Salonul Auto de la Frankfurt 2015

Kia Optima: noua generație ajunge și în Europa cu un diesel mai puternic

Publicat Miercuri, 26.08.2015
de Bogdan Mirică
Comenteaza 18
Kia Optima: noua generație ajunge și în Europa cu un diesel mai puternic - Poza 1
Kia Optima: noua generație ajunge și în Europa cu un diesel mai puternic - Poza 2
Kia Optima: noua generație ajunge și în Europa cu un diesel mai puternic - Poza 2
Kia Optima: noua generație ajunge și în Europa cu un diesel mai puternic - Poza 2
Kia Optima: noua generație ajunge și în Europa cu un diesel mai puternic - Poza 2
Kia Optima: noua generație ajunge și în Europa cu un diesel mai puternic - Poza 2
Kia Optima: noua generație ajunge și în Europa cu un diesel mai puternic - Poza 2
Kia Optima: noua generație ajunge și în Europa cu un diesel mai puternic - Poza 2
Kia Optima: noua generație ajunge și în Europa cu un diesel mai puternic - Poza 2
Kia Optima: noua generație ajunge și în Europa cu un diesel mai puternic - Poza 2
Kia Optima: noua generație ajunge și în Europa cu un diesel mai puternic - Poza 2
Kia Optima: noua generație ajunge și în Europa cu un diesel mai puternic - Poza 2
Kia Optima: noua generație ajunge și în Europa cu un diesel mai puternic - Poza 2
Kia Optima: noua generație ajunge și în Europa cu un diesel mai puternic - Poza 2
Kia Optima: noua generație ajunge și în Europa cu un diesel mai puternic - Poza 2
Kia Optima: noua generație ajunge și în Europa cu un diesel mai puternic - Poza 2
Kia Optima: noua generație ajunge și în Europa cu un diesel mai puternic - Poza 2
Kia Optima: noua generație ajunge și în Europa cu un diesel mai puternic - Poza 2
Kia Optima: noua generație ajunge și în Europa cu un diesel mai puternic - Poza 2
Kia Optima: noua generație ajunge și în Europa cu un diesel mai puternic - Poza 2
Kia Optima: noua generație ajunge și în Europa cu un diesel mai puternic - Poza 2
Kia Optima: noua generație ajunge și în Europa cu un diesel mai puternic - Poza 2
Kia Optima: noua generație ajunge și în Europa cu un diesel mai puternic - Poza 2
Kia Optima: noua generație ajunge și în Europa cu un diesel mai puternic - Poza 2
Kia Optima: noua generație ajunge și în Europa cu un diesel mai puternic - Poza 2
Kia a dezvăluit informații și imagini oficiale cu noua generație Optima, versiunea pentru piața din Europa. Modelul vine cu un interior mai spațios, cu un diesel mai puternic și cu noi tehnologii.

După ce și-a făcut debutul peste Ocean, pe piața din Statele Unite, acolo unde vânzările sunt generoase, noua generație Kia Optima este pregătită și pentru întâlnirea cu publicul european. Ea se va realiza în toamna acestui an, cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt.

Asemeni variantei americane, Optima adoptă noua grilă frontală ”tiger nose”, un set de lumini LED, stopuri de asemenea cu tehnologie LED, pasaje ale roților cu prize de ventilație, blocuri optice alungite și jante cu dimensiuni cuprinse între 16 și 18 inch.

Încărcare wireless pentru telefoanele mobile

Dimensiunile rămân apropiate de cele ale vechiului model, cu o lungime de 4855 mm, o lățime de 1860 mm și o înățime de 1465 mm. Ampatamentul ajunge la 2805 mm, ceea ce garantează un habitaclu mult mai generos, cu spațiu îmbunătățit la nivelul umerilor și al capului și cu un portbagaj mai mare.

Esential 2805 mm măsoară ampatamentul noului Kia Optima.
141 de cai putere livrează versiunea îmbunătățită a dieselului de 1.7 litri.
Interiorul a fost și el modificat substanțial, fiind decorat acum cu plastic mai moale, cu plastic lucios și cu inserții metalice.
Izolarea fonică a crescut, consola centrală a fost simplificată, iar sistemul multimedia oferă acum un ecran de 7 sau 8 inch.
Nu vor lipsi nici noutățile tehnologice, printre care un suport pentru încărcare wireless a telefoanelor și un sistem audio Harman Kardon cu 10 difuzoare.

Un diesel mai puternic și cutie cu dublu ambreiaj

Gama de motorizări include și ea o serie de noutăți. Este vorba despre o nouă unitate pe benzină de 2.0 litri, cu patru cilindri, capabilă să ofere 163 de cai putere și un cuplu motor de 196 Nm. Dieselul 1.7 CRDi a fost și el modificat și oferă acum 141 de cai putere și 340 de Nm. Alături de motorizări, Kia oferă fie o transmisie manuală cu șase rapoarte, fie o automată cu tot atâtea trepte, fie o cutie cu dublu ambreiaj și șapte viteze.

Pe lista proiectelor viitoare se află și o versiune hibrid alimentată la priză și o versiune sportivă, parte a noii game de performanță Kia.

via Kia


Comentarii (18)

  • Curios ca nu au digitalizat bordul complet ca la conceputl Sportspace. Ar fi fost interesant tinand cont ca sunt producatori care deja mizeaza pe asa ceva. Vezi Passat-ul in echiparea de top sau viitorul Talisman.

    Oricum, va fi o oferta de luat in calcul in clasa medie mai ales ca va avea preturi mult mai agresive si dotari mai complete fata de concurenta directa europeana.
    6 3
  • kia deja e pe cai mari; vinde de rupe in toata lumea, calitatea e din ce in ce mai buna , la fel si designul! Practic se poate bate de la egal la egal cu orice marca de volum :japoneze, germane sau ce mai vreti voi.
    Bravo lor!
    12 5
  • escovici
    @kk, Kia poate terfelii si un Seria 3 care din 2.0 dezvolta performante ca motorul 1.6 de la Kia.... ahahahahahaha.
    2 13
  • Kia Optima terfeleste un seria 3 si la interior, nu doar la motoare, gasesc ca fiind remarcabil modul de grupare al butoanelor pe consola centrala, foarte original, sa nu spuna careva ca a mai vazut undeva acest gen de consola.
    9 1
  • @escovici
    kia terfeleste inclusiv pe logan, care cu 1.6 aspirat dezvolta multi mai putini cp decat 1.6 turbo de la kia...

    am auzit ca ii terfeleste si pe Hyundai , dar dupa orele 20,00
    5 3
  • inexorabil
    Iarăşi "înţepături" greco-mafiote...Nu, n-o să mai fac niciodată pe peacemaker-ul, căci văd eu că cam (pardon de cacofonie!) bat apa-n piuă cu voi...
    4 2
  • Ce sa-i faci, nu toata lumea este atat de toleranta la nesimtire, nu stiu de cate ori ai batut apa-n piua cu mine, dar stiu ca de prea multe ori i-ai luat apararea mascariciului, din punctul meu de vedere nu se mai poate face nimic, atata timp cat ramane acest sistem in care poti sa scrii ce vrei cu o infinitate de denumiri, din pacate nu pot face nimic in privinta asta, dupa mine l-as interzice definitiv, chiar daca intra cu 10 ip-uri, cartea ignorantei n-a functionat, mai ramane sa nu mai intru pe aici, dar deocamdata mai stau, chiar daca nivelul a scazut vizibil, sa vedem pana unde, eu trag sperante ca va creste din nou.
    5 2
  • inexorabil
    Dane, nu te supăra, dar poate că "războiul" s-ar fi sfârşit demult dacă am fi evitat multe replici...Exact precum câinele pe care îl laşi să latre la caravană. Cel mai dureros lucru pentru unul cu ambiţii dizarmonice este să fie ignorat din toate părţile...Dar niciunul dintre noi nu s-a comportat corespunzător: toţi ne-am lăsat antrenaţi în provocările mafiote...Recunosc că nici eu nu m-am impus prin puterea exemplului, chiar dacă am încercat reconciliere în fel şi chip. De aceea, ironiile ieftine precum Biemdabăliu nu vor înceta. Volens-nolens, vom continua să citim despre cefe groase de bişniţari şi manele "la maxim", pe care dragul nostru Ivanoff le va sancţiona prompt de fiecare dată, cu gravitate ascetică, de pe poziţii morale pe care le consideră inexpugnabile. Hm, îmi vine să râd dacă aş înşira aici mărci cu renume în maşinile cărora am depistat eu însumi acea categorie de "culţi" cu frizură New Age, ţoale la modă (în bazar) şi tatuaje "kinky" şi despre care am socotit multă vreme că "ar fi imposibil să...". Oricum, nu mi-am putut crede ochilor: Saab, Volvo, Toyota, Infiniti şi mă opresc aici. Ce? Dacă Guţă (apuca-m-ar de periuţă) toarnă un clip într-un superb Cadillac de pe vremuri, atunci ar trebui oare să-mi bag picioarele în tot GM-ul, să-l "părăsesc" şi să mă înscriu în "noua dreaptă" doar fiindcă l-a "profanat" un balaoacheş? Pe de altă parte, cunosc persoane cu adevărat respectabile care se deplasează cu BMW sau Audi. Deci, crede-mă, habar n-am cu ce himere se luptă Mafia. În general, omul nu sfinţeşte maşina, iar aceasta nu-l înnobilează! Ne referim, în definitiv, la nişte fiare, iar dacă nu le înţelegem menirea, atunci ne vom transforma şi noi în nişte fiare, dar în celălalt sens...
    5 0
  • @Dan frumos exemplar ai la avatar. Frumoase si jantele. Sa ai parte de ea si scuze celorlalti de off-topic.

    Sa fiu totusi si pe subiect, design-ul exterior aduce a altceva decat cu ce suntem obisnuiti, intr-un mod surprinzator de placut. Dintre constructorii asiatici, cred ca design-ul exterior al modelelor Kia, per total, imi place cel mai mult. Interiorul in schimb, mai putin spre deloc. Oricum, bravo Kia... un exemplu clar de "ce au fost si ce au ajuns".
    4 0
  • Este ok masina , dar nu are sanse in europa in fata lui passat sau mondeo.
    Vin cu un motor 2.0 aspirat de 163CP si atentie 196NM! intr-o batelie apriga, motoarele de pe passat ce-i drept turbo de 2.0 au 220CP si 350NM.
    Pentru o putere similara se poate merge si pe 1.8T de 180CP si 250NM care tot este mai ok.
    Si la mondeo exista motorizari 2.0 destul de performante.

    Interiorul este un progres fiind mai simplificat , au aruncat cu ochii la ergonomia altor marci si totusi este aranjat putin altfel. Un minus pentru cadrane care puteau fi digitale , poate se gaseste la optiuni.

    Nu stiu ce tot ziceti de seria 3 , acest kia nu este din segmentul premium . Cu toate ca BMW nu face interiore reusite, calitativ interiorul este mai bun.
    4 1
  • @Dan Grecu
    Ai dreptate amice, e chiar remarcabil modul de grupare al butoanelor pe consola centrala, la fel cum la BMW-urile noi e chiar foarte ''remarcabil'' sa vezi tijele de inchiderea usilor la vedere ca pe masinile din anii 90'', adica ca pe Logan ........ acum stai jos mascariciule.
    2 6
  • Este chiar ''foarte OK'' 1.8T de 180CP, atat de ''OK'' incat Kia scoate aceste performante dintr-un motor de 1.6 turbo-benzina care va sosi in europa......acum stai jos nu-i de tine domeniul auto.
    2 5
  • Emanuel Manu
    @Dan frumos exemplar ai la avatar. Frumoase si jantele. Si ma bucur ca ai inmatriculat-o de pe BG pe RO, acum arata mai ''cool'' , ii poti pacalii pe fraieri ca ai luat-o de noua nu second hand .
    2 6
  • Kia Optima este un model reusit, si care reflecta tentativa grupului Sud-Corean de a acapara mai multe piete cu modelele sale. La interior aerul este de premium, insa ca sa ii raspund altui ''hater'' de sus, care spune ca ''Optima poate terfelii si un Seria 3 '', am sa-i amintesc de faptul ca oricat de ''premium'' ar arata ( si este evident, nu contest abilitatile acestui model ), aceste abilitati de ''premium'' Optima le poate etala doar in versiunea de varf . Versiunea de baza nu va putea ''bate'' nici macar un seria 1 la calitate si dotari . Un lucru care si pe mine ma cam frustreaza la noile modele aparute pe piata si prezentate in reclame comerciale la TV sau pe site-ul oficial, acolo unde este prezent un model de top la pretul celui de baza . Parca era un proiect de lege, unde zicea ca nu mai ai voie sa faci publicitate la un model de top cu pretul celui standard. Dar se pare ca lobby-ul a fost suficient de bun incat sa fie uitata propunerea.
    5 2
  • @Tony bine punctat ! +1
    2 0
  • A FAINA MASINA. BRAVO KIA! S-AU GANDIT SI LA ROMANI, CA SCRIE, ,,DUSTER'' PE CONSOLA...
    3 1
  • @Anonimul @Mda
    Anonimule @Mda ma lasi cu motorul care o sa , o sa .. bla in Europa.
    Sa-l vedem.
    Aici era vorba de 1.8T de pe passat care este din clasa cu optima .
    Optima are doar 2 motoare unul pe benzina si unul pe motorina si .. atat.

    Cand o sa aibe optima 1.6 turbo de care zici, poti sa faci compartia cu passat 1.8T si sa-mi spui care este mai performant, pana atunci doar speculezi ca un hater adevarat.
    2 1
  • geroberto
    Mai puternic era un 2.0 CRDI la 185 CP, tot il au pe sportage 4. (comentez in 2016). Iar pe benzina 1.6 de la Cee'd GT, la 200 CP. Un 2.0 Otto la circa 165 CP aspirat au cei de la Mazda, asa ca as prefera 1.6 de la GT. Nu stiu cine ar cumpara acum aspirat la 2.0 cand are la dispozitie 2.0 turbo la 245 CP.
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru