• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

dan_grc

  • Membru din 20.07.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 5276 in total
  • Gizas, scrie clar din titlu ca este vorba de V16 hibrid, când spun ca este o demonstrație împotriva electrificarii evident ca ma refer la full electric . Pentru contestarea soluției alese, poți sa le scrii celor de la Bugatti și sa le explici lor cât sunt de demodati în 2024, confirmi tot mai des ca ești batut in cap, nu doar antipatic, au făcut V16 pentru c-au putut și vrut .
    Acesta este noul Bugatti Tourbillon: motor V16 hibrid de 1800 cai putere
  • Mai măscărici, am citit foarte bine articolul din prima, nimic din ce-ai enumerat nu are motor V16, asta era ideea, sa vii astăzi cu V16 aspirat înseamnă o declarație, pentru un hater Bugatti în 2024 înseamnă " un păcălici " , oook, asta sunt și vor fi mașini de colecție, dar ești prea bătut în cap .
    Acesta este noul Bugatti Tourbillon: motor V16 hibrid de 1800 cai putere
  • Sunt puțin mai deștept ca tine totuși, cele trei motoare electrice pălesc pe lângă un motor cu 16 cilindri, autonomia pe electric este de 60 km, asta e așa să nu spună ca n-au făcut un hibrid, deci V16 trebuie sa reții, ăsta este mesajul, altfel scoteau un model full electric.
    Acesta este noul Bugatti Tourbillon: motor V16 hibrid de 1800 cai putere
  • Ceasurile de bord sunt superbe, artă pură. Pare un face lift mai pronunțat la Chiron, dar oricum arată așa cum trebuie, iar configurația V16 pare o aroganță la actuala electrificare.
    Acesta este noul Bugatti Tourbillon: motor V16 hibrid de 1800 cai putere
  • Cea mai potrivită motorizare din ofertă este clar 2.0 TDI de 193 cai, 4x4, nu trebuie altceva pe această mașină, la un consum foarte bun, se poate și benzină la 265 cai, dar mult mai gurmand . Nu știu cum se comportă mașina, găsesc la fel de nepotrivita comparația cu seria 3 sau Giulia, n-au nicio legătură, în afara faptului ca fac parte oficial din clasa medie, clasare forțată tot de presa auto, pentru că Superb a fost tot timpul mai mare, cu o clasă mai sus, ca spațiu și lungime doar . Oricum Skoda este sus ca brand, a crescut foarte mult, mi-as fi dorit ca și Dacia să ofere un sedan/break nu de nivelul Superb, dar măcar Octavia .
    Doza de maturitate
Pagina
12345...106107108...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC bmw 520d F11 2011
  • CE MASINI AM MAI CONDUS bmw 540i E39 ,525d E60,Bmw 320 d F30, seria 5 GT. Renault Clio, Laguna2,Peugeot 307,Audi A6 2.5 tdi 2002, Seat Cordoba,Logan,Iveco, Hyundai i30/i40, Bmw M3 E36
  • MASINA LA CARE VISEZ Bmw 535d F10
  • TOP MASINI 1. Porsche 911
    2. BMW i8
    3. Ferrari 458
    4. BMW 850CSI
    5. BMW M4
    6. BMW M5 ( E39, F10)
    7. BMW M6
    8. BMW 760i
    9. Mercedes CL 65 AMG
    10. Mercedes S600
    11. Corvette Z06
    12. Nissan GT-R
    13. Chevrolet Camaro
    14. Honda NSX
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău