• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

asm

  • Membru din 14.05.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 189 in total
  • Pe un 205 am facut primele zeci de mii de km si chiar era o masina de exceptie. Simpla, robusta, economica, nu foarte confortabila, dar cu un aer care pur si simplu te facea sa te simti bine la volan. 206 a fost mai frumos, mai confortabil, mai dotat, dar tot nu a avut acea sclipire care a facut din 205 un model asa de apreciat peste tot.
    POVEŞTI AUTO: 30 de ani de la lansarea lui Peugeot 205
  • Felicitari pt Ideea de test de anduranta. Cuvinte de lauda si pentru masina aceasta, In schimb mi se pare total irelevanta alegerea unui model din care se vand pe la noi poate cateva zeci de unitati pe an. Dpdv informativ acest test (care de altfel va si costa destul de mult din cauza intretinerii masinii) nu va avea utilitate decat pentru foarte putini romani. Personal, as aprecia foarte mult un asemenea test cu Sandero nou (eventual 0.9Tce), sau macar cu alte modele din top 10 vanzari.
    Un suedez în familia Automarket
  • Poate varsta medie a masinilor care fac asigurare e de 7 ani.... Sunt convins ca majoritatea masinilor care nu au asigurare sunt mai vechi de 7 ani, deci ar trage in sus media daca ar intra si astea in calcul.
    Studiu Asisoft: Parcul auto din România are o vârstă de şapte ani
  • Cea mai frumoasă Dacie de până acum! Un break adevărat, chiar cu oarecare stil, aş putea spune. Ar merge inca 1 sau 2 variante de motorizare pe benzină, sistem start+stop (măcar opţional) şi opţiuni de siguranţă gen airbaguri suplimentare, dar sperăm că vor apărea şi astea.
    Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat
  • In acceasi treapta de viteză, turaţia va fi proporţională cu viteza, deoarece raportul de transmisie nu se schimbă. Frecarea cu aerul este mai mare la viteză mai mare, dar asta va influenţa doar consumul, care creşte exponenţial cu viteza, nu proporţional. Neconcordanţele vin din: 1. bănuiesc că autorul vrea să spună că la 100 km/h turaţia era aprox. 2000 (puţin peste), iar la 120 spre 3000 (puţin sub) şi atunci totul e ok 2. atât vitezometrul cât şi turometrul nu indică exact. Vitezometrul este proiectat (la orice maşină) să indice ceva mai mult, iar turometrul, din motive constructive, nu are indicaţia chiar liniară In concluzie, înainte de a da cu pietre, mai luaţi, oameni buni, o carte de mecanică şi citiţi. On topic: Sandero e chiar o alegere foarte bună pentru tot mai mulţi români şi sper sa văd cât mai multe pe stradă.
    Mai picant
Pagina
12345...232425...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Toyota Prius
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Toyota Prius, Dacia Logan, Dacia Solenza, Peugeot 107, Peugeot 205, Daewoo Matiz, Mitsubishi Spacestar, Fiat Stilo, Fiat Seicento etc.
  • MASINA LA CARE VISEZ Nissan Leaf, Tesla
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău