• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

dan_grc

  • Membru din 20.07.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 5336 in total
  • Bmw Romania este profund îngrijorată de viitorul variantei 520d, după ce-a citit comentariile de la acest articol, posibil sa fie retras pana la sfârșitul anului, mai ales ca 10k euro sunt bani de buzunar pentru fanii electricelor. Tesla a scăzut pe bursă pentru ca pe 2023 a scăzut profitul cu peste 20%, evident din cauza reducerilor masive de prețuri, acționarii au acceptat pierderi ani la rând, acum c-a venit și profitul, puțin probabil sa accepte si-n 2024 aceeași situație .
    Prețuri noul BMW Seria 5 în România: start de la 58.900 de euro
  • Macan este printre puținele SUV-uri care îmi plac, varianta de 2.0 turbo este perfectă după părerea mea, iar preturile decente pentru un Porsche, la mana a doua, bineînțeles.
    Versiunea cu motoare termice a lui Porsche Macan va fi retrasă din Europa
  • Adevărat ca 520d se va auto exclude la acest preț de pornire, în timp ce varianta electrică se va vinde singură la 99.000 euro, tot preț de pornire.
    Prețuri noul BMW Seria 5 în România: start de la 58.900 de euro
  • Logica asta este foarte greșită, adică nu se numește logică, orice altceva da, politica Rusiei de expansionism, revisionism în secolul XXI nu are nicio legătură cu obsesia Europei de interzicere a termicelor, îți dau un argument plauzibil, Rusia nu deține cele mai mari rezerve de petrol din lume, drept urmare nu este nici cel mai mare producător, cel mai mult de suferit ar avea țările arabe în frunte cu Arabia Saudită, Emirate, Qatar, etc, Rusia este cu rezervele de gaz pe primul loc, deci cu sau fără electrice, Rusia oricum ar fi pornit un război și tânjește după Europa de Est ca asa îi stă bine, așa se simte ca pe vremea URSS, dar asta chiar este o altă discuție. Un alt exemplu, după gândirea ta, dacă China a investit și investește foarte mult în electrice, de scoate un model nou pe săptămână, înseamnă că este o democrație, o țară cu intenții bune, nu se înarmează deloc și nu reprezintă nicio amenințare ? Dacă asta crezi, ai o mare problemă cu realitatea . Nu în ultimul rând problema mediului, activitatea umană a afectat mediul, asa este, dar industria auto este responsabila, spun studiile, nu eu, cu 25 % din poluare, problema oamenilor obișnuiți ar fi următoarea : care sunt masurile pentru restul de 75 %, apoi unde este unitatea mondială, pentru ca atunci când China și India ard jumatate din cărbunele planetei nu prea mai iese calculul, schimbările climatice sunt planetare, Europa nu poate rămâne o insulă. Desigur, poluarea în orașe poate scădea cu ajutorul electricelor, de la transport public, până la mașini personale, dar cam atât , mai ieșiți din această bulă și fiți mai realiști.
    Cel mai mare partid politic din Uniunea Europeană se opune interzicerii motoarelor termice
  • Eu unul as vrea sa lămuresc o confuzie care se cam face, anume dacă ești împotriva interzicerii termicelor, automat ești pro Rusia, nu are nicio treabă, cum de altfel dacă susțin ca există două genuri, masculin și feminin, sunt automat pro Trump, una-i una, alta-i alta, e clar ca exista o super polarizare . Nu sunt împotriva electricelor, dar nici nu pot fi de acord cu interzicerea celorlalte, de ce nu pot exista toate ? Dacă electricele vor deveni alegerea mai bună, prin autonomie, stații de încărcare peste tot, intretinerea mai ieftina, etc, nici nu mai trebuie sa se interzică termicele, vor dispărea de la sine în proporție de 90 % . O chestie care nu-mi place la stațiile de încărcare, de ce nu este mult mai simplu de încărcat și plătit, fix ca la o stație clasică ? Adică am venit, am băgat mufa, durează cât o fi, am plătit cu card ca la orice benzinarie/ supermarket si-am plecat, dar nu frate, jde mii de aplicații cu care deblochezi stația, la plătit la fel, ce-i asta ? Nu e suficient ca trebuie sa-ti faci traseul după stațiile de încărcare, sa pierzi clar mai mult timp la coadă, pentru ca durează, chiar și la cele cu încărcare mai rapida, nu 5 minute ca la combustibil, să mai stai și după toate aplicațiile pământului, la mila lor și telefonului ?
    Cel mai mare partid politic din Uniunea Europeană se opune interzicerii motoarelor termice
Pagina
12345...146147148...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC bmw 520d F11 2011
  • CE MASINI AM MAI CONDUS bmw 540i E39 ,525d E60,Bmw 320 d F30, seria 5 GT. Renault Clio, Laguna2,Peugeot 307,Audi A6 2.5 tdi 2002, Seat Cordoba,Logan,Iveco, Hyundai i30/i40, Bmw M3 E36
  • MASINA LA CARE VISEZ Bmw 535d F10
  • TOP MASINI 1. Porsche 911
    2. BMW i8
    3. Ferrari 458
    4. BMW 850CSI
    5. BMW M4
    6. BMW M5 ( E39, F10)
    7. BMW M6
    8. BMW 760i
    9. Mercedes CL 65 AMG
    10. Mercedes S600
    11. Corvette Z06
    12. Nissan GT-R
    13. Chevrolet Camaro
    14. Honda NSX
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău