• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Tony_LPP

  • Membru din 11.03.2015
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 166 in total
  • @Scorpionul.negru, In primul rand La Multi Ani ! Ma bucur sa te revad. Lexus ofera pe GS un nivel de calitate ridicat in variante de echipare mai ''cuminti '' ( entry ) , in schimb acest E class o recunosc si a doua oara ca masina este fenomenala din d.p.d.v al calitatii interioare si a finisajelor, si chiar recunosc ca se afla peste GS, varianta de varf E class ( in comparatia GS de varf vs E class de varf ) , dar judecand pretul mai mare cu care E class posibil va veni , dar si anul in care a fost lansat, atunci este ceva firesc ca o masina mai noua sa fie mai buna fata de una lansata acum 4 ani cum este actualul Lexus GS. Lexus IS , este o masina foarte aratoasa si care bate Seria 3 si C class la mai multe capitole ( exact cum spunea si George Buhnici : ''da senzatia de masina de clasa superioara'' ) , mai putin la calitate . As putea pune semn ''='' cu Seria 3, dar chiar e batut de C class-ul aparut, si asta fiindca mai rataceste cateva butoane de prin Corolla. Sper ca se vor rezolva odata cu faceliftul. Dar din nou IS-ul are cv timp de la lansare spre deosebire de C class. Per total, la noul E class , lasand la o parte fiabilitatea, singurele lucruri cu care nu ma pot impaca sunt : designul banal la exterior, sistemul acela multimedia ca nuca-n perete si acel ceas analog amplasat inutil tocmai jos. Sper ca aceasta noua generatie nu va mai avea acel propulsor diesel de 136CP ( submotorizat pt un sedan de clasa mare)
    Primele fotografii cu noul Mercedes Clasa E: când germanii folosesc prea mult hârtia indigo
  • @Madalescu_Georgian Daca ai trece peste ''levelul'' de hater, ti-as da dreptate in 40% din comentariile pe care le expui publice. Nu sunt genul de utilizator care sa conteste ceea ce face fiecare, dar in 60% din comentarii nu faci decat ''trolling'' si dai apa la moara userilor care cad in aceeasi speta cu tine. In cazul de fata nu esti cu nimic mai presus decat userul anonim, al carui derapaj verbal il astepti de la cineva cu maxim 4 clase cu o mentalitate inapoiata. Pacat de unele comentariile corect argumentate si descrise pe care le postezi. Spre exemplu, la acest articol m-au impresionat atat de tare primele comentarii incat am decis sa-mi rezerv cateva minute din timp pentru o cautare mai amanuntita . Ceea ce ai spus este perfect corect. Recunosc, nu cunosteam standardele de productie ale modelelor Lexus. Dar modul abordarii si faptul ca faci schimb de replici subtile cu utilizatori de nivel incalificabil, lasa de dorit. Scuzati ''off topicul'' . In ceea ce priveste victoria marcii nipone, am numai cuvinte de lauda, dar care nu ma fac sa trec peste minusurile existente ale catorva modele din gama, dar aici ramane loc pentru alt subiect de discutie. Cat despre grupul German, cand citesc articolele aparute in presa si ma gandesc la faptul ca in doua zile au pierdut din scaderea valorii actiunilor peste 15 miliarde de euro, nu as vrea sa ma aflu in pielea celor de la VW. Acest scandal nu doar ca dinamiteaza planurile de cercetare/dezvoltare ale VAG (doreau sa investeasca 20 miliarde de euro pana in 2020), dar pierderea bursiera depaseste si valoarea profitului obtinut de catre VAG in 2014, 11 miliarde de euro daca imi aduc bine aminte. Sa nu uitam si de posibila amenda de 18 miliarde de euro, de eventualele procese ale clientilor inselati, dar si de imaginea terfelita a marcii si a industriei auto germane. Marketingul VW este agresiv, arogant si insufla clientilor imaginea unei marci solide, mult mai avansate d.p.d.v. tehnologic decat concurenta. Uitati-va la o reclama cu un produs Volkswagen, oricare ar fi modelul respectiv. Se termina cu acel Das Auto, pronuntat cu siguranta, superior. Grupul PSA care produc motoare diesel de cea mai buna calitate, performante si economice, s-a chinuit sa reziste pe piata. Au taiat din costuri, au investit, s-au asociat cu Dongfeng, in fine, Nu doar PSA s-a aflat in situatia asta. Renault si-au inlocuit intreaga gama, Ford s-a transformat. Honda mai slabut, dar totusi au miscat ceva, Mazda au venit cu produse de foarte buna calitate pe piata, iar Toyota este inca nr. 1 mondial si vinde foarte bine. Opel, de asemenea, se afla intr-un proces de restructurare iar viitorul lor pare unul promitator. In timp ce producatorii auto taie din costuri, fac restructurari, inoveaza si sunt nevoiti sa vanda la preturi mai mici decat Volkswagen, ce fac cei de la VAG? Mint cu nesimtire.... Orice poate fi iertat, mai putin modul de a face afaceri al acestei firme. Rusinos...
    La un pas de păstrarea supremaţiei în 2015: Toyota a depăşit Volkswagen la vânzări şi în noiembrie
  • Pareri: Design Interior 10+ Tehnologii, fara reprosuri 10+ Mai mult de atat nu pot sa trag o concluzie 100% pana nu conduc modelul.
    Acesta este interiorul noii generații Mercedes Clasa E: display-uri impresionante și tehnologie de vârf
  • Da... Volkswagen joaca alba-neagra.
    Mai puține mașini afectate în cazul emisiilor CO2 la Volkswagen: 36.000 în loc de 800.000
  • Hei guys, nu va mai certati. Premium se defineste prin dotari, calitate, performante superioare si, desigur, prin pret, nu prin sigla de pe caroserie asa cum cred unii. Drept urmare, Mondeo Vignale este o masina premium asa cum o spune constructorul. Pretul de 41.540 pentru varianta hybrid pare unul destul de anemic in comparatie cu ''greul'' segmentului D : VW Passat care nu este premium ca Vignale, cu toate ca sentimentul exista si la bordul lui.
    Cel mai scump Ford Mondeo s-a lansat în România: echipare premium, consilier personal și spălare gratuită
Pagina
12345...232425...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Opel Astra sedan 2012, urmeaza achizitia noului model Astra
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Audi 3 sedan, Skoda Rapid, Chevrolet Aveo, Opel Insignia facelift & pre-facelift, Mazda 6 facelift 2015 , Mazda 6 pre-facelift 2013, Lexus IS 300 H F-Sport, Range Rover Evoque, Skoda Octavia 3 , VW Golf 7, Seat Leon, Honda Accord, Citroen C4 Cactus, etc
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI 1. Segmentul A ( mini ) > Smart FourTwo, Toyota IQ, Toyota Aygo 2015, Renault Twingo 2015, Kia Picanto 2015, Chevrolet Spark,
    2. Segmentu B ( subcompact ) > Toyota Yaris HSD, Kia Rio, Ford Fiesta, Opel Corsa, Suzuki Swift 4x4, Mazda 2 2015, Honda Jazz hybrid, Hyundai i20 2015
    3. Segmentul C a).sedan ( compact )> Hyundai Elantra, Toyota Corolla, Mazda 3 , Opel Astra, Honda Civic, Ford Focus
    4. b). hatchback - hothatch (compact ) > Mazda 3, VW Golf 7, Opel Astra, Honda Civic, Kia C'eed - Kia Pro C'eed GT, Mazda 3 MPS, Golf GTi, Honda Civic type R
    5. Segmentul D ( mediu )> Kia Optima, Opel Insignia, Honda Accord, Mazda 6 2015, Toyota Avensis 2015-2016, Ford Mondeo 2015
    6. Segmentul E ( executive ) > Cadillac CTS , Lexus GS , Jaguar XF 2015, Audi A6 2015
    7. Segmentul F ( Full-size )> Cadillac CT6, Lexus LS600HL, Jaguar XJ Ultimate, Bentley Mulsanne, Bentley Fliyng Spur, Mercedes S600
    8. Segmentul SUV B ( subcompact )> Nissan Juke, Honda HR-V 2016, Mazda CX-3, Opel Mokka
    9. Segmentul SUV C non-premium (compact ) > Mazda CX-5, Nissan Qashqai, Toyota Rav4, Opel Antara, Honda CR-V 2015, Hyundai Tucson 2016/ ~premium (compact) > Lexus NX, Audi Q3
    10.
    11. ETC.
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău