• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

dan_grc

  • Membru din 20.07.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 5276 in total
  • Articolul poate fi despre orice, vine deranjatu' și vorbește doar despre emisii la VAG și Bmw, iar Bmw a dat șpagă să câștige licitația cu Poliția, care Bmw mă, compania mamă are treabă cu licitațiile din România ? La subiect acum, tot UE a început moda cu subvențiile, după aproape 10 ani și zeci de miliarde cheltuite, electricele n-au adus nici profit, nici vânzări extraordinare, profitul a fost făcut tot cu termice, acum când se renunță la subvenții ca nu se poate la infinit, stai ca China își permite și nu e bine, apoi cine s-a dus buluc în China ? Oricum se exagereaza, mărcile chinezești nu vor domina piața europeană nici în 10 ani, mai ales ca mare parte nu sunt ieftine deloc, în afara de câteva trotinete gen Spring, în rest costă zeci de mii euro, ieftine or fi la ele acasă, nu in Europa, iar asta înainte de taxarea suplimentară.
    Rezultatele investigației Comisiei Europene: guvernul Chinei oferă avantaje către producătorii de mașini electrice
  • Categoric, n-ai cum premium cu diesel, când ești de mic într-un fel, la maturitate este ușor .
    Elegant
  • 40.000 unități în 2023 mi se pare ok, la cât costă, dar dacă sunt convinși ca cererea va scădea, pe ce se bazează planurile cu Macan electric ? Singura piața unde pot vinde binișor ar fi China, dar acolo există o puzderie de alternative mai ieftine, ce bine ar fi fost daca noul Macan era oferit și cu benzină, nu-i așa domnii strategi de la VAG ? Sa ai câteva modele electrice în gamă este ok, sa te duci doar spre electric, mai ales Porsche, poate fi periculos, sa vedeți ce vor rupe vânzările viitoarele Boxter sau 718/Cayman electric, mașini sport ușoare ce vor deveni foarte grele, o adevărată plăcere. Încă nu e prea târziu să-și revizuiască planurile.
    Porsche ar putea reduce producția electricului Taycan, din cauza cererii scăzute
  • Mai D cu litera mare ( nu tu @ds), exemplul cu istoria a plecat de la fraza " britanicilor le place sa respecte regulile și sunt cinstiți ", sigur ca da, în general sunt parolisti, evident ca nu are treaba cu dieselul, dar nu vrei sa ne spui cum urcă electricele luna de lună ?
    Ford Puma, cea mai vândută mașină în Marea Britanie, în prima jumătate a lui 2024
  • În UK oferta de variante electrice la anumite clase este peste diesel În acest moment, fix despre asta vorbim, dacă Puma avea și oferta diesel și ieșea tot benzina pe primul loc, atunci vorbeam aceeași limbă, după ce se scot o grămadă de motorizări diesel din oferta, din cauza normelor și taxelor, nu poți sa vii sa spui ca lumea nu mai vrea diesel, logic dacă nu mai poți intra prin Londra, asta au decis politicienii, nu clienții.
    Ford Puma, cea mai vândută mașină în Marea Britanie, în prima jumătate a lui 2024
Pagina
12345...100101102...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC bmw 520d F11 2011
  • CE MASINI AM MAI CONDUS bmw 540i E39 ,525d E60,Bmw 320 d F30, seria 5 GT. Renault Clio, Laguna2,Peugeot 307,Audi A6 2.5 tdi 2002, Seat Cordoba,Logan,Iveco, Hyundai i30/i40, Bmw M3 E36
  • MASINA LA CARE VISEZ Bmw 535d F10
  • TOP MASINI 1. Porsche 911
    2. BMW i8
    3. Ferrari 458
    4. BMW 850CSI
    5. BMW M4
    6. BMW M5 ( E39, F10)
    7. BMW M6
    8. BMW 760i
    9. Mercedes CL 65 AMG
    10. Mercedes S600
    11. Corvette Z06
    12. Nissan GT-R
    13. Chevrolet Camaro
    14. Honda NSX
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău