• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Tony_LPP

  • Membru din 11.03.2015
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 166 in total
  • Nu pot descrie in cuvinte cat de *premium va fi CX-9 in varianta de intrare si respectiv ce motorizare va fi prezenta, dar varianta de varf reprezinta un compromis in ceea ce stie sa faca Mazda cu modelele sale. Partea frontala este putin cam sobra si denota sportivitate. Partea posterioara este ceva mai cuminte, dar denota eleganta unui hatch-back premium din Italia . In alta ordine de idei, la interior m-as fi asteptat la un nivel ceva mai ridicat de calitate, spre exemplu butoanele din plastic. off topic : Referitor la discutiile de mai sus - nici mie nu-mi plac *haterii, dar insusi interlocutorii care critica si contesta opiniile altora, cred despre ei ca sunt chiar ei insusi *hateri eligibili. Cu consideratie,
    Mazda are de acum și un vârf de gamă autentic: Faceți cunoștință cu noul CX-9!
  • @Scorpionul_negru, De unde pana unde ai luat termenul de ''slab'' ? In industria auto nu exista termenul de ''slab''. Necompetitiv, DA. Sunt total de acord cu tine. +1, chiar daca ai folosit un termen deloc potrivit. Cu consideratie,
    Lexus LF-FC ne arată viitorul în materie de limuzine japoneze
  • @MarchenM, As fi de acord cu comentariul dvs, daca i-as intelege si logica. Nici eu nu sunt de acord cu ''haterii'' , dar demonstratia dvs nu denota decat ca sunteti tot un ''hater'', care asa cum ati spus si dvs, nu realizeaza ca fiecare are dreptul la o parere, iar dvs demonstrati fix acelasi lucru, in sensul de a contesta parerea altuia, chiar daca acesta are ''dreptul'' . M-am adresat la persoana a doua, observ ca sunteti mai in varsta fata de mine. Cu consideratie !
    Lexus LF-FC ne arată viitorul în materie de limuzine japoneze
  • Niciodata nu am fost atat de atras de marca Lexus ca in prezent, si m-a lasat putin sceptic in privinta tangentei cu notiunea de *premium*. Dar la fel cum grupul Corean Kia si Hyundai s-au ridicat destul de mult pund mai mult accentul pe calitate fata de trecut, Lexus face acelasi lucru, doar ca la categoria premium. Am ramas surprins placut cand am condus in Barcelona noua generatie RX450H, modelul acesta mi-a anulat oricare indoiala ca Lexus nu se ridica la nivelul unor rivali omniprezenti in Europa. Nu sunt in masura sa ma decid daca versiunea de serie va mostenii macar 50% din designul futurist a lui LF-FC, dar pot spune ca acest concept arata chiar foarte avansat, cu toate ca silueta arata neobisnuit, combinand dinamismul partii frontale cu notele clasice ale posteriorului. La interior, dupa cum ne-a obisnuit Lexus in ultimii ani, domina luxul suprem si tehnologiile inovative. De apreciat holograma tridimensionala pentru gesturi, care nu sunt sigur daca se va regasii si pe modelul de serie . In alta ordine de idei, sistemul de propulsie ma astept sa fie unul destul de avansat, peste concurenta directa, avand in vedere ca pentru prima data Toyota va oferii o varianta alternativa si pe Lexus, iar mai de graba as miza ca Lexus incearca sa concureze mai mult cu Tesla in domeniul Fuel Cell , decat cu ceilalti reprezentanti. Dar asta este doar o parere. In sfarsit ! Pana la aparitie, noul BMW Seria 7 este un punct de referinta in acest segment. Germanii au stiut cum sa se organizeze . BMW Seria 7 ofera o suita de tehnologii revolutionare pentru sofer si asta fiindca un BMW va fi condus in mare parte de catre acesta. Asadar ''placerea de a conduce'' nu a disparut nici in noul Seria 7 chiar si pt o limuzina de acest segment. Mercedes S in schimb ofera un confort sporit, dar cu mai putine tehnologii la bord pentru sofer, si asta fiindca in mare parte posesorul unei asemenea masini va sta pe locul din spate, rar va fi el soferul.
    Lexus LF-FC ne arată viitorul în materie de limuzine japoneze
  • Conform politicii, nu exista nici o cale legala prin care constructorii auto sa fie obligati sa efectueze un ''RECALL'' la niste masini deja iesite din garantie. Practic asta se traduce prin garantie : angajamentul asumat de vanzator/constructor fata de consumator. Asadar, nu exista nici un drept de incalcare, daca autovehiculul N a suferit probleme care au survenit dupa iesirea din garantia impusa de producator. Amenzile sunt impartite contructorilor care incalca acest drept de a remedia situatiile nefavorabile ( prin ''recall'' ) la autovehiculele aflate in garantie. Drept urmare, ceea ce face Mazda este de laudat ! Un mare Bravo.
    Mazda recheamă în service aproape cinci milioane de mașini fabricate între 1989 și 1998
Pagina
12345...242526...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Opel Astra sedan 2012, urmeaza achizitia noului model Astra
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Audi 3 sedan, Skoda Rapid, Chevrolet Aveo, Opel Insignia facelift & pre-facelift, Mazda 6 facelift 2015 , Mazda 6 pre-facelift 2013, Lexus IS 300 H F-Sport, Range Rover Evoque, Skoda Octavia 3 , VW Golf 7, Seat Leon, Honda Accord, Citroen C4 Cactus, etc
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI 1. Segmentul A ( mini ) > Smart FourTwo, Toyota IQ, Toyota Aygo 2015, Renault Twingo 2015, Kia Picanto 2015, Chevrolet Spark,
    2. Segmentu B ( subcompact ) > Toyota Yaris HSD, Kia Rio, Ford Fiesta, Opel Corsa, Suzuki Swift 4x4, Mazda 2 2015, Honda Jazz hybrid, Hyundai i20 2015
    3. Segmentul C a).sedan ( compact )> Hyundai Elantra, Toyota Corolla, Mazda 3 , Opel Astra, Honda Civic, Ford Focus
    4. b). hatchback - hothatch (compact ) > Mazda 3, VW Golf 7, Opel Astra, Honda Civic, Kia C'eed - Kia Pro C'eed GT, Mazda 3 MPS, Golf GTi, Honda Civic type R
    5. Segmentul D ( mediu )> Kia Optima, Opel Insignia, Honda Accord, Mazda 6 2015, Toyota Avensis 2015-2016, Ford Mondeo 2015
    6. Segmentul E ( executive ) > Cadillac CTS , Lexus GS , Jaguar XF 2015, Audi A6 2015
    7. Segmentul F ( Full-size )> Cadillac CT6, Lexus LS600HL, Jaguar XJ Ultimate, Bentley Mulsanne, Bentley Fliyng Spur, Mercedes S600
    8. Segmentul SUV B ( subcompact )> Nissan Juke, Honda HR-V 2016, Mazda CX-3, Opel Mokka
    9. Segmentul SUV C non-premium (compact ) > Mazda CX-5, Nissan Qashqai, Toyota Rav4, Opel Antara, Honda CR-V 2015, Hyundai Tucson 2016/ ~premium (compact) > Lexus NX, Audi Q3
    10.
    11. ETC.
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău