@Sak
Ce zici tu inseamna munca, scris, cautat si o doza serioasa de pasiune ce pare ca lipseste de pe aici.
Liniute de la Carwow, testul elanului, mai o lansare de editie limitata, mai o imagine spion facuta profi, mai un exercitiu de design, mai un comment taiat si gata trece ziua, trece saptamana, trece luna.
@15:01
Tesla a livrat ~ 1.7 milioane modele 3/Y in `24. Departe de 1.9 mil model Y.
https://www.best-selling-cars.com/brands/2024-full-year-global-tesla-worldwide-car-sales-and-production-by-model/
@14:04
Dacia se vinde pentru ca mai are cateva ramasitie de simplitate care a devenit raritatte la alte branduri. Si ramane cea mai accesibila. Si e printre ultimile branduri care mai au GPL din fabrica. Si arata si foarte bine.
Defecte pot fi gasite oricarei masini insa atatea atuuri la un pret mai mic decat altii duc la vanzari bune.
Incet incet, mai in soapta, mai pe la colturi incep sa se spuna adevaruri care pana mai ieri erau semne de erezie.
- Ecranele nu denota eleganta si nici de lux.
- Ecranele mari sunt greu de umplut cu content relevant.
- Softul se invecheste foarte repede si are nevoie de update permanent ceea ce nu e pe placul producatorilor care prefera sa uite imediat ca au vandut o masina.
- Sistemele de asistenta si preventie alieneaza soferii
- Motoarele mici pe benzina nu inseamna consum mic decat pe hartie.
- etc.
@Matei
" Asta cu cererea scăzută la nivel mondial e vrăjeală ieftina ca să acopere faptul ca nu au modele competitive."
Ai ceva exemple de masini competitive care rup la vanzari?
Ultimele comentarii
1371 in total