• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

alex_cu_a_mic

  • Membru din 10.02.2021
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1141 in total
  • @Banditos Consumul la 130 e un etalon pentru cat de aerodinamica e masina. Un consum de 6 la 130 inseamna probabil 5% la 110 si aproape de 4% la 90. Intreg setupul de fata pare unul centrat pe eficienta.
    Universal apreciat
  • Wow, suntem pasionati auto dar nu stim cum se joaca puterile la motoarele aspirate pe banzina. Cuplurile insa nu mint. 1.6 de la Suziki, motor bun dealtfel, are cuplu de 1.6 ~150nm la 4800rpm si puterea de 136cp la aproape 7000rpm!! Motorul de Mazda are cuplu de motor de 2.5 adica ~240nm la 3300rpm si puterea de 140cp la 5000rpm. Si mult succes sa obtii consum mult mai bun la 130 cu un 1.6 pe o masina similara decat 2.4-ul asta. Eventual ne dai si example.
    Universal apreciat
  • La consum e cat un 1.0-1.2 turbo pe o masina similara.
    Universal apreciat
  • @zarnesteanu Motorul electric are vreo 200 de ani si nu a nascut pasiuni aprinse pana acum. Si nici nu va naste de acum incolo pentru ca nu are cu ce. Un rotor pe doi rulmenti. Si dincolo de pasiuni sau lipsa lor, ICE pune painea pe masa si haina pe om de vreo suta de ani iar motorul electric tine lumina aprinsa tot cam de pea atunci. Inteleg c-ai fost plecat o perioada, dar "comunitatea" a trecut de mult prin discutia si argumentele pe care le invoci. E in regula sa nu-ti pese de ce isi cumpara unul sau altul atat timp cat ei cu banii lor isi cumpara ce vor. Dar cand pentru electricele unora se baga mana in buzunarul tuturor, ceva nu e in regula. Si cand guvernantii dicteaza cum vor ei ce se va mai vinde din momentul x in colo iarasi e problema pentru ca electricele nu sunt pregatite pentru momentul acela care e practic la o generatie distanta. Si toate actiunile astea se fac intr-un scop in care nimeni (inafara unui grup de fanatici climatici) nu mai crede cu efecte oricum invizibile generatiei noastre. Asa ca echilibristica pe care-o faci e tributara unei epoci trecute mult mai libere decat epoca actuala.
    Vânzările de mașini noi au crescut cu 3% în Europa, în martie
  • In traducere libera, Nissan a dat comanda la Dongfeng sa le faca un pick-up cu ce componenete au ei prin curte. Dongfeng, la fel ca orice producator chinez care se respecta, au pus eternul 1.5 turbo cu sistem plugin.
    Nissan Frontier Pro Plug-In Hybrid, prima camionetă electrificată a mărcii
Pagina
12345...111213...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău