• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

dan_grc

  • Membru din 20.07.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 5332 in total
  • În Romania se fabrică componente și pentru Bmw, apoi nu-mi permit Dacia nouă, inclusiv Spring made în China care da de muncă chinezilor . Progres cu mai puține componente, asa este teoretic, practic mai puține componente înseamnă 500-600 kg în plus, halal progres, se duc anvelopele la o electrică de oraș de două ori mai repede ca la o termică, la aceeași clasă, ecologie și costuri minime în același timp.
    Motoarele termice ar putea fi salvate: grupul european PPE vrea să modifice Pactul Verde
  • Ti-am mai spus cum ești, începe cu "D " mare, pentru asamblarea unui motor electric este nevoie de mult mai puțini oameni, plus eliminarea anexelor care nu există la electrice, ai habar câte fabricute sunt la noi de distribuții, curele, radiatoare ? Molfaiti aceleași povești cu " progresul ", care este progresul la un M5 de 2.5 tone, mai lent decat fosta generație ? Urmatorul va fi electric de 2.8 tone, nu ?
    Motoarele termice ar putea fi salvate: grupul european PPE vrea să modifice Pactul Verde
  • Piața germană a crescut cu 5.4 %, electricele au scăzut cu 16 %, deci creșterea vine de la termice, anul acesta este primul în care piața începe sa se regleze, după eliminarea sau scaderea subvențiilor, exemple gen Norvegia chiar nu sunt relevante. Tot anul acesta este primul in care unii se vor răzgândi în privința certitudinilor pe care le aveau, iar alții nu vor recunoaște.
    Vânzările de electrice au scăzut cu 16% în Germania, în prima jumătate a anului
  • @ Dutz Dacă merge inainte planul fără termice după 2035, trebuie sa fie salvate, pentru ca nu s-ar mai produce, parcul existent este altceva, pe unii nu-i interesează se pare implicațiile cu milioane de locuri de munca pierdute, nu pentru toată lumea o mașină este un moft, absorbția către alte domenii merge până la un punct, sunt sute de furnizori, nu doar fabricile mărcilor, nu mai vorbim de reprezentanțe, service-uri, pe orizontală sunt multe milioane de locuri de muncă puse în joc, dacă din pix s-a hotărât fără termice, tot din pix trebuie revenit asupra deciziei .
    Motoarele termice ar putea fi salvate: grupul european PPE vrea să modifice Pactul Verde
  • Dacă piața va elimina termicele, nu este nevoie de nicio interdicție, este cât se poate de logic, nu ? Îl așteptam pe Mihai sa ne vorbească, fix ieri spuneam că aceste planuri mărețe se vor amâna, acum se vede cine a fost realist și cine nu .
    Motoarele termice ar putea fi salvate: grupul european PPE vrea să modifice Pactul Verde
Pagina
12345...113114115...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC bmw 520d F11 2011
  • CE MASINI AM MAI CONDUS bmw 540i E39 ,525d E60,Bmw 320 d F30, seria 5 GT. Renault Clio, Laguna2,Peugeot 307,Audi A6 2.5 tdi 2002, Seat Cordoba,Logan,Iveco, Hyundai i30/i40, Bmw M3 E36
  • MASINA LA CARE VISEZ Bmw 535d F10
  • TOP MASINI 1. Porsche 911
    2. BMW i8
    3. Ferrari 458
    4. BMW 850CSI
    5. BMW M4
    6. BMW M5 ( E39, F10)
    7. BMW M6
    8. BMW 760i
    9. Mercedes CL 65 AMG
    10. Mercedes S600
    11. Corvette Z06
    12. Nissan GT-R
    13. Chevrolet Camaro
    14. Honda NSX
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău