• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Tony_LPP

  • Membru din 11.03.2015
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 166 in total
  • Daca tu credeai ca un astfel de limbaj te face sa pari inteligent si te ajuta sa-ti aperi punctul de vedere, iti pot spune ca te inseli amarnic. Un pic de politete, respect si nu in ultimul rand gramatica te va ajuta sa ajungi departe in viata. Nu imi place sa creez dispute inutile, dar am sa repet: Ce nu ai inteles tu, este ca o buna parte ajunge si pe alte piete nu doar local ( in China ). Pramac de ex (fabrica generatoare, nr. 3 mondial), are fabrica in Italia si in China...gen fabricate in China sunt si pe piata europeana, dar se specifica clar acest fapt si au un pret mai scazut cu cca 3-4%. E de stiut faptul ca Lexus a fost creat special pentru piata americana, dupa cativa ani s-a raspandit si pe pietele emergente, insa desi era ''creat'' pt americani, si avea vanzari extraordinare pe atunci, masinile erau tot ''100% Japan'' si se importau direct din Japonia ( pasajul din urma vine ca raspuns la : ''Lexus nu vinde in China cat vinde Audi, daca vindea si aducea numai din Japonia atunci aveai un punct de argument'' ). Putina filosofie nu ti-ar strica. Iar asta cu ''preferintele'', ma cam lasa rece, deoarece modelele Hyundai-Kia de liga premium care se vand pe continentul American, sunt mai multe la numar decat Audi-BMW-Mercedes. Asta inseamna ca se bat intr-un segment al clientii cu bani si le-au bifat in topul preferintelor in defavoarea unui Audi Mercedes BMW ? Cu consideratie,
    Situație strânsă în topul vânzărilor premium: Audi și Mercedes, despărțite de 272 de mașini după 7 luni
  • Tind sa-i dau dreptate userului @serd.'' Cu cat cresc cifrele lor, cu atat scade calitatea'', o concluzie care ar trebuie sa ne sperie, si care are ca aspect globalizarea. Sa nu uitam ca Audi, a anutat deschiderea unei noi linii de asamblare in China. Iar cum BMW si Mercedes asambleaza pe diferite continente si in mai multe tari e ''natural si de sine statator'' ca si vanzarile sa creasca (dar cu riscul ''compromiterii'' calitatii premium ), asta nu ar mira pe nimeni, dar batalia calitatii inca nu a castigat-o niciunul din cei trei. Din pacate stacheta a fost predata . Surprinzator, dar cum Lexus este singurul care este 100% ''Made in Japan'', este si singurul care nu se afla in top. Sa fie oare de vina ''hadicapul'' politicii marcii de a construi masini doar in Japonia ? Daca da, atunci un mare plus fata de acest producator premium, care trece cu vederea pierderile materiale, doar pentru a definii calitatea premium si originalitatea de unde provine.
    Situație strânsă în topul vânzărilor premium: Audi și Mercedes, despărțite de 272 de mașini după 7 luni
  • Linkul pe care mi l-ai ''demonstrat'' tu, nu are nici o legatura intrinseca, si nu vine sa sustina un argument solid. Stiam si eu unde se asambleaza modelele Audi. Si dovedesc fix ce am dezbatut mai sus. Audi A3 asamblare: Germania (Ingolstadt) şi China (Foshan). Audi A1asamblare: Belgia (Brussels). Audi A4 asamblare: Germania (2 locaţii – Ingolstadt şi Neckarsulm), India (Aurangabad) şi China (Changchun). Audi A8 asamblare: Belgia (Brussels) şi China (Foshan) ( ti se pare cumva in regula treaba asta ? ) In sfarsit, te abati de la subiect. Ai inceput cu BMW apoi ai dat-on Audi, infine nu mai conteaza. Ceea ce am vrut sa subliniez este ca Lexus este singurul brand premium ''Made In japan'' adica construit ''la mama lui'' . Ce insemna asta ? Inseamna ca se respecta standardele de calitate impuse cu stricteze, fiindca in orice alta tara ar fi asamblat (cum fac Audi-Mercedes-BMW ), standardele nu sunt respectate cu strictete, chiar daca sunt ''dirijate'' de niste caiete de sarcini, si aici intra in discutie chiar tertii, care nu coincid cu interesele ''politice'' de ''manufacturare'' ale japonezilor, dar figureaza in procesul de asamblare. In alta ordine de idei, ce pot sa zic, concluzia ta de mai sus are o abordare chiar ''foarte profesionala''. Ma gandesc si eu asa ca un om ''simplu'' cum de reusesti sa tragi o asemenea concluzie, cand probabil nici nu ai testat masina. Audi TT este cumva ''executive sedan '' ? Multumesc anticipat ! Audi A4, bate Lexus IS la interior si asta datorita lansarii mult mai tarzie, diferenta fiind de 2 ani , insa calitatea asamblarii nu va fi ''made in Germany'' peste tot, iar asta este o problema. Audi A6, o masina pe care mi-as cumpara-o la categoria E, datorita pretului ''low'' fata de concurenta directa, insa tehnologia, ergonomia si confortul amintesc ca este totusi o masina lansata in 2010. In schimb A3 bate CT-ul de la Lexus din mai multe puncte de vedere, doar la calitatea asamblarii nu, si asta fiindca se asambleaza doar in Belgia nu si in Germania. Ca o incheiere, vanzarile nu definesc un reper primordial al calitatii, mai de graba definesc satisfactia clientilor. Cu consideratie,
    Lexus GS facelift primește un nou motor 2.0 turbo și un sistem multimedia îmbunătățit
  • Daca vrei sa continuam polemica, te rog sa-ti folosesti vocabularul in limitele bunului simt, altfel tinzi spre limitele grosolaniei atroce. Ideea era ca nu ai un argument stabil prin care sa demonstrezi ca ce se produce in China si alte tari nu se exporta si in alte parti ( eu am ) , in sfarsit nu era asta ideea, am sa-ti explic la sfarsit. In alta ordine de idei, faptul ca sunt produse in Europa ( Ungaria , nu neaparat tari non-UE), sa inteleg ca pt unii nu reprezinta nimic aceste ''abateri de calitate'' . Bun ! Nu toti traim in ''glota cu mocirla'' numita Europa, iar faptul ca un client chinez,indian, tailandez nu se poate bucura de un ''produs'' 100% original asamblat in Germania, denota faptul ca la Audi-BMW-Mercedes, nu exista nici o disciplina, iar calitatea pt ei nu-i un reper primordial. Sunt de parere ca nu ai inteles, voi pune capat polemicii si nu voi raspunde decat atunci cand vii cu argumente solide, fara ''trolling'' si ''spam'' . Cu consideratie,
    Lexus GS facelift primește un nou motor 2.0 turbo și un sistem multimedia îmbunătățit
  • Inca nu am primit un raspuns considerabil care sa reflecte datele reale si concrete cu argumentarile necesare polemicii . Inca mai astept ! Ce ti-am arata eu nu s-a intamplat in MD, ai inteles gresit. Website-ul este o publicatie de stiri ca toate celelate, ori ca este romanesc , moldovenesc, sau terte nationalitati, stirile sunt entitati reale. Mercedesul are strict legatura cu subiectul de rigoare pe care l-am dezbatut impreuna mai sus. PS: Toyota este cumva marca premium ? Multumesc anticipat ! @@Ivan, imi pare foarte rau sa te dezamagesc, dar nu sunt userul Ivanoff. Parerile sunt impartite in functie de preferinte, iar afirmatiile mele, vin din propriile experiente. Acum, te rog.......salveaza-ne de propria-ti prostie si aroganta. Cu consideratie,
    Lexus GS facelift primește un nou motor 2.0 turbo și un sistem multimedia îmbunătățit
Pagina
12345...282930...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Opel Astra sedan 2012, urmeaza achizitia noului model Astra
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Audi 3 sedan, Skoda Rapid, Chevrolet Aveo, Opel Insignia facelift & pre-facelift, Mazda 6 facelift 2015 , Mazda 6 pre-facelift 2013, Lexus IS 300 H F-Sport, Range Rover Evoque, Skoda Octavia 3 , VW Golf 7, Seat Leon, Honda Accord, Citroen C4 Cactus, etc
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI 1. Segmentul A ( mini ) > Smart FourTwo, Toyota IQ, Toyota Aygo 2015, Renault Twingo 2015, Kia Picanto 2015, Chevrolet Spark,
    2. Segmentu B ( subcompact ) > Toyota Yaris HSD, Kia Rio, Ford Fiesta, Opel Corsa, Suzuki Swift 4x4, Mazda 2 2015, Honda Jazz hybrid, Hyundai i20 2015
    3. Segmentul C a).sedan ( compact )> Hyundai Elantra, Toyota Corolla, Mazda 3 , Opel Astra, Honda Civic, Ford Focus
    4. b). hatchback - hothatch (compact ) > Mazda 3, VW Golf 7, Opel Astra, Honda Civic, Kia C'eed - Kia Pro C'eed GT, Mazda 3 MPS, Golf GTi, Honda Civic type R
    5. Segmentul D ( mediu )> Kia Optima, Opel Insignia, Honda Accord, Mazda 6 2015, Toyota Avensis 2015-2016, Ford Mondeo 2015
    6. Segmentul E ( executive ) > Cadillac CTS , Lexus GS , Jaguar XF 2015, Audi A6 2015
    7. Segmentul F ( Full-size )> Cadillac CT6, Lexus LS600HL, Jaguar XJ Ultimate, Bentley Mulsanne, Bentley Fliyng Spur, Mercedes S600
    8. Segmentul SUV B ( subcompact )> Nissan Juke, Honda HR-V 2016, Mazda CX-3, Opel Mokka
    9. Segmentul SUV C non-premium (compact ) > Mazda CX-5, Nissan Qashqai, Toyota Rav4, Opel Antara, Honda CR-V 2015, Hyundai Tucson 2016/ ~premium (compact) > Lexus NX, Audi Q3
    10.
    11. ETC.
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău