• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Tony_LPP

  • Membru din 11.03.2015
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 166 in total
  • Eu zic ca este o masina OK, care nu epateaza, la fel cum nu o face nici un alt model VW indiferent de care segment vorbim. In rest, nu ma pot pronunta cu o concluzie 100%, astept data lansarii in Romania. Aveam in plan sa vizitez salonul auto si anul acesta, insa timpul nu imi mai permite. In alta ordine de idei, trebuie sa recunoastem ca concurenta pe acest segment este necrutatoare, ceea ce-i va atenua vanzarile noului Tiguan. E drept ca nu se va compara cu Honda CR-V la calitate si practicabilitate, la fel cum nu se va compara cu Toyota Rav4 ( initiatorul acestui segment ) la capacitati de trecere /off road si fiabilitate, si nici cu Qashqai la dotari si preturi, sau cu Mazda CX-5 la motorizari de top, insa banuiesc ca confortul ramane specific VW. Un lucru care ma cam frustreaza in industria auto, si care l-am mai precizat si in alte randuri, este faptul ca la fiecare aparitie de model nou de la brand-ul ''X'' pozele oficiale vin numai cu echiparea de top. De ce VW nu ar arata si poze cu varianta de echipare standard/ entry-level a noului Tiguan ? Se tem cumva de reactii ''naspa'' cu privire la manere-carcase oglinzi -praguri nevopsite nevopsite, jante din tabla, bandouri negre fara ''bling-blinguri'' , fara comenzi si piele pe volan, geamuri actionate manual pt portiere spate si butoane de AC manual ? Si nu este o acuzatie la adresa VW ( sa nu se inteleaga ca sunt un hater care ataca acest brand ) , este un minus care la toate marcile se poarta. Inteleg sa prezinti varianta de top in galerii pentru a detalia schimbarile masive fata de vechea generatie ( daca ii putem spune asa ), insa poate unii dintre noi dorim sa vedem si informatii despre varianta de intrare care-i mai accesibila ca pret.
    Volkswagen Tiguan: primele schițe oficiale ale noii generații
  • Kia Optima este un model reusit, si care reflecta tentativa grupului Sud-Corean de a acapara mai multe piete cu modelele sale. La interior aerul este de premium, insa ca sa ii raspund altui ''hater'' de sus, care spune ca ''Optima poate terfelii si un Seria 3 '', am sa-i amintesc de faptul ca oricat de ''premium'' ar arata ( si este evident, nu contest abilitatile acestui model ), aceste abilitati de ''premium'' Optima le poate etala doar in versiunea de varf . Versiunea de baza nu va putea ''bate'' nici macar un seria 1 la calitate si dotari . Un lucru care si pe mine ma cam frustreaza la noile modele aparute pe piata si prezentate in reclame comerciale la TV sau pe site-ul oficial, acolo unde este prezent un model de top la pretul celui de baza . Parca era un proiect de lege, unde zicea ca nu mai ai voie sa faci publicitate la un model de top cu pretul celui standard. Dar se pare ca lobby-ul a fost suficient de bun incat sa fie uitata propunerea.
    Kia Optima: noua generație ajunge și în Europa cu un diesel mai puternic
  • Daca imi dati ''voie'', am uitat sa aduc in discutie : Kia Potentia full-size luxury sedan 1992 , iar daca se pune problema cat de mult este implicat acest producator in categoria ''lux'', atunci voi aminti de Kia Opirus full-size 2002 . In final, se ajunge la concluzia ca Grupul Corean este implicat mult mai devreme decat VW in acest segment ''premium'' , si drept dovada vine cu modele mult mai premium decat VW.
    Volkswagen amână lansarea următoarei generații Phaeton
  • @dan_grc, Multumesc pentru argumentare ! O consider o parere impartita, dar nu una care sa reproiecteze 100% realitatea. E OK, ti-o respect, daca atat consideri. Afirmatia deranjata a fost cea in care ziceai ca ''nu ai testat modelul corean'', in schimb dupa aceea ai inceput sa vorbesti despre el ca ''un adevarat profesionist'' , care le-a testat pe ambele. Daca tie asta ti se pare ceva normal, mie mi se pare Anormal. Comparatia cu S420 CDI a survenit drept raspuns, ma gandeam ca te referi fix la intreaga concurenta directa. In alta ordine de idei, ar insemna sa compar mere cu pere daca as zice ca V6-le de pe K900 de 334 CP este mai rapid decat V10-le , si iarasi aici demontreaza ca am avut dreptate si nu degeaba am considerat ca ''performantele sunt anesteziate'' . Dar din nou ar insemna sa ma plafonez la ''mintea haterilor'' . Cu consideratie,
    Volkswagen amână lansarea următoarei generații Phaeton
  • Si DA, performantele erau chiar anesteziate pentru un motor v10 DE 313 cp. Doar daca vorbim de ''pe hartie'' vedem cum concurenta directa la acea vreme il eclipsa. 2006 Mercedes W221 S420CDI 320 CP V8 0/100 km/h - 6.0 sec
    Volkswagen amână lansarea următoarei generații Phaeton
Pagina
12345...262728...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Opel Astra sedan 2012, urmeaza achizitia noului model Astra
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Audi 3 sedan, Skoda Rapid, Chevrolet Aveo, Opel Insignia facelift & pre-facelift, Mazda 6 facelift 2015 , Mazda 6 pre-facelift 2013, Lexus IS 300 H F-Sport, Range Rover Evoque, Skoda Octavia 3 , VW Golf 7, Seat Leon, Honda Accord, Citroen C4 Cactus, etc
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI 1. Segmentul A ( mini ) > Smart FourTwo, Toyota IQ, Toyota Aygo 2015, Renault Twingo 2015, Kia Picanto 2015, Chevrolet Spark,
    2. Segmentu B ( subcompact ) > Toyota Yaris HSD, Kia Rio, Ford Fiesta, Opel Corsa, Suzuki Swift 4x4, Mazda 2 2015, Honda Jazz hybrid, Hyundai i20 2015
    3. Segmentul C a).sedan ( compact )> Hyundai Elantra, Toyota Corolla, Mazda 3 , Opel Astra, Honda Civic, Ford Focus
    4. b). hatchback - hothatch (compact ) > Mazda 3, VW Golf 7, Opel Astra, Honda Civic, Kia C'eed - Kia Pro C'eed GT, Mazda 3 MPS, Golf GTi, Honda Civic type R
    5. Segmentul D ( mediu )> Kia Optima, Opel Insignia, Honda Accord, Mazda 6 2015, Toyota Avensis 2015-2016, Ford Mondeo 2015
    6. Segmentul E ( executive ) > Cadillac CTS , Lexus GS , Jaguar XF 2015, Audi A6 2015
    7. Segmentul F ( Full-size )> Cadillac CT6, Lexus LS600HL, Jaguar XJ Ultimate, Bentley Mulsanne, Bentley Fliyng Spur, Mercedes S600
    8. Segmentul SUV B ( subcompact )> Nissan Juke, Honda HR-V 2016, Mazda CX-3, Opel Mokka
    9. Segmentul SUV C non-premium (compact ) > Mazda CX-5, Nissan Qashqai, Toyota Rav4, Opel Antara, Honda CR-V 2015, Hyundai Tucson 2016/ ~premium (compact) > Lexus NX, Audi Q3
    10.
    11. ETC.
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău