• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Tony_LPP

  • Membru din 11.03.2015
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 166 in total
  • Imi pare rau sa ti-o zic dar, opiniile jurnalistilor nu sunt un reper primordial in achizitia unui autoturism. Iar opiniile personale ale unui om ( in cazul meu ), nu sunt obligate sa cada in comun de acord cu opiniile altora ( jurnalistii auto ). Asta inseamna diferenta de perceptie si experienta dobandita, ba chiar mai mult . Experienta pe care am trait-o eu cu Phaeton este strict una reala, la fel cum si a ta tind sa cred ca este una reala, doar ca eu am avut timpul necesar si banii cheltuiti ( in aceasta pasiune ) sa probez multe dintre masini. Daca, mai ai si alte argumente la subiect cu abordarea esentiala discursului , le astept cu mare drag, doar cu o conditie : uras ''haterii'' . Ca o incheiere, ma gandeam ca abilitatile tale informationale si culturale fata de domeniul auto, nu se presteaza la expresia '' Equus consacrat '' . Nu vreau sa fac ora de romana, dar ''consacrat'' este sinonim cu traditia dobandita sau consfintit prin uz. Intr-un final ajungem la ideea ca Phaeton are o traditie ''tanara'' cu 3 ani decat Equus, iar fata de Enterprise diferenta este de 5 ani. Acum ai inteles ? Te-as intreba unde era VW in acest segment in acei ani, dar dupa aceea ma voi plafona la nivelul tau de ''hater'' si nu prea am aceasta ambitie. Cu consideratie,
    Volkswagen amână lansarea următoarei generații Phaeton
  • Am ajuns la concluzi ca, fiecare constructor doreste sa aiba o nava amiral in flota sa de masini, fie ca este vorba de un S80 de la Volvo, Vel Satis la Renault sau S Klass la Mercedes, de ce nu ar face-o si VW ? Am condus Phaeton in versiunea pre-facelift, si mi-a creat o impresie destul solida si incontestabila cu privire la abilitatile si aptitudinile masinii la acea vreme, insa nu le dau dreptate ''haterilor'' de mai sus, care spun ca se afla pozitionata peste modele consacrate noi ca Hyundai Equus si altele. Sa nu uitam totusi ca atunci cand Hyundai a lansat modelul Equus in anul 1999 , VW era abset la aceasta categorie de masini ( si asta ca sa ii raspund unui user de mai sus la fraza '' In 2002 cand a aparut Phaeton, stii ce facea grupul Ki-a Hyundai ) . Pai asa cum am specificat Hyundai lansa Equus in 1999 , iar Kia lansa modelul Enterprise in 1997 bazat pe platforma Mazdei Sentia, o veritabila limuzina caruia VW la acea vreme nu o putea egala cu un concurent pe masura. Atentie ! Nu-i o critica la adresa VW, e doar un raspuns la postarile ''haterilor'' de sus care probabil sunt pusi sa inflameze discutiile pe aici. Iar unul dintre cele inflamatoare mi se pare discursul userului @dan_grc, unde spunea ''ca nu a testat/nu a avut ocazia sa studieze interiorul lui K900'' in schimb omul vorbeste mai jos ''ca se afla sub Phaeton'' de parca le-ar fi testat pe ambele, dar de fapt el nu le-a testat pe ambele, doar Phaeton. Va vine sa credeti o astfel de abordare indiscutabila si fara noima ? Mie nu. In sfarsit ! Am sa-mi impartasesc aici ideile cu avantajele si dezavantajele modelului Phaeton pe care am avut ocazia sa-l probez : varianta : 4.9 V10 TDI (313 Hp) AVANTAJE ; -calitatea interioara impresionanta pt acea perioada ( lemnul de cea mai buna calitate si de ce nu diferitele nuante de piele, care faceau viata la interior asemenea cu cea intr-un palat de 10 stele ) -consumul care nu depasea de 8,5 l-100 km in mediu extraurban, lucru deosebit pentru o masina a carei greutate depasea 2 tone. -confortul sporit de la bord DEZAVANTAJE : -pretul piperat pentru un VW -motor galagios -performante anesteziate
    Volkswagen amână lansarea următoarei generații Phaeton
  • As accepta orice nedreptate care vine in contradictoriu, dar limbajul de mahala il detest. Chiar ai nevoie de 2 pagini ca sa intelegi un lucru marunt ? Te rog foarte mult sa imi arati unde si cand am precizat eu cum ai zis tu : '' dar esti talent pe AM si ne spui tu noua ca de fapt doar Lexus fabrica in Japan si restu toti prin China si Turcia.'' Nu stiam ca atunci cand demonstrezi lucruri din imprejurari reale , esti un ''talent'', dar fiecare poate intelege ce vrea. Se spune clar ca Audi- Mercedes-BMW nu asambleaza numai in Germania ? Au demonstrat chiar ei lucrul asta in repetate randuri ? Multumesc anticipat. Nu cred ca te priveste viata mea privata, suntem aici sa dezbatem un subiect care are ca scop fenomenul auto. Multumesc pt intelegere ! PS: Nu inteleg cum puteti fii atat de ''hateri'' unii dintre voi. In sfarsit ! Cu consideratie,
    Situație strânsă în topul vânzărilor premium: Audi și Mercedes, despărțite de 272 de mașini după 7 luni
  • @mowgli, Nu am fost atent la comentariile tale, imi cer scuze. Modelele Hyundai-Kia de ''liga premium'' sunt urmatoarele : Kia K900, Kia Cadenza, Hyundai Equus, Hyundai Genesis/ Genesis coupe, Hyundai Grand Santa Fe, s.a.m.d . Ma bucur ca ti-am putut fii de folos! Masina mea personala este un Opel Astra sedan. Nu detin masina premium, in schimb din propriile mele experiente traite cu masini premium, in diverse probe la care am luat parte in Europa si cateva tari non-UE, la aceasta liga as recomanda ca si calitate si originalitate : Lexus si Cadillac. Dintre marcile Europene, recomand strict Audi ( in functie de preferinte si de segmente ). Chiar anul trecut, am ajutat o persoana apropiata sa-si cumpere un SUV de clasa mica premium, acela a fost Audi Q3 , pe care i l-am recomandat fara patos, dat fiind pretul modelului si deservirea tehnica. Cu consideratie,
    Situație strânsă în topul vânzărilor premium: Audi și Mercedes, despărțite de 272 de mașini după 7 luni
  • @@Tony sa presupun ca raspund userului @mda. In sfasit! Ti-am mai spus, daca crezi ca un astfel de limbaj te face sa pari inteligent si te ajuta sa-ti aperi punctul de vedere, te inseli. In alta ordine de idei, nu ai venit cu nici un argument, pur si simplu ai venit sa demonstrezi ca esti ''hater'' si atat. De provocat polemici in contradictoriu pe forumuri auto, oricine poate. Mai greu este cand vrei sa argumentezi strict si la subiect din propriile experiente . Sincer, ''nu stiam'' de VIN , chiar ''m-am nascut'' ieri. M-am conectat pe automarket.ro cu gandul ca voi invata ceva util de la alti utilizatori. M-am conectat pe Automarket.ro cu gandul ca am sa complectez bucata lipsa de ''puzzle'' cu privire la cunostiintele auto, care as fi putut sa le castig din experientele altora. M-am inselat ! In alta ordine de idei, chiar ''nu stiam'' de VIN, la fel cum ''nu stiam''' nici de WMI ( World Manufacturer Identifier ), ''ala'' care se ocupa cu identificarea mondiala atribuit constructorului auto, si care vine sa demonstreze ceea ce VIN-ul nu poate demonstra 100%. La fel cum ''nu stiam'' nici VDS ( Vehicle Descriptor Section ) , care indentifica anumite carcteristici de asamblare ale masinii, cum ar fii caroseria, motorul, modelul, etc .De exmplu partea ce tine de motoare, cutii poate fii asamblata in alte tari emergente ( gen China, India, etc ), iar partea ce tine de componente non-tehnice pot fi asamblate in Germania ( posibilitati sunt destule ). Pe VIN poate iti arata ca este ''Made in Germany'' ( sa dam un exemplu ), insa pe VDS poate arata ca motorul este ''made in China'' ( sau invers ). In sfarsit, intrebarea mea pt tine este urmatoarea : Este BMW-AUDI-Mercedes 100% german ? Raspunsul, e NU. Este Lexus 100% ''made in Japan'' ? Raspunsul este DA. Cu consideratie,
    Situație strânsă în topul vânzărilor premium: Audi și Mercedes, despărțite de 272 de mașini după 7 luni
Pagina
12345...272829...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Opel Astra sedan 2012, urmeaza achizitia noului model Astra
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Audi 3 sedan, Skoda Rapid, Chevrolet Aveo, Opel Insignia facelift & pre-facelift, Mazda 6 facelift 2015 , Mazda 6 pre-facelift 2013, Lexus IS 300 H F-Sport, Range Rover Evoque, Skoda Octavia 3 , VW Golf 7, Seat Leon, Honda Accord, Citroen C4 Cactus, etc
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI 1. Segmentul A ( mini ) > Smart FourTwo, Toyota IQ, Toyota Aygo 2015, Renault Twingo 2015, Kia Picanto 2015, Chevrolet Spark,
    2. Segmentu B ( subcompact ) > Toyota Yaris HSD, Kia Rio, Ford Fiesta, Opel Corsa, Suzuki Swift 4x4, Mazda 2 2015, Honda Jazz hybrid, Hyundai i20 2015
    3. Segmentul C a).sedan ( compact )> Hyundai Elantra, Toyota Corolla, Mazda 3 , Opel Astra, Honda Civic, Ford Focus
    4. b). hatchback - hothatch (compact ) > Mazda 3, VW Golf 7, Opel Astra, Honda Civic, Kia C'eed - Kia Pro C'eed GT, Mazda 3 MPS, Golf GTi, Honda Civic type R
    5. Segmentul D ( mediu )> Kia Optima, Opel Insignia, Honda Accord, Mazda 6 2015, Toyota Avensis 2015-2016, Ford Mondeo 2015
    6. Segmentul E ( executive ) > Cadillac CTS , Lexus GS , Jaguar XF 2015, Audi A6 2015
    7. Segmentul F ( Full-size )> Cadillac CT6, Lexus LS600HL, Jaguar XJ Ultimate, Bentley Mulsanne, Bentley Fliyng Spur, Mercedes S600
    8. Segmentul SUV B ( subcompact )> Nissan Juke, Honda HR-V 2016, Mazda CX-3, Opel Mokka
    9. Segmentul SUV C non-premium (compact ) > Mazda CX-5, Nissan Qashqai, Toyota Rav4, Opel Antara, Honda CR-V 2015, Hyundai Tucson 2016/ ~premium (compact) > Lexus NX, Audi Q3
    10.
    11. ETC.
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău