• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

alex_cu_a_mic

  • Membru din 10.02.2021
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1371 in total
  • @parere Huooo, auristule, putinistule. N-ai voie sa fluieri in biserica. Gazul american e sfant si e mult mai ecologic ca e transportat lichefiat cu vaporul de la 5-6000 km peste ocean decat sa iei gaz prin conducta de la vecinu.
    Șeful Volkswagen: „Trebuie să închidem fabrici pentru a reduce costurile”
  • Ar putea nenea asta din poze sa justifice de ce costa un Golf plugin 45k euro? Poate sa justifice de ce nu exista un Golf hibrid simplu pe la 25k euro? Poate sa justifice de ce nu exista un Golf mildhibrid pe la 22k? Poate sa spuna de ce au spart purcoaie de bani pe multi cai verzi pe pereti (electrice) fara sa stie exect daca se vor vinde? Cine a facut studiile, cine a impins absurd programele de electrice in detrimentul tuturor celorlalte? Poate sa ne spuna cum s-a ajuns in mai putin de 5 ani ca un golf sa sara de la 17-18k(generatia precedenta in 2019) la 27-28k generatia actuala? Sunt 10k euro diferenta care sunt greu de inghitit de multi clienti. E greu cu asemenea preturi in conditiile in care sunt masini de clasa superioara la banii astia. Nu poate sa raspunda niciunei intrebari serioase dar stiu sa aplice lectia cea mai facila din manualul de management: taiem cafelele, dam oameni afara si inchidem fabrici.
    Șeful Volkswagen: „Trebuie să închidem fabrici pentru a reduce costurile”
  • Mai sunt de renuntat? Mi se pare ca incep sa repete anunturile ca o incercare de a accentua.
    Lotus renunță la planul său de a deveni marcă pur electrică
  • @12:12 Poate tu ai iesit din pestera .. sau poate bate netul pana in pestera si scrii direct de acolo. Eu scriu la vedere si nu ma sucesc in functie de cine castiga alegerile pe te miri unde. Trump a castigat pe saturatia electoratului la idioteniile ideologiilor woke. Ideologiile au ingropat imperii asa ca nu vad de ce n-ar ingropa si companii intregi. In momentul de fata doar Tesla traieste din electrice (si din mult BS pe care-l mananca Musk cu orice ocazie). In rest toate grupurile auto din lume (grupuri nu branduri) merg pe un mix de electrice, hibride si combustie in functie de cererea pietei. Si Jaguar e parte dintr-un grup dar mi se pare ireal sa puna pauza un an si ceva la productia si vanzarea de masini pana reusesc ei sa aduca un model electric nou. Vanzarile sunt vanzari pentru orice companie, oricat de mica sau mare.
    Jaguar va debuta o nouă identitate de brand
  • Subscriu. E de Doamne fereste! Dealtfel pe twitter si-au luat injuraturi si misto-uri pe toate partile din toate directiile. Atata woke-areala si atata ciudatenie nu vezi nici la cei mai dezaxati creatori de moda. Duca-se pe pustii.
    Jaguar va debuta o nouă identitate de brand
Pagina
12345...100101102...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău