulterior pretul lui Talisman va scade sub 20.000 euro cu TVA, ceea ce va fii un best buy excelent.
    Noul Renault Talisman poate fi comandat în România. Prețurile pleacă de la 21.800 de euro
Pagina
12345...151617...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Opel Astra sedan 2012, urmeaza achizitia noului model Astra
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Audi 3 sedan, Skoda Rapid, Chevrolet Aveo, Opel Insignia facelift & pre-facelift, Mazda 6 facelift 2015 , Mazda 6 pre-facelift 2013, Lexus IS 300 H F-Sport, Range Rover Evoque, Skoda Octavia 3 , VW Golf 7, Seat Leon, Honda Accord, Citroen C4 Cactus, etc
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI 1. Segmentul A ( mini ) > Smart FourTwo, Toyota IQ, Toyota Aygo 2015, Renault Twingo 2015, Kia Picanto 2015, Chevrolet Spark,
    2. Segmentu B ( subcompact ) > Toyota Yaris HSD, Kia Rio, Ford Fiesta, Opel Corsa, Suzuki Swift 4x4, Mazda 2 2015, Honda Jazz hybrid, Hyundai i20 2015
    3. Segmentul C a).sedan ( compact )> Hyundai Elantra, Toyota Corolla, Mazda 3 , Opel Astra, Honda Civic, Ford Focus
    4. b). hatchback - hothatch (compact ) > Mazda 3, VW Golf 7, Opel Astra, Honda Civic, Kia C'eed - Kia Pro C'eed GT, Mazda 3 MPS, Golf GTi, Honda Civic type R
    5. Segmentul D ( mediu )> Kia Optima, Opel Insignia, Honda Accord, Mazda 6 2015, Toyota Avensis 2015-2016, Ford Mondeo 2015
    6. Segmentul E ( executive ) > Cadillac CTS , Lexus GS , Jaguar XF 2015, Audi A6 2015
    7. Segmentul F ( Full-size )> Cadillac CT6, Lexus LS600HL, Jaguar XJ Ultimate, Bentley Mulsanne, Bentley Fliyng Spur, Mercedes S600
    8. Segmentul SUV B ( subcompact )> Nissan Juke, Honda HR-V 2016, Mazda CX-3, Opel Mokka
    9. Segmentul SUV C non-premium (compact ) > Mazda CX-5, Nissan Qashqai, Toyota Rav4, Opel Antara, Honda CR-V 2015, Hyundai Tucson 2016/ ~premium (compact) > Lexus NX, Audi Q3
    10.
    11. ETC.
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău