• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

andrei_11

  • Membru din 24.06.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 91 in total
  • @logic ai mare dreptate in privinta teoriilor care se scriu la Ferrari dar tias face o mica remarca...Massa nu se supune pentruca este un papa lapte sau ca e lipsit de caracter pur si simplu oamenii care trec pin astfel de incercari ale vietii(accidentul din 2009) se schimba brusc,devin mult mai atenti si mai seriosi fata de viata,acesti oameni invata a fi mult mai precauti si din aceasta cauza el daca nu este sigur nici nu forteaza...si din aceasta cauza cred ca Felipe nu foeteaza pina la limita(chiar daca zice ca va forta)ca mai inaite pentru a obtine rezultate stralucite...el este constient ca nu merita sa-si mai riste viata pentru un loc la Ferrari,unde mai pui ca familia sa inclusiv si el sunt foarte credinciosi si pentru el familia e mai scumpa decit sportul
    Massa vrea să afle cât mai repede unde va concura în 2012
  • posibil ca Robert sa-si gaseasca o echipa in Formula 1,poate nu la una din echipele de virf dar la una de mijlocul clasamentului,deoarece echipele care inca nu au un monopost bine pus la punct au nevoie si de un pilot cu experienta pentru a putea sa aduca monopostul la rezultate mai bune
    Kubica, despre revenirea în F1: "Speranţa moare ultima"
  • emotionanta poveste al lui Zanardi...se vede cit de mult iubeste sportul cu motor incit este dispus sa se lupte cu ceilalti folosinduse doar de mini
    Zanardi vrea să concureze în DTM pentru BMW
  • nu cred ca Michael se teme ca nu va avea contract pentru 2014...el stie foarte bine care este parerea echipei despre el si ca el are locul asigurat in cadrul echipei pina cind va mai dori sa piloteze in Formula 1
    Presă: Schumacher vrea contract cu opţiune pentru sezonul 2014!
  • speed problema lui Robert este alta:el a muncit foarte mult sa ajunga la acest nivel si acum nu vrea nici decum sa renunte la ce a muncit din greu...in Polonia sportului cu motor nu i se prea trage atentia,si din aceasta cauza el nu a avut sprijin din partea tarii sale fiind nevoit sa se descurce singur prin propriile puteri si din aceasta cauza el nu vrea sa renunte la sportul cu motor tinind cont la ce performante a avut in Formula 1.competitie la care spera(speram si noi) sa se intoarca curind
    Kubica a suferit un accident în Raliul San Martino di Castrozza
Pagina
12345...789...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău