• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

alex_cu_a_mic

  • Membru din 10.02.2021
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1371 in total
  • @//// Eficienta in laborator e una, omologata pentru strada e alta. Procente bune din consum se duc pe reducerea emisiilor. Dar intr-adevar, chinezii baga tare cercetare si pe ICE. Anuntasera de curand si un diesel compact cu 53% eficienta.
    Mazda MX-30: versiunea pur electrică dispare din ofertă
  • Ultima data cand m-am uitat pe o analiza serioasa, BEV-urile trecusera de 30% cota de piata lunara. Impreuna cu PHEV-uri trecusera de 50%. Deasemenea tot pe analiza serioasa , cresterea la BEV-uri era de 20% si la PHEV-uri era de 80%. China istoric raporteaza BEV-urile si PHEV-urile la un loc iar lumea care pare ca se naste cu cateva ore inainte de a scrie pe net, continua sa se umezeasca si sa considere ca gata, China e 100% BEV. E pe la 30% bev cu semne de plafonare pentru sector. PHEV nu e BEV.
    China: Electricele vor depăși termicele, din punct de vedere al vânzărilor, în 2025
  • Dacia face vanzari de 0.5 mil practic cu 2 modele Duster si Sandero (cu declinarile Logan si Jogger). Spring e aproape inexistent anul asta. VW 1.25 mil cu vreo 7-8 modele termice distincte si vreo 3-4 electrice. Super performanta. Managementul merita din plin niste bonusuri babane anul asta.
    Vânzări Dacia în Europa: peste 500.000 de unități în primele 11 luni din 2024
  • Salariu mediu 526 euro. Probabil in auto nu se munceste pe linia de productie cu mai putin de 350-400 euro. Si chiar daca se munceste si pe mai putin de atat, tot nu cred ca se ajunge la 50-100$ pe luna.
    Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
  • @ds Costul cu forta de munca reprezinta 10-15% din costul unei masini si in mare parte reprezinta asamplabre. Restul sunt materii prime, prelucrare, procesare, energie, logistica, vanzare, R&D etc. Daca dai afara toti oamenii si ii inlocuiesti cu roboti economisesti 10-15% pe care probabil ii spargi mai apoi pe automatizarea extrem extrem de complexa a proceselor pe care oamenii le fac lejer cu ochii inchisi dupa cateva zile de lucru la acelasi model. Iar la 5$ pe zi nu mai lucreaza nimeni nici macar in India.
    Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
Pagina
12345...939495...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău