• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

asm

  • Membru din 14.05.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 189 in total
  • Gazul, mai bine zis cantitatea sau masa de gaz se masoara in kg, iar volumul, indiferent daca e gaz sau altceva, se masoara in litri, metri cubi etc. Cand vine vorba de consum de substanta, adica de analiza cantitativa a unei reactii chimice, cum e cea de ardere in acest caz, atunci masa (g, kg) este relavanta, nu volumul. Obisnuinta de a masura combustibilul in litri (adica volum) este data de faptul ca e mai usor dpdv tehnic sa masori volumul decat masa in pompele de alimentare, iar la CNG (gaz) din obisnuinta, se masoara tot volumul, la o presiune standardizata, reglata de catre instalatia de alimentare.
    Gerhard Plattner obţine un nou record: 2.619 km cu carburant de 100 euro
  • Pe 3 luni? Astia reinventeaza apa rece! Eu am cumparat deja luna trecuta rovinieta pe 3 luni. Si a costat tot cam asa, vreo 56 de lei parca.
    Proiect: Autorităţile vor să introducă roviniete de 10 şi de 90 de zile
  • Omul asta e fantastic! Il urmaresc de cand a inceput sa castige raliuri. Orice masina pe care o conduce parca e o prelungire a organismului lui; scoate tot, la limita, din masina. Parca il vad in curand concurand in F1 si castigand. Asta, sigur, dupa ce castiga si la Pikes Peak :) Succes, Seb!
    Loeb şi-a spulberat rivalii în calificările de la Pikes Peak
  • Ar fi o mare greseala din partea Dacia daca nu ar incerca piata si cu un model mai mic decat Sandero. Sunt convins ca ar avea succes, deoarece, logic, ar trebui sa fie mai ieftin ca Sandero. Asa, ca strategie, eu le-as propune sa prezinte un prototip mic la un salon de renume si sa se orienteze dupa feedback-uri. Sa nu uitam ca de multe ori o hotarare luata in pripa poate afecta serios soarta unui producator. Vezi exemplul Peugeot, care in anii 90 a decis ca 205 nu va avea succesor. S-au trezit ulterior si au scos 206, care s-a vandut foarte bine.
    Dacia: "Nu vom produce un model mai mic decât Sandero"
  • Ar fi utila mai degraba adaugarea la instructiunile masinii a unui capitol cat mai complex care sa explice soferilor micile smecherii care te ajuta sa consumi mai putin. Nu trebuie sa fi mare cunoscator de mecanica sa intelegi niste chestii de baza si sa reduci consumul. Eu reusesc in mod constant sa consum mai putin decat cifrele date de producator dupa cateva sute de km de obisnuire cu o masina, iar asta incercat pe mai multe masini (doar pe benzina, motorina nu am incercat). Deci, nu consider ca cifrele oficiale sunt chiar asa deplasate. Ar trebui doar specificate conditiile de testare (temperatura, incarcatura) si eventual dat si un set de valori pt valori mai departate de cele ideale (0 grade si greutate maxima de ex.) Pana atunci, accelerati mai fin, mergeti constant cu turatie cu cca. 20% mai mica decat cea de cuplu maxim (valabil la benzina), folositi cu incredere frana de motor si umflati corect rotile si veti vedea ca cifrele se schimba in favoarea voastra! Spor!
    Constructorii "fură" în medie cu 25% la cifrele de consum. Specialiştii vor schimbarea testelor
Pagina
12345...222324...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Toyota Prius
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Toyota Prius, Dacia Logan, Dacia Solenza, Peugeot 107, Peugeot 205, Daewoo Matiz, Mitsubishi Spacestar, Fiat Stilo, Fiat Seicento etc.
  • MASINA LA CARE VISEZ Nissan Leaf, Tesla
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău