• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Tony_LPP

  • Membru din 11.03.2015
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 166 in total
  • Unde este atitudinea aroganta din trecut, aerul de superioritate? Cel mai mult imi place afirmatia "Doamnelor si domnilor, neregulile care au fost gasite la motoarele diesel ale Grupului nostru sunt impotriva tuturor valorilor Volkswagen", dar si "Si sa fiu sincer cu dumneavoastra, manipularea la Volkswagen nu trebuie sa se mai intample vreodata.". Deci ii pare sincer ca au mintit/manipulat si ca manipularea Volkswagen este impotriva valorilor Volkswagen :) Poate isi va cere scuze si pentru practicile comerciale folosite impotriva concurentei. Minciuna, manipulare, marketing agresiv si aroganta... Volkswagen Singurul lucru pe care probabil il regreta este ca au fost prinsi si ca actiunile grupului au luat-o la vale, au pierdut 25 de miliarde de euro in doua zile. Ma intreb cum ar proceda vis-a-vis de clienti si concurenta daca ar avea monopol...
    Martin Winterkorn, CEO VW Group: "Îmi cer scuze, vă cer încredere, vom rezolva toate problemele"
  • Cand am vazut stirea aceasta nu am fost surprins. Volkswagen au privit ani de-a randul atat pe consumatori, dar si pe cei din presa auto cu aroganta, ingamfare si chiar nepretuire. Consumatorilor li se vindea iluzia unor masini perfecte, calitative, niste masini adevarate, germane. Cele mai performante, cele mai economice, cele mai, cele... Ii suspectam pe cei de la VAG de absolut orice, numai de prostie nu. Nu spun ca masinile lor sunt proaste, dar pentru un producator ce are ambitia de a deveni numarul 1 mondial la vanzari, ce scoate in evidenta mereu ca este in fata concurentei din punctul de vedere al avansului tehnologic, nu procedezi ca un jucator de alba neagra. Acum toti producatorii au consumuri declarate mai mici decat cele reale, insa sa faci in asa fel incat sa ascunzi emisiile reale ale autovehiculelor pe care le comercializezi prin intermediul unui soft... asta este apogeul minciunii! Au reusit sa compromita, in afara de propria reputatie, ideea de diesel in Statele Unite. Americanii dezavueaza profund motoarele diesel, iar cei ce au cumparat TDI-uri le-au cumparat pentru ca au vazut ca au emisii reduse, ca polueaza putin, etc... In afara de posibila amenda de 18 miliarde de dolari s-ar putea sa se trezeasca si cu alte mii sau zeci de mii de procese intentate de utilizatorii acelor masini. Si daca cumva au procedat la fel in Europa si China nu-i vad bine deloc. Nici macar demisia lui Martin Winterkorn nu va putea spala rusinea in care a ajuns grupul VAG. Indiferent de cuantumul amenzii pe care o vor plati reputatia lor va avea de suferit ani de zile de acum incolo. Mi-ar placea sa vad o investigatie de genul acesta si in legatura si cu ceilalti producatori auto. Poate asa se vor schimba putin standardele in lumea auto si atunci cand cumperi o masina in a carei carte tehnica scrie ca are un consum mediu de 5%, atat sa consume, nu 8%.
    Volkswagen recunoaște că a păcălit normele de poluare din SUA și riscă cea mai mare amendă din istorie. Acțiunile companiei scad
  • Imi cer scuze pentru ''off topic'' .
    Kia Optima a primit o generație nouă, gata să-l înfrunte pe Volkswagen Passat
  • @bbb > Domnule draga, am vrut sa fac rabat la o polemica inflamata la acest subiect, dar m-am convins ca esti putin dezinformat cu privire la ''calitatile premium'' ale lui Megane si Talisman. Sunt premium, nu contesta nimeni lucrul asta. Dar te-ai gandit cat de premium sunt ele intr-o configuratie de baza pe langa asa-zisele seria 1 si seria 3 sau CT si IS ? Observ ca depui o obsesie pentru lucrul asta, dar scapi aspectul esential. Un model de volum indiferent de clasa sau brand este premium ( daca il putem numi asa ) doar in varianta de varf . In cazul lui Megane, doar GT si RS vor fi echipate cu 4Control, un sistem destul de util, nu neg lucrul asta, dar care este oferit in variante superioare pentru a demonstra schimbarile majore fata de generatia precedenta, nimic mai mult. Sa nu crezi ca Megane a oferit acest sistem doar pentru a fii prima compacta cu asa ceva, sau pentru a se etala mai premium decat un Seria 1 sau CT ,etc. Si tin sa cred ca Renault a depus mult efort pt lansarea noii generatii Megane si Talisman, niste modele absolut reusite si care cred ca vor face ''priza'' la public. Cu consideratie,
    Kia Optima a primit o generație nouă, gata să-l înfrunte pe Volkswagen Passat
  • @Andy, parerile sunt impartite si asta fiindca cu totii avem gusturi diferite.Iar in sprijinul afirmatiei tale vine tocmai ideea ca ceea ce tie ti se pare nesemnificativ pentru altul poate sa conteze. La fel, ceea ce tie ti se pare potrivit mie mi se pare nepotrivit. Spre exemplu : '' Ecranul generos care inlocuiesc traditionalele "ace" '' si care pe tine te frapeaza, mie mi se pare inutil. Privirea trebuie sa fie concentrata numai si numai la condus, nu sa stai sa te uiti pe un ''display'' si sa te chinui sa te ''ratacesti'' prin el cautand o simpla informatie gen ''range'' . In al doilea rand, iti va lua o vreme sa te inveti cu toate functiile unui asemenea display amplasat in locul ceasurilor, un lucru iarasi inutil, eu ca posibil client i-as reprosa constructorului urmatorul lucru : nu ma face sa-ti invat masina, ofera ceva intuitiv si simplu care sa nu te faca sa-ti i-a o ora ca sa vezi unde trebuie sa apesi pt a afisa consumul instantaneu. De asta multi vor prefera ceva clasic. In al treilea rand, pretul mare ar fi trebuit sa aduca si ceva in plus fata de japonezele si coreenele care ofera un pret mai mic. Spre exemplu Tiguan ofera acel display in bord, care va fi prezent la versiunea care ( vorba ta ) e posibil sa ajunga si la 50 mii euro in consecinta. Cu consideratie !
    Volkswagen Tiguan: primele schițe oficiale ale noii generații
Pagina
12345...252627...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Opel Astra sedan 2012, urmeaza achizitia noului model Astra
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Audi 3 sedan, Skoda Rapid, Chevrolet Aveo, Opel Insignia facelift & pre-facelift, Mazda 6 facelift 2015 , Mazda 6 pre-facelift 2013, Lexus IS 300 H F-Sport, Range Rover Evoque, Skoda Octavia 3 , VW Golf 7, Seat Leon, Honda Accord, Citroen C4 Cactus, etc
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI 1. Segmentul A ( mini ) > Smart FourTwo, Toyota IQ, Toyota Aygo 2015, Renault Twingo 2015, Kia Picanto 2015, Chevrolet Spark,
    2. Segmentu B ( subcompact ) > Toyota Yaris HSD, Kia Rio, Ford Fiesta, Opel Corsa, Suzuki Swift 4x4, Mazda 2 2015, Honda Jazz hybrid, Hyundai i20 2015
    3. Segmentul C a).sedan ( compact )> Hyundai Elantra, Toyota Corolla, Mazda 3 , Opel Astra, Honda Civic, Ford Focus
    4. b). hatchback - hothatch (compact ) > Mazda 3, VW Golf 7, Opel Astra, Honda Civic, Kia C'eed - Kia Pro C'eed GT, Mazda 3 MPS, Golf GTi, Honda Civic type R
    5. Segmentul D ( mediu )> Kia Optima, Opel Insignia, Honda Accord, Mazda 6 2015, Toyota Avensis 2015-2016, Ford Mondeo 2015
    6. Segmentul E ( executive ) > Cadillac CTS , Lexus GS , Jaguar XF 2015, Audi A6 2015
    7. Segmentul F ( Full-size )> Cadillac CT6, Lexus LS600HL, Jaguar XJ Ultimate, Bentley Mulsanne, Bentley Fliyng Spur, Mercedes S600
    8. Segmentul SUV B ( subcompact )> Nissan Juke, Honda HR-V 2016, Mazda CX-3, Opel Mokka
    9. Segmentul SUV C non-premium (compact ) > Mazda CX-5, Nissan Qashqai, Toyota Rav4, Opel Antara, Honda CR-V 2015, Hyundai Tucson 2016/ ~premium (compact) > Lexus NX, Audi Q3
    10.
    11. ETC.
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău