@forest
Motorul de fata e diesel. Ce ai enumerat tu sunt motoare pe benzina.
Un motor pe benzina pe aceiasi masina si acelasi traseu, nu coboara sub 4% consum. Dieselul se descurca mult mai bine cu greutatea si scoate mult mai usor consumuri bune.
Mootoarele pe benzina, fara o minima hibridizare, sunt teribil de ineficiente. La asta se adauga si densitatea energetica inferioara a benzinei fata de motorina.
@MarS
Completez eu pentru tine ca vad ca te fastacesti.
Actualii posesori de diesel inchisi in lagare de concentrare si observati si evaluati timp de 3 ani pentru a vedea daca se dezic sincer de diesel. Procentaje de sub 90% dezicere, echivaleaza cu munca fostata 5 ani. Procentaje sub 60% munca fortata 10 ani. Procentaje sub 40%, cei mai reactionari, inchisoare pe viata.
@13:18
De revenit nu mai revine dieselul dar de plecat, pleaca demn, cu capul sus:
https://piataauto.md/Stiri/2025/10/Un-polonez-a-parcurs-2831-km-cu-un-singur-rezervor-cu-o-Skoda-Superb-2-0-TDI-amintind-masinile-diesel-autonomie-impresionanta-zilele-noastre/
@nsrei
Afacerea se vede de ani de zile, totdeauna a doua zi acasa. Si de ani de zile se achita de ceea ce promite. De aici si oamenii (nu putini) care revin si iau aceleasi conserve cu bob mic.
Asta spre deosebire de alte Software Dev#fined Vehicles cu Software Defined Problems:
https://piataauto.md/Stiri/2025/10/Un-suedez-se-plange-ca-a-ramas-afara-langa-masina-sa-electrica-in-parcarea-unui-supermarket-dupa-ce-ea-a-inceput-sa-si-actualizeze-softul/
Ultimele comentarii
1371 in total