"A fost lansată într-un moment în care cererea pentru mașini electrice nu era așa de mare. Acum, ceea ce ne dorim este să avem un hot hatch sau o mașină sportivă."
Daa, e rupere cererea acum si geme lumea mai ales dupa hot-uri electrice.
Ma scuzaț' dar de cand e pozitia lui Taycan ceva de invidiat, ceva aspirational. Inafara de entuziasmul de la momentul lansarii, vanzarile Taycanului sunt mediocre.
Am mai zis-o si o mai repet, Renault are cea mai adecvata oferta de motoare pentru piata europeana in special hibridele si motoarele pe gaz. La electrice conteaza mai putin motorizarea cat bateria, tehnologia si look-ul iar aici exceleaza prin R4 si R5.
Sper din tot sufletul ca noua conducere a Renault si Dacia sa nu-si bata joc de mostenire actuala si sa vina cu experimente prea indraznete cum a facut cam toata industria cu electrificarea ca apoi s-o tina de vreo 2 ani in retractari si dezmintiri. Electrificarea e buna dar nu in ritmul in care s-a dorit si s-a crezut.
"Nava amiral cu zero emisii propune o arhitectură de încărcare la 800V, ceea ce înseamnă autonomie mai mare" vai di mini ș di mini! De cand e determinata autonomia de voltaj? De unde si pana unde?
Hai, ca sa fim corecti, daca o baterie 90kwh pe 400V duce 700km autonomie, aceiasi baterie dar cu arhitectura de 800V determina poate 720km autnomie. Efectele asupra autonomiei sunt marginale iar motivele din spate tin mai mult de amperaje cu efecte adirecte asupra cablajelor, motoarelor, pierderilor la incarcare si a puterii de incarcare.
Ultimele comentarii
1366 in total